Moro. Oon nyt kaksi päivää kärsinyt siitä että vaikka söis mitä ni nälkä ei lähde... Tänään söin alle tunnissa ihan vain testaakseni nälän lähtöä 3 lautasellista makkara keittoa, 8 nakkia, salaattia, lihapiirakan ja muroja kaks lautasellista ja ei auttanut. Kokoaikainen nälän tunne neljätoista vuotiaalle pojalle ei ole mukava mutta voihan se murrosikäänkin varmasti liittyä tai vähäiseen yöuneen. (Kun ihmistä väsyttää eikä ihminen mene nukkumaan hän valvottaa kehoaan syömällä) ihmisellä on nälkä yöllä koska on väsynyt. Syytä siihen en jaksanut netistä etsiä, mutta vastailkaa ja olen kiitollinen jos tulee helpottavaa tietoa! :)
Nälkä ei lähde!
dannerson
3
219
Vastaukset
- rgeqhtgeth
sulla on lapamato.
- nälkä lähtee
60- ja 70-lukujen radikaalit lauloivat laulua Nälkä lähtee naidessa. Siinä vinkki sinullekin!
- hunger hanger
On myös neuvottu laittamaan side silmille. Silloin ei näe nälkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069