... ja toden totta kaipaan heitä molempia. Pitivät minua kuin omana poikanaan ja joskus tuntui että jopa parempanikin.
Hämmästelen näitä legendoja jossa anopit kuvataan suorastaan paholaisiksi ja appi-ukot vävyään terrorisoiviksi julmureiksi.
Anoppi ja appi olivat sydämellisiä ihmisiä...
5
357
Vastaukset
- Orpo miniä
Minun anoppini kuoli 27 v. sitten. Vasta nyt olen päästänyt hänet lähtemään. Hän antoi minulle aikanaan kutomiaan nuttuja, sukkia, muutamia kasveja, astioita.
Tähän saakka olen niitä säilytänyt. Käyttänyt "mummun kulhoa", kastellut "mummon santpauliaa", ja olen ikään kuin tuntenut hänet lähelläni. Hän oli hyvä ihminen, aina ystävällinen, aina valmis aüttamaan tarvittaessa. Menetin todella tärkeän ihmisen, mutta nyt olen hävittänyt kaikki hänen tavaransa, kukkansa ja neuleensa.
Uskon, että hän on tehtävänsä täyttänyt.
Muita tuonpuoleiseen siirtyneitä en ole näin kauan kaivannut. - alkoholistit
Onnea sulle.
Vesi on hyvää veneen alla ja anopin päällä.
20 vuoden appivanhempi helsetin kärsinyt... - anoppi62
Olipa mukava kerrankin lukea positiivista juttua appivanhemmista. Yleensä meistä kirjoitetaan vähemmän mairittelevasti, ainakin meistä anopeista.
Äitini kuoli, kun olin 20-vuotias, joten miehelläni ei ole kokemusta anopista. Oma anoppini ei ollut minulle kovin läheinen, mutta tulimme kuitenkin toimeen keskenämme.
Omien lasteni puolisoista minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.- onnekas miniä ja vaimo
Minä olen onnellinen että appivanhempani ovat hyväsydämisiä ihmisiä. Niin paljon olen nähnyt ja kuullut muiden appivanhemmista. Niin ja mieheni on perinyt hyväsydämisyytensä vanhemmiltaan.
- HJJJ
NIINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait273176Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3740Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60684Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549- 11543