Onko noloa?

Skeittimummo

Olen lähemmäs 30v nainen. Skeittasin nuorempana jonkun verran, viimeksi olin laudan päällä varmaan 10 vuotta sitten. Haluaisin aloittaa taas, mutta pelkään, että sitä pidettäisiin ihan nolona.

Mitä ootte mieltä? Onko aikuinen nainen skeittaamassa miten nolo näky? Tiedän, ettei tätä edes pitäisi miettiä vaan tehdä tasan niitä juttuja mistä itse tykkää välittämättä muitten mielipiteistä. Mutta SILTI.

6

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blind rules

Ymmärrän ahdistuneisuuesi. Itse olen jotakuinkin samassa pistessä, 26v. kundi, lopetin aktiivisen skedeyksen arviolta kymmenisen vuotta sitten mutta yhä useammin tekisi mieli takaisin laudan päälle.

No, kummiskin. Skeittaushan ei varsinaisesti tunne sääntöjä ja kaikilla lajin harrastajilla on niinsanotusti oma tyylinsä. Yleisen käsityksen mukaan skedeys on enemmän poikien juttu, mutta uskoisin että kaikki vähemmänkin aikuistuneet yksilöt varmasti ovat ihan mielissään siitä että naispuolisiakin skeittaajiakin mahtuu mukaan.

Eikä skeittaus kyllä itsessäänkään ole koskaan varsinaisesti mainstreamia ollut, vaikka ehkä tänä päivänä siltä saattaa vaikuttaakin. Kaikilla on oma syy skedetä ja kaikki käsittää sen eri tavalla.

Sivuhuomautuksena niin eihän esim. nuo viime vuoden Helsinki Hookup-skaboihin osallistuneet naispuoliset skeittaajatkaan nyt mitään tytöntylleröitä olleet, varmaan kaikki siltä 20-25 väliltä.

• ai noloo

ei se oo noloo mut jos et osaa enää mitää trikkei nii sun o aika vaikee oppii ne uudelleen tossa iässä

• Skeittimummo

Kyl tää vanha koira oppii uusiaki temppuja ;) en kyllä tiiä miten rampeille uskaltaa mennä, kun ei oo enää niin "uhkarohkee" mitä nuorempana :)

• punkrico

ei oo noloo :D just iha tosi mahtavaa et "vanhempiki" sukupolvi jaksaa kiinostua tästä:

• tre134

Kattelin et ainakin Tampereella on kans hallissa sellasia vuoroja jollon VAIN yli 30 saa mennä :) Että mukaan vaan!

• pro skate13

Jaa abec halli tampereella oon käyny pari kertaa ja se on hyvä että on vahhempiaki harrastajia ja pitää tehdä siitä mistä pitää eikä kattoo mitää kaverit tekee ja skeittaus on vaikeeta mutta kivaa pitäkää kärsivällisyys korkeella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      232
      4036
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      103
      2161
    3. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2137
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      51
      2133
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      116
      2056
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      71
      1760
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      124
      1623
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      367
      1210
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1144
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      79
      1016
    Aihe