Onko haku päällä?

kyselijä.

minkälaista kumppania etsit?

101

676

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorempaa, vaaleaa, punertavatukkaista söpöä miestä. Sellaista jolla olisi myös vielä aktiivinen kaveriporukka, minkä kanssa tehdä kaikkea kivaa, kiertää festareita ja keikkoja.

      • It's like that

        Niin jos ei ole omia kavereita niin pakko omia vaikka sen kivan miehen kaverit ettei elämä olisi niin tylsää.

        Sitten voit vielä paneskella ympäriinsä siinä porukassa.

        Oikea "laatu" tyttönen vaikutat olevan.


    • -M-

      Kai haku on periaatteessa päällä vaikka siltä ei juuri tunnukaan kun missään ei tule edes mahdollisuutta tavata ketään. Niinsanottu avoimin mielin liikenteessä oleminen kun ei tuo mitään tuloksia. Pitäisi vaan yrittää entistä kovemmin.

      Ihannekumppani olisi noin kolmekymppinen nainen joka olisi jo ihan oikeasti aikuinen. Sellainen joka suurinpiirtein tietää mitä elämältä haluaa ja kykenee myös elämään sen mukaisesti. Kukaan ihminen ei ole koskaan valmis, mutta en jaksaisi enää näitä "itsensä etsijöitä" joilla on suunta täysin hukassa ja elämä rempallaan.

      Tiedän että mies ei saa mitään lisäpisteitä eikä pisteitä yleensäkään olemalla fiksusti toimiva ja käyttäytyvä ihminen, mutta nainen kyllä saisi. Ainakin tällainen nainen herättäisi mielenkiinnon tutustua ja katsoa löytyisikö jotain syvempää yhteenkuuluvuutta.

      • fiksu.nainen

        "Tiedän että mies ei saa mitään lisäpisteitä eikä pisteitä yleensäkään olemalla fiksusti toimiva ja käyttäytyvä ihminen, mutta nainen kyllä saisi."

        En käsitä, miksi nainen saisi lisäpisteitä käyttäytymällä fiksusti. Sitähän odotetaan jokaiselta normaalilta aikuiselta ilman muuta.

        Jos annat naiselle lisäpisteitä normaalista käytöksestä, se on helppo tulkita niin että pidät huonoa käytöstä naisille normaalina ja fiksut olisivat jonkinlainen harvinainen poikkeus.


      • -M-
        fiksu.nainen kirjoitti:

        "Tiedän että mies ei saa mitään lisäpisteitä eikä pisteitä yleensäkään olemalla fiksusti toimiva ja käyttäytyvä ihminen, mutta nainen kyllä saisi."

        En käsitä, miksi nainen saisi lisäpisteitä käyttäytymällä fiksusti. Sitähän odotetaan jokaiselta normaalilta aikuiselta ilman muuta.

        Jos annat naiselle lisäpisteitä normaalista käytöksestä, se on helppo tulkita niin että pidät huonoa käytöstä naisille normaalina ja fiksut olisivat jonkinlainen harvinainen poikkeus.

        Onko se niin kamalaa jos en jaa pisteitäni "oikeaoppisesti" eli samalla tavalla kuin te naiset? Jos tapaan fiksun oloisen naisen josta en tiedä muuta kuin että hän käyttäytyi mukavasti ja antoi itsestään hyvän kuvan ihan jo pelkästään miellyttävällä käytöksellään ja tasapainoisella olemuksellaan, niin tästä ei siis saa antaa pisteitä? Älä pelkää, ei minulta kuvitteelliset pisteet lopu jos tällaisia naisia tulee liikaa vastaan.

        Kysytään nyt vielä mistä sitten saisi antaa pisteitä? Ihanista silmistä jotka vangitsivat katseeni väkijoukon keskeltä? Naisen tuoksusta joka leijaili jostain kuin kevätaamun usva?


      • fiksu.nainen
        -M- kirjoitti:

        Onko se niin kamalaa jos en jaa pisteitäni "oikeaoppisesti" eli samalla tavalla kuin te naiset? Jos tapaan fiksun oloisen naisen josta en tiedä muuta kuin että hän käyttäytyi mukavasti ja antoi itsestään hyvän kuvan ihan jo pelkästään miellyttävällä käytöksellään ja tasapainoisella olemuksellaan, niin tästä ei siis saa antaa pisteitä? Älä pelkää, ei minulta kuvitteelliset pisteet lopu jos tällaisia naisia tulee liikaa vastaan.

        Kysytään nyt vielä mistä sitten saisi antaa pisteitä? Ihanista silmistä jotka vangitsivat katseeni väkijoukon keskeltä? Naisen tuoksusta joka leijaili jostain kuin kevätaamun usva?

        Et sanonut että nimenomaan itse jaat pisteitä tuolla tavalla, vaan puhuit yleisellä tasolla. Ja vaikka olisitkin sanonut että tuo on pelkästään oma tapasi, ei ole mitään järkeä kertoa sitä täällä jos et kestä sitä että muut kommentoivat käytöstäsi. Eli yritä päästä eroon tuosta ivallisesta sävystä, jos haluat keskustella kuin aikuinen ihminen.

        Et myöskään puhunut aikaisemmin miellyttävästä käytöksestä ja tasapainoisesta olemuksesta. Nuo ovat jo henkilökohtaisia ominaisuuksia joita ei ole läheskään jokaisella.

        Sinä sanoit, että lisäpisteitä saa toimimalla ja käyttäytymällä fiksusti. Nainen saa, ei mies. Siihen minä sanoin, että jokaisen aikuisen ihmisen kuuluu käyttäytyä fiksusti eikä se ole mikään syy antaa pisteitä, ei miehelle eikä naiselle.

        Jos ryhtyy jakelemaan naisille pisteitä pelkästään siitä että nainen osaa toimia ja käyttäytyä fiksusti, se tarkoittaa sitä että tämä pisteiden jakelija on positiivisesti yllättynyt jos nainen osaa käyttäytyä ihmismäisesti. Mikä osoittaa melkoista väheksyntää toista ihmistä kohtaan.


      • -M-
        fiksu.nainen kirjoitti:

        Et sanonut että nimenomaan itse jaat pisteitä tuolla tavalla, vaan puhuit yleisellä tasolla. Ja vaikka olisitkin sanonut että tuo on pelkästään oma tapasi, ei ole mitään järkeä kertoa sitä täällä jos et kestä sitä että muut kommentoivat käytöstäsi. Eli yritä päästä eroon tuosta ivallisesta sävystä, jos haluat keskustella kuin aikuinen ihminen.

