Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Älkää vaan missään nimessä liittykö Elixiaan!

janelliina

Liityin toisen poikani synnytyksen jälkeen elixia tikkurilaan päästäkseni kertyneistä raskauskiloista. Kun aloitin liikunnan siellä innoissani ( ja liityttyäni light-clubiin) minulle ilmeni pahoja jalkaongelmia. Liikunta sattui, enkä pystynyt tekemään kaikkia liikkeitä. No tästä sitten menin lääkärille ja röntgenissä näkyin polven rakenteellinen vika. Toisen jalan päkiän kipuun ei löytynyt selkeää syytä, mutta epäilys on, että hermo voi olla pinteessä siellä. Asialle ei kuitenkaan voida tehdä kuulemma mitään. No sain puolen vuoden liikuntakiellon. Ajattelin, että silloin mulla tulee muutenkin vuoden jäsenyys täyteen, joten irtisanon sen ja siirryn uintiin. Ilmoitin Elixialle asiasta ja tyrmistyin kun siellä sanottiin, että sopimus on jatkunut liikuntakiellon verran eteenpäin, enkä voi irtisanoa sopimusta kuin vasta lokakuussa. siis WTF?!?! En pysty edelleenkään liikkumaan kunnolla, mutta elixia haluaa mulle personal trainerin suunnittelemaan toisenlaisia liikuntamuotoja ja lihasten hallintaa. Eli saan unohtaa uinnit, kun pitää maksaa 132 euroa liikunnasta, jota en halua/pysty harrastamaan aina sinne lokakuulle asti!!! Jos teillä on edes vähäisiä epäilyksiä terveydentilastanne, niin unohtakaa elixia, koska siellä heille kelpaa raha, muttei välitetä ihmisten fyysisestä tilasta. Ihan paska paikka!!!

12

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69-v

      Minä voisin tulla hieromaan jalkojasi?Jos kerran päkiät on kipeät.

    • vcxvcxvcx

      Kannattaisiko ehkä tarkistaa terveydentilansa ennen kuin sitoutuu noin pitkäksi aikaa? Toisekseen on täysin yleinen käytäntö, että "sairasloma" on maksutonta aikaa ja maksullinen aika jatkuu tuon jälkeen normaalisti sopimuksessa olevan pituuden.

      Toki voi tulla myös yllättäviäkin sairastumisia ja on ikävää jos niiden takia ei pysty jäsenyyttään perumaan. Elixian kuntosalikortin pystyy kuitenkin vuokraamaan toiselle henkilölle. Suosittelen sinua tekemään näin.

      Sinähän et ole kuitenkaan liikuntakyvytön. Salilla pystyy tekemään paljon liikkeitä, jotka eivät rasita polvia mitenkään erityisemmin. Toki jalkojen treenaaminen on olennainen osa salitreeniä.

    • juoksija3

      Minäkin kehottaisin vuokraamaan/myymään jäsenyyden eteenpäin. Ottajia riittä. ;-) Itsekin olen kaksi kertaa vuokrannut Elixia-jäsenyyden itselleni 4 kuukaudeksi kerrallaan. Yhden kerran myös puoleksi vuodeksi toiselta salilta.

    • kfkdkkfkf

      Mikä sun kengän koko on?

    • liik2014

      Elixia-jäsenyyden väliaikainen siirtäminen ei ole ihan noin yksinkertaista kuin vastauksista annetaan ymmärtää. Nykyisillä sopimuksilla se ei ole lainkaan mahdollista ja vaikka olisi sopimus, jolla se onnistuu, ainakin Kampin Elixia yrittää keplotella itsensä siitä irti.

      Suosittelen lukemaan kaiken pienellä kirjoitetun sopimuksesta sen solmimishetkellä ja muistamaan, ettei sanallisesti sovitut asiat päde, jollei niitä ole kirjattu sopimukseen. Toiseksi, kannattaa säilyttää sopimus, koska muuten ainakin minun tapauksessani niitä on pyritty huonontamaan.

