Elikkäs, 11-12 vuotiaana hyppäsin pituushypyssä 4m 12cm ja joskus jopa hiemanki yli. 60m juoksussa ennätys on 8-9 sekunttia. Elikkä oisko mulla mahdollisuuksia? Olen -99 tyttö ja kesällä mienasin ainakin kokeilla ja yrittää.. Kaikki on kehunu että olis hyvä ponnistus ja juoksu nopeuttaki ois ja tekniikkaa? mitä kannattaisi ekaksi treenata?
14-vuotias tyttö jota kiinnostaa pituushyppy
fakessmile
3
104
Vastaukset
- fakessmile
..
- papusi9812
Sinuna olisin alottanut jo 11 vuotiaana! huippu lahjakkuus!
- Pikkuneuvoja
Kyllä sulla on mahdollisuudet jos et ajattele pärjääväsi heti kisoissa. Eli menet lähimpään seuraan treenaamaan ja valmentajat kyllä on siellä omasta takaa jotka neuvovat sinulle hyvät harjoitteet. Kannattaa yrittää nyt niin ei tarvitse sitten vanhana jossitella että olisinko minä voinut tehdä jotain toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912