        Et myöskään puhunut aikaisemmin miellyttävästä käytöksestä ja tasapainoisesta olemuksesta. Nuo ovat jo henkilökohtaisia ominaisuuksia joita ei ole läheskään jokaisella.

        Sinä sanoit, että lisäpisteitä saa toimimalla ja käyttäytymällä fiksusti. Nainen saa, ei mies. Siihen minä sanoin, että jokaisen aikuisen ihmisen kuuluu käyttäytyä fiksusti eikä se ole mikään syy antaa pisteitä, ei miehelle eikä naiselle.

        Jos ryhtyy jakelemaan naisille pisteitä pelkästään siitä että nainen osaa toimia ja käyttäytyä fiksusti, se tarkoittaa sitä että tämä pisteiden jakelija on positiivisesti yllättynyt jos nainen osaa käyttäytyä ihmismäisesti. Mikä osoittaa melkoista väheksyntää toista ihmistä kohtaan.

        Luulin tykkääväni fiksuista naisista mutta ilmeisesti se olikin väheksyntää. No, yritän oppia virheistäni.

        Mistä muuten keksit tuon että olen yllättynyt jos nainen käyttäytyy ihmismäisesti? Saa kai sitä tykätä toisesta vaikka olisi odottanutkin fiksua käytöstä?


      • fiksu.nainen
        -M- kirjoitti:

        Luulin tykkääväni fiksuista naisista mutta ilmeisesti se olikin väheksyntää. No, yritän oppia virheistäni.

        Mistä muuten keksit tuon että olen yllättynyt jos nainen käyttäytyy ihmismäisesti? Saa kai sitä tykätä toisesta vaikka olisi odottanutkin fiksua käytöstä?

        Jos tarkoitit että tykkäät fiksuista naisista, kannattaa sanoa että tykkäät fiksuista naisista. Sen sijaan että sanot antavasi pisteitä fiksusta toiminnasta ja käyttäytymisestä. Minä ainakin tulkitsen fiksun toiminnan ja käyttäytymisen tarkoittavan hyviä käytöstapoja ja asiallista käytöstä. Ei älykkyyttä.

        "Mistä muuten keksit tuon että olen yllättynyt jos nainen käyttäytyy ihmismäisesti? "

        Siitä, että annat pisteitä fiksusta käyttäytymisestä. Miksi kukaan antaisi pisteitä jostain, mitä jokaiselta odotetaan ilman muuta.

        "Saa kai sitä tykätä toisesta vaikka olisi odottanutkin fiksua käytöstä?"

        Mistäs tämä nyt tuli? Miksi ei saisi?

        Huomasin muuten naisten miellyttämis- aloituksesi. Mahtoiko tämä keskustelu olla inspiraation lähteenä siihen? Jos pelkäät noin kovasti että joku tarttuu sanomisiisi ja että joudut pitämään puoliasi, kannattaako ylipäätään kirjoitella tänne?

        Olen kyllä valmis jättämään tämän sikseen, jos sanot että tulit vain valinneeksi sanasi huonosti ja tästä syntyi harmillinen väärinkäsitys. Jos siis siitä oli kyse.


      • -M-
        fiksu.nainen kirjoitti:

        Jos tarkoitit että tykkäät fiksuista naisista, kannattaa sanoa että tykkäät fiksuista naisista. Sen sijaan että sanot antavasi pisteitä fiksusta toiminnasta ja käyttäytymisestä. Minä ainakin tulkitsen fiksun toiminnan ja käyttäytymisen tarkoittavan hyviä käytöstapoja ja asiallista käytöstä. Ei älykkyyttä.

        "Mistä muuten keksit tuon että olen yllättynyt jos nainen käyttäytyy ihmismäisesti? "

        Siitä, että annat pisteitä fiksusta käyttäytymisestä. Miksi kukaan antaisi pisteitä jostain, mitä jokaiselta odotetaan ilman muuta.

        "Saa kai sitä tykätä toisesta vaikka olisi odottanutkin fiksua käytöstä?"

        Mistäs tämä nyt tuli? Miksi ei saisi?

        Huomasin muuten naisten miellyttämis- aloituksesi. Mahtoiko tämä keskustelu olla inspiraation lähteenä siihen? Jos pelkäät noin kovasti että joku tarttuu sanomisiisi ja että joudut pitämään puoliasi, kannattaako ylipäätään kirjoitella tänne?

        Olen kyllä valmis jättämään tämän sikseen, jos sanot että tulit vain valinneeksi sanasi huonosti ja tästä syntyi harmillinen väärinkäsitys. Jos siis siitä oli kyse.

        Netin keskustelupalstat ovat kyllä hauskoja. Kirjoitin antavani pisteitä fiksusti käyttäytyvälle ja toimivalle naiselle ja nyt jo riitelen asiasta nimimerkin "fiksu.nainen" kanssa.

        En halua joutua tämän asian takia ongelmiin joten myönnän että kai minä sitten valitsin sanani huonosti. Olisin varannut hieman enemmän aikaa kirjoittamiseen jos olisin tiennyt että tämä on näin tarkkaa. Oletin että ei näitä kukaan lue.


      • fiksu.nainen
        -M- kirjoitti:

        Netin keskustelupalstat ovat kyllä hauskoja. Kirjoitin antavani pisteitä fiksusti käyttäytyvälle ja toimivalle naiselle ja nyt jo riitelen asiasta nimimerkin "fiksu.nainen" kanssa.

        En halua joutua tämän asian takia ongelmiin joten myönnän että kai minä sitten valitsin sanani huonosti. Olisin varannut hieman enemmän aikaa kirjoittamiseen jos olisin tiennyt että tämä on näin tarkkaa. Oletin että ei näitä kukaan lue.

        Et riitele. Tämä on väittely. Sitä tehdään joskus netissä, siis väitellään.

        "En halua joutua tämän asian takia ongelmiin joten myönnän että kai minä sitten valitsin sanani huonosti."

        Jos et valinnut sanojasi huonosti niin miksi et pidä puoliasi? Siksihän käytit tuota sanaa "kai", tehdäksesi selväksi että siitä ei ollut kyse mutta *huokaus* uhraudutaan nyt, kun kaikki pahat ihmiset minua viatonta vainoavat. Luulin, että tuo marttyyriasenne on yleensä naisten juttu.

        "Oletin että ei näitä kukaan lue. "

        Naurettavaa.


      • akateeminen M
        fiksu.nainen kirjoitti:

        Et riitele. Tämä on väittely. Sitä tehdään joskus netissä, siis väitellään.

        "En halua joutua tämän asian takia ongelmiin joten myönnän että kai minä sitten valitsin sanani huonosti."

        Jos et valinnut sanojasi huonosti niin miksi et pidä puoliasi? Siksihän käytit tuota sanaa "kai", tehdäksesi selväksi että siitä ei ollut kyse mutta *huokaus* uhraudutaan nyt, kun kaikki pahat ihmiset minua viatonta vainoavat. Luulin, että tuo marttyyriasenne on yleensä naisten juttu.

        "Oletin että ei näitä kukaan lue. "

        Naurettavaa.

        Minusta sinä olet kaikkea muuta kuin fiksu, kun intät täällä jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta. Anna sinäkin kaikkien kukkien kukkia vaan niin on omakin elämä valoisampaa.


      • fiksu.nainen
        akateeminen M kirjoitti:

        Minusta sinä olet kaikkea muuta kuin fiksu, kun intät täällä jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta. Anna sinäkin kaikkien kukkien kukkia vaan niin on omakin elämä valoisampaa.

        Keskustelu on sitä, että esitetään oma mielipide ja perustellaan. Inttäminen on sitä, että esitetään joku perustelematon syytös (kuten sinä) ja möläytetään päälle vielä jokin kulunut klisee joka ei tarkoita mitään.

        Eikö teille opetettu yliopistossa väittelyn perusasioita? Vai laitoitko tuon "akateemisen" tuohon nimimerkkiisi tehdäksesi vaikutuksen yksinkertaisiin ihmisiin?

        Olet varmaankin nimimerkki -M- ?


      • akateeminen M
        fiksu.nainen kirjoitti:

        Keskustelu on sitä, että esitetään oma mielipide ja perustellaan. Inttäminen on sitä, että esitetään joku perustelematon syytös (kuten sinä) ja möläytetään päälle vielä jokin kulunut klisee joka ei tarkoita mitään.

        Eikö teille opetettu yliopistossa väittelyn perusasioita? Vai laitoitko tuon "akateemisen" tuohon nimimerkkiisi tehdäksesi vaikutuksen yksinkertaisiin ihmisiin?

        Olet varmaankin nimimerkki -M- ?

        Heh heh, älä luule että lähden mukaan tuohon.


    • Turun kundi

      Eipä ole haku päällä, ihan liikaa puuhaa tälle vuodelle että kykenisin keskittymään parisuhteen aloittamiseen ja sen ylläpitämiseen. En halua olla se toista laiminlyövä kumppani, joten tänä vuonna en aio olla kenenkään (parisuhde)kumppani.

      Etsinnässä on toki aina seuraavanlainen nainen kumppaniksi:

      - Ikää 25-30
      - Sinkku, ei omia lapsia mutta haluaa niitä jossain vaiheessa elämää
      - Korkeakoulutettu ja mielellään töissä käyvä
      - Pitää itsestään huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin
      - Osaa näyttää ainakin joskus sen naisellisen puolensa
      - Keskustelukykyinen eikä kauhean riitelevä tapaus
      - Ei sohvaperuna, muttei myöskään mikään adhd-aina-menossa -tapaus
      - Ei omista koiraa, eikä aio sellaista hankkiakaan

    • jaahas mies-

      Joo, yhen illan juttuja etsinskelen aina. En usko että kukaan haluaa oikeesti mun kanssa parisuhteeseen mut panoseuraksi olen kelvannut..Baareissa siis tulee kesän aikana käytyä usein.

    • Ei ole. Mulla on yksi säätö, joskin tuskallisen hitaasti etenevä, mutta enköhän vielä tovin jaksa olla kärsivällinen, ennen kuin haku päälle lähtee... siis jos tarve tulee.

      Vakaata kumppania sitten jos se hakua aukee.

      • Citynainen

        Jestas! Hahmotelma. Ei ole kuulunut aikaan. Säätö,..kuulostaa pelkältä etä- tai sex-suhteelta. Haku lähtisi päälle jos säätö löytäisi jonkun itselle tai jos tarve tulee?

        Vakaa mieli hakee kaltaistansa. Elämä tasapainossa.


      • Citynainen kirjoitti:

        Jestas! Hahmotelma. Ei ole kuulunut aikaan. Säätö,..kuulostaa pelkältä etä- tai sex-suhteelta. Haku lähtisi päälle jos säätö löytäisi jonkun itselle tai jos tarve tulee?

        Vakaa mieli hakee kaltaistansa. Elämä tasapainossa.

        Etäisyyttä ei paljoa ole, mutta etäinen on meininki. Eikä sitä seksiäkään ole ollut seksisuhteeksi luokittelemiseen asti :( Tuolla on vaikeuksia vissiin sopeutua ajatukseen parisuhteesta ja ulkopuolisen tuomisesta omaan ja lapsensa elämään.

        Haku lähtee päälle kun minun kärsivällisyyteni ei enää kestä.


      • Olet sitten
        hahmotelma kirjoitti:

        Etäisyyttä ei paljoa ole, mutta etäinen on meininki. Eikä sitä seksiäkään ole ollut seksisuhteeksi luokittelemiseen asti :( Tuolla on vaikeuksia vissiin sopeutua ajatukseen parisuhteesta ja ulkopuolisen tuomisesta omaan ja lapsensa elämään.

        Haku lähtee päälle kun minun kärsivällisyyteni ei enää kestä.

        joutunut tyytymään käytettyyn naiseen, jolta ei saa edes kunnolla seksiä. Tyypillinen ätämikohtalo.


      • Olet sitten kirjoitti:

        joutunut tyytymään käytettyyn naiseen, jolta ei saa edes kunnolla seksiä. Tyypillinen ätämikohtalo.

        Niin on A-luokkaista lihaa, että sulla ei siihen olisi ikinä saumaa... Itseasiassa ihmettelen, miten minulla on... Ehkä siksi jaksan olla niin kärsivällinen :)


      • Sivistynyt mies
        hahmotelma kirjoitti:

        Niin on A-luokkaista lihaa, että sulla ei siihen olisi ikinä saumaa... Itseasiassa ihmettelen, miten minulla on... Ehkä siksi jaksan olla niin kärsivällinen :)

        EI IKINÄ kutsu naisystäväänsä lihaksi. Olen kyllä nyt vähän pettynyt, Hahmotelma!