      Voitteko kertoa myös kokemuksista: Kun olette vuokranneet itsellenne sopimuksia, mitä tuohon sopimukseen kuuluu? Minä sain pahviläpyskän, mikä tarkoittaa sitä, etten saa varattua tunteja etukäteen enkä pääse nettisovellukseen lainkaan. Kuitenkin sopimuksesta maksetaan täysin sama hinta koko ajan.

      Olen myös todella pettynyt hitaaseen ja huonoon asiakaspalveluun. Viesteihin ei vastata ja jokainen infotiskin takana ollut henkilö on tähän mennessä vastannut eri tavoin kysymyksiini.

    • ejt

      Sinäpä sen sanoit. kannattaa lukea se sopimus läpi ennenkuin nimensä alle kirjoittaa niin ei tule yllätyksiä. Tyhmästä päästä kärsitään sitten ja täällä itketään.

      • rahat pois vaan

        Kyllä tullaan, koska Suomessa ollaan ja totuttu rehelliseen toimintaan. Sitten tulee näitä ketku-ketjuja ulkomailta ja kun vielä toimipisteen vastaavaksi sattuu joku täysi huijari rahan kiilto silmissään, niin tässä on tulos. Täällä on hyvä itkeä, jotta muutkin saavat tietää millainen k....s paikka on kyseessä.

        Huom! Netti sivuillaaan Elixian sopimus on nyt sellainen, että Elixia saa huonontaa ehtoja miten haluaa, katsokaa tarkkkaan kohta 9.


      • Itke keskenäsi

        Tyhmästä päästä kärsii myös Elixia ja Elixian kaikki toimipisteet, kun huiputetaan ja yritetään väkisin pitää asiakkaina! En ymmärrä kuinka noi jotkut nuoret muka yrittäjät kuvittelevat pärjäävänsä Suomessa kusettamalla ja olemalla veemäisiä asiakkaita kohtaan. Toivon että sinäkin kommentoija "etj" tulet vielä itkemään, kun joudut huijauksen uhriksi! Minä kun en väkisin teidän tyhmään paskalafkaanne halunnut.


      • -dfgh
        rahat pois vaan kirjoitti:

        Kyllä tullaan, koska Suomessa ollaan ja totuttu rehelliseen toimintaan. Sitten tulee näitä ketku-ketjuja ulkomailta ja kun vielä toimipisteen vastaavaksi sattuu joku täysi huijari rahan kiilto silmissään, niin tässä on tulos. Täällä on hyvä itkeä, jotta muutkin saavat tietää millainen k....s paikka on kyseessä.

        Huom! Netti sivuillaaan Elixian sopimus on nyt sellainen, että Elixia saa huonontaa ehtoja miten haluaa, katsokaa tarkkkaan kohta 9.

        Huomatkaa "toistaiseksi voimassa" oleva sopimusvaihtoehto. Kahden kuukauden irtisanomisaika ilman selittelyjä ja lääkärintodistuksia.


    • Veetuttaa

      Olen NIIN kypsä omaan Elixian toimipisteeseeen :(
      Kokemuksia Elixian eri toimipisteistä?
      Joku kehui että Motivuksessa paremmat palvelut, pitääkö paikkansa?

      • Kyllä pitää paikkans

        Motivus on Suomalainen, todella ammattitaitoisisa ohjaajia, siellä on kaikkia kivoja uusia lajikokeiluja. Ei pakollista sitouttamista ja melko halpaa. Vaihdan heti kun tuo typerä sopimukseni umpeutuu Elixialla.


    • Juulia1

      Suosittelen crossfitta, siellä kurssi maksaa 400 euroa ja siihen saa vielä 1 kk ilmaiseksi. Isot ketjut rahastaa sikhintoja, näissä pienissä yksityisissä ei rahasteta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe