Olen lähemmäs 30v nainen. Skeittasin nuorempana jonkun verran, viimeksi olin laudan päällä varmaan 10 vuotta sitten. Haluaisin aloittaa taas, mutta pelkään, että sitä pidettäisiin ihan nolona.
Mitä ootte mieltä? Onko aikuinen nainen skeittaamassa miten nolo näky? Tiedän, ettei tätä edes pitäisi miettiä vaan tehdä tasan niitä juttuja mistä itse tykkää välittämättä muitten mielipiteistä. Mutta SILTI.
Onko noloa?
6
550
Vastaukset
- blind rules
Ymmärrän ahdistuneisuuesi. Itse olen jotakuinkin samassa pistessä, 26v. kundi, lopetin aktiivisen skedeyksen arviolta kymmenisen vuotta sitten mutta yhä useammin tekisi mieli takaisin laudan päälle.
No, kummiskin. Skeittaushan ei varsinaisesti tunne sääntöjä ja kaikilla lajin harrastajilla on niinsanotusti oma tyylinsä. Yleisen käsityksen mukaan skedeys on enemmän poikien juttu, mutta uskoisin että kaikki vähemmänkin aikuistuneet yksilöt varmasti ovat ihan mielissään siitä että naispuolisiakin skeittaajiakin mahtuu mukaan.
Eikä skeittaus kyllä itsessäänkään ole koskaan varsinaisesti mainstreamia ollut, vaikka ehkä tänä päivänä siltä saattaa vaikuttaakin. Kaikilla on oma syy skedetä ja kaikki käsittää sen eri tavalla.
Sivuhuomautuksena niin eihän esim. nuo viime vuoden Helsinki Hookup-skaboihin osallistuneet naispuoliset skeittaajatkaan nyt mitään tytöntylleröitä olleet, varmaan kaikki siltä 20-25 väliltä. - ai noloo
ei se oo noloo mut jos et osaa enää mitää trikkei nii sun o aika vaikee oppii ne uudelleen tossa iässä
- Skeittimummo
Kyl tää vanha koira oppii uusiaki temppuja ;) en kyllä tiiä miten rampeille uskaltaa mennä, kun ei oo enää niin "uhkarohkee" mitä nuorempana :)
- punkrico
ei oo noloo :D just iha tosi mahtavaa et "vanhempiki" sukupolvi jaksaa kiinostua tästä:
- tre134
Kattelin et ainakin Tampereella on kans hallissa sellasia vuoroja jollon VAIN yli 30 saa mennä :) Että mukaan vaan!
- pro skate13
Jaa abec halli tampereella oon käyny pari kertaa ja se on hyvä että on vahhempiaki harrastajia ja pitää tehdä siitä mistä pitää eikä kattoo mitää kaverit tekee ja skeittaus on vaikeeta mutta kivaa pitäkää kärsivällisyys korkeella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693