Maidonvalkuaiselle ja naudanlihalle....
Mitä silloin voisi itse valmistaa ja mistä leikkeeksi leivän päälle?
Keitetty tai paistettu kanamuna on hanskassa, joten ihan muuta. Broiler- kalkkuna- ja possuleikkeet on käytössä, joten jotain muuta...
Kyse on yhden hengentaloudesta joten isoja määriä ei voi valmistaa ellei kestä pakastamista..Olen valmistanut nyt kalkkuna- ja broilermureketta, munakasrullaa..
Toivoisin ohjeita johonkin vuossa valmistettavaan, joka kasvis tai vihannes leikkeeseen..
Olen käyttänyt uunikalaa ja savustanut kalaa pussissa.
Kun on allerginen?
4
109
Vastaukset
- täpä
Oletkos unohtanut hirvenlihan?
Sitten myöskin sianliha täyssäilykeestä teet hyviä pihvejä/ keittoja/ kastikkeita ja onnistuu myöskin uunissa tehviä ruokia vihanneksia sekaan.
Lihamureke:
400g sianjauhelihaa tai hirvenjauheliha
2 sipulia tai ranskalainensipulikeitto
1 muna
0,5 dl vettä tai kermaa
0,5 dl korppujauh.
Ohje:
Matalareunainen uunivuoka.
Laita lihamureketaikina leivinpaperinpäälle ja taputtele tasaiseksi levyksi, levyn keskelle voit laittaa vihanneksia/kasviksia tai vaikka keittettyjä kananmunia.
Taittele reunoita keskelle,kääri leivinpaperiin ja vielä Folioon,uunivuokaan.
Paista 200'c n.1-1,5 h - eikö sitä voisi
tehdä suoraan lasiseen tai alumiiniseen suorakaiteeseen uunivuokaan
- täpä
Kyllä vain, mutta vuoka on vain helpompi pestä ja pitää puhtaana.
- 3+4+3+4+3
Onko koeajettuja kasvis- tai vihannespateita?
Alumiinivuoka 1,2 l ja 1 l on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6438683Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603346Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4612377- 1281383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151305Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941157
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66969