Kemin yössä-turvallista liikkua ?

einari juntti

Olemme tulossa tutustumaan Kemin yöelämään. Kuinka turvallista on liikkua yksin tai yhdessä kemin yössä. Onko paikkoja ,joita tulisi välttää ? Ravintoloiden edustat,krillijonot,joissa helposti tappeluja tulee ?

21

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvo...

      Ota eväät matkaan niin ei tartte grillille mennä yöllä.

    • einari juntti

      En ole retkelle lähdössä vaan Kemiin. Eväitä en ota,vaan taskut täyteen euron seteleitä,joilla voin ostaa krilliltä iltapalaa.

      • tervetuloa

        Mistä hitosta sä oot saanu euron seteleitä? Teikkö ne ihan ite?

        Jos et itse haasta riitaa niin tuskin sitä tulee. No täyttä varmuutta ei ole mistään.


      • einari juntti
        tervetuloa kirjoitti:

        Mistä hitosta sä oot saanu euron seteleitä? Teikkö ne ihan ite?

        Jos et itse haasta riitaa niin tuskin sitä tulee. No täyttä varmuutta ei ole mistään.

        einari juntti,kun olen,niin työnteolla ja joskus pelaamalla olen saanut euron seteleitä. Kanssani ei riitaa kannata haastaa. Vaikka en ole isokokoinen, on senverran hauista,että moni riidanhaastaja kalpenee.


    • sörtti

      eiköhän jokaisella sen verran maalaisjärkeä ole etttei kalipäissään mee vääriin paikkoihin turpaa soittaan :D

    • Hoɥ ɥoıɾɐɐ

      Aula Pub Syväkankaalla. Siellä saa ruokaaki ja ei oo pakko juua tajua kankaalle.

    • päivällä elävä

      Kemissä on elämää päivälläkin. Ensin aloitat tutkimalla sitä, sitten pikkuhiljaa yöksemmäs jos se on kiinnostavaa.

      • ex kemiläinen

        Höh, eihän siellä liiku kukaan enää illalla kuuden jälkeen. Ihme mesta. Tulee ihan haamu kaupunki fiilis, ketään et näe missään.....

        Missä kaikki ihmiset ovat ??


      • selvä asia
        ex kemiläinen kirjoitti:

        Höh, eihän siellä liiku kukaan enää illalla kuuden jälkeen. Ihme mesta. Tulee ihan haamu kaupunki fiilis, ketään et näe missään.....

        Missä kaikki ihmiset ovat ??

        Siellä missä ihmisten pitääkin olla, kotonaan syömässä.


      • einari juntti
        selvä asia kirjoitti:

        Siellä missä ihmisten pitääkin olla, kotonaan syömässä.

        Kotona syömässä ja lihomassa,sohvaperunana.


      • Anonyymi
        ex kemiläinen kirjoitti:

        Höh, eihän siellä liiku kukaan enää illalla kuuden jälkeen. Ihme mesta. Tulee ihan haamu kaupunki fiilis, ketään et näe missään.....

        Missä kaikki ihmiset ovat ??

        No meneppä keskustaan pimeille kujille nii sulta lähtee taju tai saatat sortua huumekierteeseen pakolla. Jos et ryhdy mukaan jos sellainen äkkitilanne tulee nii sä itket ja ryhdyt siihen hommaan. On siel sellaisia hulluja kun oon asunut jo sen 10v nii tiiän missä niitä hulluja liikkuu kemis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneppä keskustaan pimeille kujille nii sulta lähtee taju tai saatat sortua huumekierteeseen pakolla. Jos et ryhdy mukaan jos sellainen äkkitilanne tulee nii sä itket ja ryhdyt siihen hommaan. On siel sellaisia hulluja kun oon asunut jo sen 10v nii tiiän missä niitä hulluja liikkuu kemis.

        Yhestikki meidän lähiössä kadulla pörrää yhdessä talossa kauheesti autoja ja siellä on varmasti kukat kasvamassa et siel käy ihan mitä porukkaa sattuu


    • Ulos....

      Kemiläiset ei pääse ulos kuin vasta silloin kun on hirveä helle. Voi ulkona olla muillakin ilmoilla.

    • Anonyymi

      Mie aina joskus yksikseni öisin teen omia kävelyretkiäni enkä ole törmännyt mihinkään hämäriin porukoihin kaduilla ja eikä se sillee niin arkipäivää oo mitä jotkut ulkopuoliset ajattelee kemistä. Mutta yhesti minua ja kaveria ollaan seurattu autolla ja jahdattu ja on tässä vuosien mittaan tullu muutama aseen laukaus kuultua yöllä mutta en muuten ole kohdannut koskaan ketään sekopäätä tai hullua kasvotusten öisillä kävelyretkillä. Kerran vain oli yks tyyppi joka tuli aineissa kysymään meiltä että halutaanko marihuanaa ei sen enempää ja lähettiin vaa v*ttuun.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varuillaan jos on liikaa ottanut aurinkoa,ootinin pojjat saattaa tulla kiusaamaan.

    • Anonyymi

      Kemissä ei ole mitään yöelämää, paitsi huimausaineiden käyttäjillä.

    • Anonyymi

      Eipä oo tarvinnut isommillakaan kylillä normaalisti öisin pelätä. Lähemmäs kahden metrin pituus ja sadan kilon elopaino rauhoittaa monesti uhoajista ne järkevimmät.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      isommat tyypit kaatuu vain korkeemmalta.

    • Anonyymi

      Ei kannata ulos lähteä hämärän tullen.

    • Anonyymi

      Ilma heijastinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe