Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras kellonaika käydä salilla?

jongi

Mikä on mielestäsi paras kellon- ja/tai vuorokaudenaika käydä salilla? Ite käyn nyt, kun ei ole mitään esteitä (koulua tai töitä) niin joku aamupäivällä (n. klo 10 tai klo 11) tai myöhään illalla (klo 20 tai klo 21).

Itsellä tässä eniten vaikuttaa se, että tykkään olla salilla yksikseni. Meillä on kylässä pieni sali, vähän laitteita ja painoja. Jo yksi treenaajaa tekee salilla laitteesta toiseen liikkumisen vaikeaksi.

Kertokaa toki, mihin aikaa ja mistä syystä käytte salilla :)

15

9484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möllö

      Itse saatan käydä salilla mihin vuorokauden aikaan hyvänsä, mutta vältän klo 17-19 aikaa jos vain mahdollista, sillä silloin salilla eniten ruuhkaa. Välillä tosin menen tohonkin aikaan. 8-22 Väliltä käyn useiten ehkä 11-16 välillä.

      Käyn salilla, jotta saisin hyvät muodot kroppaani ja saisin lihasmassaa/säilytän sen kun laihdutan. :) Käsivarsiin on jo tullutkin lisää massaa.

    • vcxvcxvcxvcx

      10-13 välillä olen yleensä salilla jos mahdollista. Ei liikaa porukkaa ja sopivan virkeä olo.

    • klo 13-15.30

      klo 13-15.30 Silloin on kerennyt syödä jo kunnolla eikä ole hirveitä ruuhkia.

      Liian myöhäinen treeni vaikuttaa yöuniini.

    • Vm43

      Yleistä parasta aikaa ei olekaan! Hyvin paljon vaikuttavia tekijöitä.

      Aikanaan meitä oli 3:n hepun treeniryhmä jolle sopi parhaiten klo18.
      Kyse oli seuramme salista eikä siellä muita ollutkaan.

      Viime vuodet olen mennyt kaupalliselle salille noin klo 9.30.
      Herään ennen 7:ää ja eukko lähtee lenkille 9:n tietämissä.
      Salilla on sopivasti sakkia, tuttuja naamoja jotka vaihtelevat jonkin verran viikonpäivästä riippuen.

      Ainakaan tuohon aikaan ei nostolavalla ole tungosta.

      Jos viihtyisin yksin niin menisin viereisessä rakennuksessa olevalle oman seuran salille. Vuosimaksu 20€.

      Käyttämäni salin kahvio aukeaa klo 11jonka jälkeen käyn juomassa vuosikorttiini kuuluvan kahvin.
      Samalla tulee tarinoiduksi saliyrittäjän, entisen SM tason painijan kanssa.
      Hänen poissaollessaan putiikkia hoitaa joku fitnestyttö.

    • MMmmööö

      Ennen työpäivää, eli kun sali aukeaa 6:30 niin silloin ollaan ovenkahvassa jo roikkumassa noin suurinpiirtein. Ei ole ruuhkaa. Muutama vakionaama joka aamu, kaikki tekee omaa treeniään eikä niitä egonsa pumppaajia ja tissipeppu-kyttääjiä näy. Muutaman kerran oon illalla käynyt, liikaa tungosta ja limaisia tuijottelijoita aina joukossa. Normaalit päivätyöajat kun on, niin kukonlaulun aikaan on ainoa vaihtoehto, jos olisin kotona päivät niin varmaan menisin edelleenkin aamulla mutta myöhemmin. PK-seutu ja iso ketjusali kyseessä.

    • 6-8 välillä. ei ainakaan oma treeni häiriinny kenenkään takia, kun muita ei pahemmin ole:D

    • työtön miies.

      Käyn salilla 9-11 aikaan kun olen työtön.

    • --..--

      Varmaan yhtä oikeaa vastausta ei ole tähänkään. riippuu niin paljon henkilöstä ja omasta elämän rytmistä.
      Teknisesti noin 16-18 aikaan miehen testosteronitasot ovat korkeimmillaan joten se olisi optimaalisin hetki jos tuota mietitään.
      En paljoa myöhempään ainakaan menisi, sillä itsellä ainakin yö unet häiriintyy jos ei ole 3-4h rennompaa ennen unille menoa.
      Aamulla on varmasti parasta,sen kannalta että ei ole ruuhkaa ja saa tehdä rauhassa. Tää vaatii sen verran enemmän luonnetta että on jäänyt multa tekemättä että pitäisi syödä vähintään 1h-1.5h ennen aamutreenejä että kroppa saa energiaa suorituksiin. Menee liian aikaiseksi minulle.
      Eli tätä ruotien oma aikani 1630-17 aikaan on toimiva. heti töiden jälkeen.

    • E- mies

      Siinä aamusta yleensä, vähemmän porukkaa ja eikä laitteisiin tarvi jonottaa. Aika sama lähtökohta kuin sinulla.

    • tekse_-

      Kello 20 jälkeen.

    • Anonyymi

      Ite tykkään joko mennä kuudelta aamulla tai sit kasilta illalla

      • Anonyymi

        Mää mään aina kun siäl on tyttöi. Niit on kiva vahtii siin reenin välis ja välil vessaa vempulle.

        Turun tattipää


    • Anonyymi

      Minulle sopii parhaiten klo9. Herään 7:n tienoissa. Sokeriton aamukahvi. Hunajalla päällystetty vesirinkelin puolikas ja evääksi 3dl kaakaon makuista, itse sötkötettyä protskujuomaa. Nettoprotskua noin 30g.
      Käytettävissä on 4 salia. Tuplalavalla, useilla normitangoilla, smithillä, jalkaprässillä ja penkillä varustettu puoli.
      Toinen on kalustettu taljoilla, fillareilla, crossareilla, juoksumatoilla ja muilla putkivempaimilla.
      Kolmas on jumppasali jossa on myös kiipeilyseinä.
      Neljäs on kerrosta ylempänä ja siellä on myös runsaasti erilaisia vempaimia.
      Oven takana on parikymmentä kuntopyörää.

      Hyvin nukutun yön jälkeen on testo korkealla ja elimistön käynnistymisen jälkeen treeni kulkee.

    • Anonyymi

      aamulla käyn aina 7 ja olen 8.20 noin kuinka jaksaa

    • Anonyymi

      Iltatreenin haittapuoli. Jos illalla vetää kunnollisen treenin niin, ainakin minun elimistöni jää ylikierroksille ja haittaa yöunta.
      Työesteiden vuoksi oli tuohon, salille klo 18 jälkeen, sopeuduttava 6 vuotta.
      Pitkäaikaistyöttömänä palasi aamutreeneihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe