Maidonvalkuaiselle ja naudanlihalle....
Mitä silloin voisi itse valmistaa ja mistä leikkeeksi leivän päälle?
Keitetty tai paistettu kanamuna on hanskassa, joten ihan muuta. Broiler- kalkkuna- ja possuleikkeet on käytössä, joten jotain muuta...
Kyse on yhden hengentaloudesta joten isoja määriä ei voi valmistaa ellei kestä pakastamista..Olen valmistanut nyt kalkkuna- ja broilermureketta, munakasrullaa..
Toivoisin ohjeita johonkin vuossa valmistettavaan, joka kasvis tai vihannes leikkeeseen..
Olen käyttänyt uunikalaa ja savustanut kalaa pussissa.
Kun on allerginen?
4
115
Vastaukset
- täpä
Oletkos unohtanut hirvenlihan?
Sitten myöskin sianliha täyssäilykeestä teet hyviä pihvejä/ keittoja/ kastikkeita ja onnistuu myöskin uunissa tehviä ruokia vihanneksia sekaan.
Lihamureke:
400g sianjauhelihaa tai hirvenjauheliha
2 sipulia tai ranskalainensipulikeitto
1 muna
0,5 dl vettä tai kermaa
0,5 dl korppujauh.
Ohje:
Matalareunainen uunivuoka.
Laita lihamureketaikina leivinpaperinpäälle ja taputtele tasaiseksi levyksi, levyn keskelle voit laittaa vihanneksia/kasviksia tai vaikka keittettyjä kananmunia.
Taittele reunoita keskelle,kääri leivinpaperiin ja vielä Folioon,uunivuokaan.
Paista 200'c n.1-1,5 h - eikö sitä voisi
tehdä suoraan lasiseen tai alumiiniseen suorakaiteeseen uunivuokaan
- täpä
Kyllä vain, mutta vuoka on vain helpompi pestä ja pitää puhtaana.
- 3+4+3+4+3
Onko koeajettuja kasvis- tai vihannespateita?
Alumiinivuoka 1,2 l ja 1 l on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899