      • Sivistynyt mies kirjoitti:

        EI IKINÄ kutsu naisystäväänsä lihaksi. Olen kyllä nyt vähän pettynyt, Hahmotelma!

        Ole vaan :D


      • Tuota noin
        Sivistynyt mies kirjoitti:

        EI IKINÄ kutsu naisystäväänsä lihaksi. Olen kyllä nyt vähän pettynyt, Hahmotelma!

        Hahmotelma ei ole sivistynyt vaan lukeutuu heppiään Alaston Suomessa heiluttelevaan White Trashiin.


      • Tuota noin kirjoitti:

        Hahmotelma ei ole sivistynyt vaan lukeutuu heppiään Alaston Suomessa heiluttelevaan White Trashiin.

        Nimenomaan.


      • Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

        Etäisyyttä ei paljoa ole, mutta etäinen on meininki. Eikä sitä seksiäkään ole ollut seksisuhteeksi luokittelemiseen asti :( Tuolla on vaikeuksia vissiin sopeutua ajatukseen parisuhteesta ja ulkopuolisen tuomisesta omaan ja lapsensa elämään.

        Haku lähtee päälle kun minun kärsivällisyyteni ei enää kestä.

        Kuulostaa surulliselta:/ Haluat kuitenkin tuon itsellesi?

        Itselläni kin oli yksi mies jota kovin kovasti halusin, jopa a-liittoon asti. Jotenkin rakastin päivä päivältä enemmän, jopa hänen lastaan. Olisin tehnyt mitä vain saadakseni ko. miehen, mutta jokin meni mönkään ja vetäydyin poispäin.
        Tuntuu vieläkin tavallaan haikealta nähdä kun hahmottelen kuinka olisin voinut olla siinä vieressä. Parisuhteessa ja seksuaalisesti tuntea halua tuota ihanaa miestä kohtaan. Surullista. Nykyään en oikein kehtaisi edes tuppautua seuraan tai alkaa juttelemaan kun pelkään tulevani torjutuksi. Monilta kestän torjumisen mutta en tämän kohdalla kun niin liikaa maalailin juttuamme.

        Toivottavasti, Hahmotelma saat omasi=) omaksi kokonaan ja olisitte onnellisia.


      • sivustaja
        hahmotelma kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Ymmärtää, jos lapsi on vielä pieni...


      • sivustaja kirjoitti:

        Ymmärtää, jos lapsi on vielä pieni...

        En ymmärtäisi itse silloin niin hyvin. Se olisi sitten melkein kuin isäksi alkamista toisen lapselle, jos olisi joku taapero.

        Vai siis naisen kannalta? Niin siitä sit tiiä. Semmonen ekaluokkalainen tuo on.


    • ......

      Kivaa ja seksikästä tyttöä.

    • ,.....,

      Ei ole kyllä nyt haku päällä..koska tuli taas tutkailtua peilikuvaa äsken oikein huolella ja todettua, että nyt on pakko alkaa laihduttaa. En halua näyttäytyä kenellekään tällaisenä vähemmässä vaatetuksessa. Ehkä joskus ensi vuosituhannella..

      • ei pieni masu haitta

        Mikä on pahin kohta, voisitko kertoa?


      • ,.....,
        ei pieni masu haitta kirjoitti:

        Mikä on pahin kohta, voisitko kertoa?

        Helvetin suuri masu, mallia "johanna tukiainen". Mutta mulla sentään pysyy se piilossa vaatteiden julkisesti.


      • ,.....,
        ,....., kirjoitti:

        Helvetin suuri masu, mallia "johanna tukiainen". Mutta mulla sentään pysyy se piilossa vaatteiden julkisesti.

        niin siis vaatteiden alla..


    • yksineläjä........

      Pienikokoista naista iältään 20-35v. Thaikkunainenkin on käynyt mielessä :)

    • tavis mies.

      Kyllä mie etsin koko ajan mut ei se etsimällä löydy. Eikä kyl odottamallakaan

      • neulanen n

        Hih, hih, juuri noin. Ei etsimällä muttei myöskään odottamalla...

        Asiat tapahtuu. En ole löytänyt oikei kaavaa sille, kuinka löytää mies.

        Jos yrittää, yrittää helposti liikaa ja pettyy. Jos ei tee mitään, saa yksin olla rauhassa (ellei joku vastenmielinen tyyppi sinkoudu eteesi). Jos löytää hyvän miehen, hän onkin sairas... Kuolee heti pois.

        Siis joo. Etsin mutta kaikkea tapahtuu mihin en voi vaikuttaa...

        On tämä jännää...


    • Citynainen

      Siis. Ei ole varsinaisesti haku päällä kun keskityn olennaisesti muihin asioihin mutta tietenkin valmis leikkiin jos jotai mielenkiintoista ilmenee.

      Joskus on hyvä unohtaa hetkeksi se asia mitä elämässä kaipaa eniten. Läheisyys, kumppanuus ja rakkaus. Sitten siitä osaa nauttia taas kun tulee oikean ihmisen kohtaaminen.

    • Varsinaisesti ei kyllä ole päällä... eli en aktiivisesti etsi. Kattoo ny mitä tapahtuu erään kanssa vai tapahtuuko mitään, kun yhteydenpito on vain harventunut ekojen kertojen jälkeen hänen puoleltaan.

    • ????

      Yks tosi hyvännäköinen nainen on kiinnostunut minusta mut en tiedä oikein mitä tehdä.

      • jokin keino oltava

        Kirjoita kirje! Soita tai mene käymään. Please?!? Mitä siitä seuraisi,..


    • Ä-05

      Jepjep,,ihan tavallinen mies 40....

    • No, ei aktiivisesti ainakaan. Mutta eipä mulle sopivaa löydy, koska ei sellaista vaan ole. Vaikka etsinkin tavallista perusmiestä, niin ei - sellaista ei ole. Kuka 19-30 v. mies muka pystyy olla erossa alkoholista (ei siis pakottava tarve käydä viikottain baarissa) ja tupakasta, on avoin ja rehellinen, ei petä, omaa huumorintajua eikä halua lapsia? Nowhere. Ei tähän mennessä ole tällaista. Tulee vaan toteamuksia, että itse muka haluan jossain kohtaa. En. Ne ei ole mun elämän päätavoite, oon lähipiirissä nähny miten pikkulapsi muuttaa parisuhdetta enkä halua sitä. Sitä paitsi, en halua olla äiti. Tätiys riittää. Ja en tosiaan tingi kriteereistä, ne ei vaan jollain tunnetasolla ole liikaa vaadittu. Järki sanoo vaan, että unelmaksi jää... Taitanee jäädä, mutta en tingi.

      • Eikä kannata tinkiä, eikä kuunnella niitä jotka sanoo, että jossain vaiheessa haluat... sehän on vain ja ainoastaan sun ongelma sit, jos niin käy... joten mitä nuo huolehtimaan siitä.


      • mies32

        Melko varmana pidän, että sinullakin on lapsia 20v kuluttua. Ehkä ei nytkään kannattaisi olla liian ehdoton mielipiteessään niiden suhteen, sillä sitten kun joku päivä oletkin the-only-right-one jollekin miehelle, voi alkaa tehdä mieli yhteisiä lapsiakin.
        Sinulla muutenkin näemmä taipumus tuollaiseen ääriajatteluun elämästäsi niinkuin nimimerkkisikin sanoo. Eiköhän se siitä vielä tasoitu.


      • Pitempi kaava

        OIet vielä nuori joten sulla on varaa odotella.
        Aivan varmasti on tuollaisia miehiä.

        Suurin ongelma alkoholista ja baareista luopumisessa on se että se rajoittaa sosiaalista kanssakäymistä kavereiden kanssa aika pahasti.
        Satunnaisen tupakoinnin nyt voi lopettaa milloin tahansa, mutta jos yksi-kaksi olutta on sinun mielestä liikaa miehelle niin sitten on hankalaa koska aika moni näkee juuri kavereita baareissa jossa sen nauttiminen on se normaali tie.

        Jos tuossa on ne sun kriteerit niin mä veikkaan että niitä tulee ajan kuluessa vielä lisää kun löydät noihin sopivia miehiä useamman ja huomaat ettei heistä välttämättä ole sitä mitä etsit.

        Itse löysin joskus jotain, mutta kadotin ne kun ei niistä mitään tullut ja vuodet vierii ohi.
        Olet yli 10 vuotta nuorempi joten sinulla on aikaa etsiä ja löytää, kadottaakin.


      • Pitempi kaava kirjoitti:

        OIet vielä nuori joten sulla on varaa odotella.
        Aivan varmasti on tuollaisia miehiä.

        Suurin ongelma alkoholista ja baareista luopumisessa on se että se rajoittaa sosiaalista kanssakäymistä kavereiden kanssa aika pahasti.
        Satunnaisen tupakoinnin nyt voi lopettaa milloin tahansa, mutta jos yksi-kaksi olutta on sinun mielestä liikaa miehelle niin sitten on hankalaa koska aika moni näkee juuri kavereita baareissa jossa sen nauttiminen on se normaali tie.

        Jos tuossa on ne sun kriteerit niin mä veikkaan että niitä tulee ajan kuluessa vielä lisää kun löydät noihin sopivia miehiä useamman ja huomaat ettei heistä välttämättä ole sitä mitä etsit.

        Itse löysin joskus jotain, mutta kadotin ne kun ei niistä mitään tullut ja vuodet vierii ohi.
        Olet yli 10 vuotta nuorempi joten sinulla on aikaa etsiä ja löytää, kadottaakin.

        En nyt tarkoittanut, että 2-3 olutta olisi liikaa, vaan sitä että se on ongelma. Ongelman mielestäni tekee se, että joka viikonloppu ON PAKKO mennä vaikkei kaverit olisikaan menossa. Että se alkoholi on isäntä, määrää miten mies menee eikä toisinpäin. Se, että otetaan joskus vähän, ei haittaa mutta se, että "yhden ottaminen" alkaa olla jo pakkomielle, alan epäillä jo.

        Ja kyllä, tuossa on mun kriteerit. Joku voi sanoo, että liikaa vaadittu mutta toi alkoholi pakkomielteenä on sellaista, mistä en tingi. Kaksi alkoholille renkinä olevien jälkeen en halua yhtäkään, joka välittää alkoholista enemmän kuin tyttöystävästään. Hyväksyn, että kaverit menee ohi, mutta en sitä, että alkoholi menee...


      • mies32 kirjoitti:

        Melko varmana pidän, että sinullakin on lapsia 20v kuluttua. Ehkä ei nytkään kannattaisi olla liian ehdoton mielipiteessään niiden suhteen, sillä sitten kun joku päivä oletkin the-only-right-one jollekin miehelle, voi alkaa tehdä mieli yhteisiä lapsiakin.
        Sinulla muutenkin näemmä taipumus tuollaiseen ääriajatteluun elämästäsi niinkuin nimimerkkisikin sanoo. Eiköhän se siitä vielä tasoitu.

        Sen kuin pidät vaan melko varmana, ole varmana sitten väärässä :) Minä kun en aio lapsia hankkia, kun se ei ole mulle elämän päätavoite. Kyse ei ole, ettenkö pitäisi lapsista, päinvastoin! Ne ovat todella ihania taapertajia, mutta en halua niitä itselleni. Toki olen onnellinen veljeni puolesta, kummipoikani on aivan valloittava tapaus. Mutta se, että pidän lapsista ja rakastan koko sydämestäni kummipoikaani, ei tarkoita että mun olisi pakko haluta suloisia kääröjä itselleni. Ehei, koska mä tiedän että lastenhoito on ihan helvetin rankkaa! Nostan hattua vanhemmille, koska he jaksavat hoitaa lapsia 24/7, minusta ei moiseen hommaan olisi. Ei ikinä.

        Ei nimimerkki kerro omasta ajattelutavastani, vaikka olenkin tähän mennessä ollutkin sellainen; aina väärä nainen. Tähän mennessä en ole ollut kenellekään miehelle yhtään mitään. Olen aina väärä; vääränlainen tai -näköinen, luonne on liian väärä tai mun musiikki on vääränlaista. Ole siinä sitten oikea, jos sanotaan vääräksi!


      • hahmotelma kirjoitti:

        Eikä kannata tinkiä, eikä kuunnella niitä jotka sanoo, että jossain vaiheessa haluat... sehän on vain ja ainoastaan sun ongelma sit, jos niin käy... joten mitä nuo huolehtimaan siitä.

