Joo eli oon ylä-asteikäinen poika ja kysyisin vaa et onks haittaa jos käy kerran viikos pizzal/kebul/mäkis jne juon limuu about 2l viikos ja muit herkkui syön n.300g. Urheilen viikossa paljon (15-20h) ja muuten syön aika terveellisesti.
Onko haittaa ?
5
171
Vastaukset
- Bik Mäk
Tottakai on. Susta tulee 15 vuoden päästä läski plösö etkä saa pillua edes vaimolta jos jatkat samaan malliin
- 6+12
Herkuttelu silloin tällöin ei ole pahasta, mutta kohtuus kaikessa. Esim. isoimmat hampurilaisateriat ovat aivan uskomattomia kaloripommeja, näistä tulee helposti reilusti yli puolet koko päivän energiatarpeesta. Kerran viikossa on usein pikaruokaa, mutta jos päivittäin urheilet paljon niin tuskin tästä haittaa on. Tärkeintä on, että muuten ruokavaliosi on terveellinen ja liikuntaa myös jatkossa riittävästi!
- Tryben
Ei ole haittaa. Kyllähän yksi herkku päivä pitää olla.
Kunhan syöt muut päivät normaalia kotiruokaa, johon sisältyy n. puolet painosta kasveja. Etkä käytä "energia" tai"palautus" juomia. - chnv gjomlk
Jos urheilee noin helvetisti, niin ei haittaa vaikka söisi parikin mässyä viikossa.
- Ketjun aloittaja
Kiitos vastauksista ! Itekki tajusin vast et oon syönö tällee ny pari kk ja rupesin miettii pitäskö vähentää. Lähinnä tota pikaruokaa vois vetää ehk kerra kahes/kolmes viikos tai sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433