        En tingi. :)


      • HC-ATM
        always-wrong-woman kirjoitti:

        En nyt tarkoittanut, että 2-3 olutta olisi liikaa, vaan sitä että se on ongelma. Ongelman mielestäni tekee se, että joka viikonloppu ON PAKKO mennä vaikkei kaverit olisikaan menossa. Että se alkoholi on isäntä, määrää miten mies menee eikä toisinpäin. Se, että otetaan joskus vähän, ei haittaa mutta se, että "yhden ottaminen" alkaa olla jo pakkomielle, alan epäillä jo.

        Ja kyllä, tuossa on mun kriteerit. Joku voi sanoo, että liikaa vaadittu mutta toi alkoholi pakkomielteenä on sellaista, mistä en tingi. Kaksi alkoholille renkinä olevien jälkeen en halua yhtäkään, joka välittää alkoholista enemmän kuin tyttöystävästään. Hyväksyn, että kaverit menee ohi, mutta en sitä, että alkoholi menee...

        Tiedän itse erään pariskunnan, jonka naisosapuolelle ei alkoholi tosiaan ole periaatteessa mikään ongelma kunhan miehen ei ole pakko käydä kavereiden kanssa baarissa joka viikko tai edes kerran kuussa. Käytännössä tämä sitten tarkoittaa sitä, ettei mies voi juoda alkoholia lainkaan, paitsi työmatkoilla ulkopaikkakunnilla, jolloin tuleekin sitten otettua oikein korkojen kera. Uskoisin että yllättävänkin moni mies on samankaltaisessa tilanteessa. Sääliksi käy.


      • mies32
        always-wrong-woman kirjoitti:

        Sen kuin pidät vaan melko varmana, ole varmana sitten väärässä :) Minä kun en aio lapsia hankkia, kun se ei ole mulle elämän päätavoite. Kyse ei ole, ettenkö pitäisi lapsista, päinvastoin! Ne ovat todella ihania taapertajia, mutta en halua niitä itselleni. Toki olen onnellinen veljeni puolesta, kummipoikani on aivan valloittava tapaus. Mutta se, että pidän lapsista ja rakastan koko sydämestäni kummipoikaani, ei tarkoita että mun olisi pakko haluta suloisia kääröjä itselleni. Ehei, koska mä tiedän että lastenhoito on ihan helvetin rankkaa! Nostan hattua vanhemmille, koska he jaksavat hoitaa lapsia 24/7, minusta ei moiseen hommaan olisi. Ei ikinä.

        Ei nimimerkki kerro omasta ajattelutavastani, vaikka olenkin tähän mennessä ollutkin sellainen; aina väärä nainen. Tähän mennessä en ole ollut kenellekään miehelle yhtään mitään. Olen aina väärä; vääränlainen tai -näköinen, luonne on liian väärä tai mun musiikki on vääränlaista. Ole siinä sitten oikea, jos sanotaan vääräksi!

        Eivät ne ole päätavoite varmaan suurimmalle osalle lopulta äideiksi päätyvistä muutenkaan. Mutta niin se vaan luonto tikanpojan puuhun ajaa tms.
        Monella ei ole sinun iässäsi vielä ollut sitä ensimmäistäkään suhdetta, joten lopetahan nyt tuo väärästä itsestäsi puhuminen.


      • HC-ATM kirjoitti:

        Tiedän itse erään pariskunnan, jonka naisosapuolelle ei alkoholi tosiaan ole periaatteessa mikään ongelma kunhan miehen ei ole pakko käydä kavereiden kanssa baarissa joka viikko tai edes kerran kuussa. Käytännössä tämä sitten tarkoittaa sitä, ettei mies voi juoda alkoholia lainkaan, paitsi työmatkoilla ulkopaikkakunnilla, jolloin tuleekin sitten otettua oikein korkojen kera. Uskoisin että yllättävänkin moni mies on samankaltaisessa tilanteessa. Sääliksi käy.

        No, siis kerta kuussa on ihan OK. Kavereiden kanssa SAA käydä baarissa, ei se ole kiellettyä :D Mutta tärkein juttu on, että siitä ei tule pakkomiellettä. Tajuat varmaan mitä haen takaa? :)
        Käytännössä saa käydä baareissa vaikka kerran-kaksi kertaa kuussa, kunhan ei ole pakko juoda itseään räkäkänniin eikä menemisestä tule pakkoa.


      • mies32 kirjoitti:

        Eivät ne ole päätavoite varmaan suurimmalle osalle lopulta äideiksi päätyvistä muutenkaan. Mutta niin se vaan luonto tikanpojan puuhun ajaa tms.
        Monella ei ole sinun iässäsi vielä ollut sitä ensimmäistäkään suhdetta, joten lopetahan nyt tuo väärästä itsestäsi puhuminen.

        Okei, ei ole tavoite laisinkaan. Haluan pysyä lapsettomana, se nyt sentään on tietoinen valinta. Ei kenties kaikilla, mutta mun kaks edellistä katastrofia on mulle sen opettanu, etten tosiaan ollut heille oikea. Ja kumpikin halusi lapsia, minä en kummankaan kanssa.

        Kerropas mulle sitten neuvoja, miten lopetan väärästä itsestäni puhumisen? :) Kun näytät tietävän siitä yhtä ja toista.


      • Mies32
        always-wrong-woman kirjoitti:

        Okei, ei ole tavoite laisinkaan. Haluan pysyä lapsettomana, se nyt sentään on tietoinen valinta. Ei kenties kaikilla, mutta mun kaks edellistä katastrofia on mulle sen opettanu, etten tosiaan ollut heille oikea. Ja kumpikin halusi lapsia, minä en kummankaan kanssa.

        Kerropas mulle sitten neuvoja, miten lopetan väärästä itsestäni puhumisen? :) Kun näytät tietävän siitä yhtä ja toista.

        Rakastut ja alat puhua vain ihanasta oikeasta miehestäsi.


      • Mies32 kirjoitti:

        Rakastut ja alat puhua vain ihanasta oikeasta miehestäsi.

        Miten muka voin rakastua, jos en tapaa ketään miestä? Kun ei sanota, että olisin jollekin se ihanne. Tai edes sopiva. Eihän tuo toteudu silloinkaan, jos mies rakastuisi minuun ja haluaisi lapsia, koska mä en halua.


      • mies32
        always-wrong-woman kirjoitti:

        Miten muka voin rakastua, jos en tapaa ketään miestä? Kun ei sanota, että olisin jollekin se ihanne. Tai edes sopiva. Eihän tuo toteudu silloinkaan, jos mies rakastuisi minuun ja haluaisi lapsia, koska mä en halua.

        Tapaathan sinä.

        Mikset olisi ihanne? Kuka niin sanoi?

        Ei jokainen mies halua lapsia. Mutta sinäkin todennäköisesti tulet haluamaan. Mutta eivät lapset ole sitten sen ihanan oikean miehesi kanssa mikään kynnyskysymys, koska sinä olet hänelle tärkeintä.


      • mies32 kirjoitti:

        Tapaathan sinä.

        Mikset olisi ihanne? Kuka niin sanoi?

        Ei jokainen mies halua lapsia. Mutta sinäkin todennäköisesti tulet haluamaan. Mutta eivät lapset ole sitten sen ihanan oikean miehesi kanssa mikään kynnyskysymys, koska sinä olet hänelle tärkeintä.

        Miten voin tavata, kun en uskalla jutella miehille? Rakkauteen uskon, en vain omalle kohdalle ellei joku "huuda" sitä mulle, kun oon kyyninen ja sinisilmäinen. :( Toisinaan en usko rakkauteen, toisinaan haluan uskoa ja joskus haaveilen siitä. Mutta ei puhettakaan, että _uskaltaisin_ mennä tekemään aloitetta kiinnostavaan mieheen. Sille tielle en enää uskalla.

        En ole ihanne, sen on on moni sanonut.
        - Kuka?
        No ehkä kuule hei miehet. Ne, jotka oon tavannut. Aina pyytää pysymään kavereina, koska en ole heidän ihanne. Mä en ole se söpö nätti naapurintyttö, jolla on kesäisin kukkamekko ja ballerinat, kultaiset hiukset palmikolla. En ole Elovena-tyttö.

        Ei mua kukaan halua: kuljen oman tyylin mukaan, mulla on ihosairaus, oon laittautumaton ja mulla on mustaa huumoria. Kukaan mies ei ole pitänyt siitä, etten meikkaa ja ihosairaus vie paljon etäämmälle niitä. Ne ei tykkää, etten mene muodin mukaan vaan pukeudun just niin kuin huvittaa ja mun huumorista. Mutta jos mä rupeen jotain muuttamaan, sillon mä vedän päälle nahkapukuroolin enkä se olisi enää minä.

        No, ei kaikki naisetkaan halua. Tähän mennessä tapaamani miehet ovat halunneet lapsia jonain päivänä. Todennäköisesti en ikinä tule haluamaan lasta.

        Just


      • always-wrong-woman kirjoitti:

        Miten voin tavata, kun en uskalla jutella miehille? Rakkauteen uskon, en vain omalle kohdalle ellei joku "huuda" sitä mulle, kun oon kyyninen ja sinisilmäinen. :( Toisinaan en usko rakkauteen, toisinaan haluan uskoa ja joskus haaveilen siitä. Mutta ei puhettakaan, että _uskaltaisin_ mennä tekemään aloitetta kiinnostavaan mieheen. Sille tielle en enää uskalla.

        En ole ihanne, sen on on moni sanonut.
        - Kuka?
        No ehkä kuule hei miehet. Ne, jotka oon tavannut. Aina pyytää pysymään kavereina, koska en ole heidän ihanne. Mä en ole se söpö nätti naapurintyttö, jolla on kesäisin kukkamekko ja ballerinat, kultaiset hiukset palmikolla. En ole Elovena-tyttö.

        Ei mua kukaan halua: kuljen oman tyylin mukaan, mulla on ihosairaus, oon laittautumaton ja mulla on mustaa huumoria. Kukaan mies ei ole pitänyt siitä, etten meikkaa ja ihosairaus vie paljon etäämmälle niitä. Ne ei tykkää, etten mene muodin mukaan vaan pukeudun just niin kuin huvittaa ja mun huumorista. Mutta jos mä rupeen jotain muuttamaan, sillon mä vedän päälle nahkapukuroolin enkä se olisi enää minä.

        No, ei kaikki naisetkaan halua. Tähän mennessä tapaamani miehet ovat halunneet lapsia jonain päivänä. Todennäköisesti en ikinä tule haluamaan lasta.

        Just

        Jäi kesken:

        Just joo, missä mä miehen tapaan, jos ne katoaa heti kun näkee mun ulkokuoren ja tietää mun luonteen?


      • mies32
        always-wrong-woman kirjoitti:

        Jäi kesken:

        Just joo, missä mä miehen tapaan, jos ne katoaa heti kun näkee mun ulkokuoren ja tietää mun luonteen?

        Johan ne on silloin tavanneet sut.

        Mutta ei sun ulkokuores ole ennenkään miehiä karkottanut. Onko jotain siis muuttunut? Eikä sun luonteessas ole mitään vikaa.


      • mies32
        always-wrong-woman kirjoitti:

        Miten voin tavata, kun en uskalla jutella miehille? Rakkauteen uskon, en vain omalle kohdalle ellei joku "huuda" sitä mulle, kun oon kyyninen ja sinisilmäinen. :( Toisinaan en usko rakkauteen, toisinaan haluan uskoa ja joskus haaveilen siitä. Mutta ei puhettakaan, että _uskaltaisin_ mennä tekemään aloitetta kiinnostavaan mieheen. Sille tielle en enää uskalla.

        En ole ihanne, sen on on moni sanonut.
        - Kuka?
        No ehkä kuule hei miehet. Ne, jotka oon tavannut. Aina pyytää pysymään kavereina, koska en ole heidän ihanne. Mä en ole se söpö nätti naapurintyttö, jolla on kesäisin kukkamekko ja ballerinat, kultaiset hiukset palmikolla. En ole Elovena-tyttö.

        Ei mua kukaan halua: kuljen oman tyylin mukaan, mulla on ihosairaus, oon laittautumaton ja mulla on mustaa huumoria. Kukaan mies ei ole pitänyt siitä, etten meikkaa ja ihosairaus vie paljon etäämmälle niitä. Ne ei tykkää, etten mene muodin mukaan vaan pukeudun just niin kuin huvittaa ja mun huumorista. Mutta jos mä rupeen jotain muuttamaan, sillon mä vedän päälle nahkapukuroolin enkä se olisi enää minä.

        No, ei kaikki naisetkaan halua. Tähän mennessä tapaamani miehet ovat halunneet lapsia jonain päivänä. Todennäköisesti en ikinä tule haluamaan lasta.

        Just

        Uskallathan jutella nytkin.

        Ala sitten laittautua. Musta huumori ei haittaa, pitää vaan löytää se oikea mies. On tälläkin palstalla ollut miehiä, jotka haluavat meikkaamattoman.
        Miksi ne pari miestä sitten halusivat kanssasi lapsia, jos eivät muka pitäneet sinusta?

        Todennäköisesti tulet haluamaan lapsia.


      • mies32 kirjoitti:

        Johan ne on silloin tavanneet sut.

        Mutta ei sun ulkokuores ole ennenkään miehiä karkottanut. Onko jotain siis muuttunut? Eikä sun luonteessas ole mitään vikaa.

        On karkottanut moniakin! Ethän sä mun ulkokuorta ole edes nähnyt, joten mistä olettamus ettei muka karkota? Ja ei, mikään ei ole muttunut. Oon se sama arka, ujo ihminen, joka olen aina ollut. Ehkä sun mielestä mun luonteessa ei ole vikaa, kiitos siitä. :) Harmi vaan, että monien muiden mielestä on. Huonoin (mitä on sanottu) on se, että koska mä en meikkaa, en korosta mun mitään puolia. Ja se, etten ryypiskele. On taiteilijaluonnettakin moitittu. Pahemmin en ole kehuja luonteesta kuullut, paitsi että ystävällinen ja kiva. Mutta ei sillä pitkälle pötkitä, pitäis kai olla joku salainen ase, jolla miehen koukuttais.


      • mies32 kirjoitti:

        Uskallathan jutella nytkin.

        Ala sitten laittautua. Musta huumori ei haittaa, pitää vaan löytää se oikea mies. On tälläkin palstalla ollut miehiä, jotka haluavat meikkaamattoman.
        Miksi ne pari miestä sitten halusivat kanssasi lapsia, jos eivät muka pitäneet sinusta?

        Todennäköisesti tulet haluamaan lapsia.

        Aiemmin uskalsin reaalissa jutella, nykyään en sanaakaan ellei mulle tulla juttelemaan. Sitä taasen ei tapahdu. Mutta mä voin netissä helpostikin jutella, koska toinen ei näe mua. Ei tiedä musta muuta kuin sen, mitä mä kirjoitan. Helppoa. Reaalimaailmassa en uskalla jutella miehille. Mä livistän karkuun, pelkään niin hitosti. Että saan taas siipeeni. Jos sama käy täällä, netissä - siinä en menetä kasvojani, toinen ei näe mua. Periaatteessa voin piilottaa itseni nimimerkin ja feikkikuvan taakse, en kehtaa näyttää oikeaa kuvaa kenellekään. Reaalissa se oma pärstä tulee nähtyä, joten panoksia on pelissä enemmän, koska silloin en voi vaan kulkea sen ihmisen ohi noin vain. Kun on nähnyt toisen, panos on suurempi. Panoksena kun on omat kasvot, ne nähdään livenä - ei netissä.

        Pitäiskö mun piilottaa itseni meikin alle? Mä kun vaan olen tällainen tallaaja, en osaa meikata. Vaikka olenkin 19 v., meikkauskertoja on alta 10. Omaehtoisia pari-kolme. Toisia se haittaa, tähän mennessä kaikkia. :(

        "On tälläkin palstalla ollut miehiä, jotka haluavat meikkaamattoman."
        - Missä hekin nyt lienevät? -> ovat kuitenkin löytäneet naisen.

        He halusivat lapsia "joku päivä", eivät sanoneet kenen kanssa. Puheessa se "joku päivä" oli vuosien päähän sijoittuva. Ja he kaksi olivat katastrofeja, kun mä en ollutkaan se "kiltti naapurintyttö", millaisena ne mua piti. Kun en sitten kelvannut tällaisena, ei hyvää päivää! Toisesta tuli kylmä, ja toinen alkoi sitten haukkua mua pitkin kyliä, kuinka oon huora yms. ja mä muka petin sitä.

        Mutta ei tätä naamaa meikillä pelasteta. Tarvittais joku ihmetökötti.


      • always-wrong-woman kirjoitti:

        Aiemmin uskalsin reaalissa jutella, nykyään en sanaakaan ellei mulle tulla juttelemaan. Sitä taasen ei tapahdu. Mutta mä voin netissä helpostikin jutella, koska toinen ei näe mua. Ei tiedä musta muuta kuin sen, mitä mä kirjoitan. Helppoa. Reaalimaailmassa en uskalla jutella miehille. Mä livistän karkuun, pelkään niin hitosti. Että saan taas siipeeni. Jos sama käy täällä, netissä - siinä en menetä kasvojani, toinen ei näe mua. Periaatteessa voin piilottaa itseni nimimerkin ja feikkikuvan taakse, en kehtaa näyttää oikeaa kuvaa kenellekään. Reaalissa se oma pärstä tulee nähtyä, joten panoksia on pelissä enemmän, koska silloin en voi vaan kulkea sen ihmisen ohi noin vain. Kun on nähnyt toisen, panos on suurempi. Panoksena kun on omat kasvot, ne nähdään livenä - ei netissä.

        Pitäiskö mun piilottaa itseni meikin alle? Mä kun vaan olen tällainen tallaaja, en osaa meikata. Vaikka olenkin 19 v., meikkauskertoja on alta 10. Omaehtoisia pari-kolme. Toisia se haittaa, tähän mennessä kaikkia. :(

        "On tälläkin palstalla ollut miehiä, jotka haluavat meikkaamattoman."
        - Missä hekin nyt lienevät? -> ovat kuitenkin löytäneet naisen.

        He halusivat lapsia "joku päivä", eivät sanoneet kenen kanssa. Puheessa se "joku päivä" oli vuosien päähän sijoittuva. Ja he kaksi olivat katastrofeja, kun mä en ollutkaan se "kiltti naapurintyttö", millaisena ne mua piti. Kun en sitten kelvannut tällaisena, ei hyvää päivää! Toisesta tuli kylmä, ja toinen alkoi sitten haukkua mua pitkin kyliä, kuinka oon huora yms. ja mä muka petin sitä.

        Mutta ei tätä naamaa meikillä pelasteta. Tarvittais joku ihmetökötti.

        Ja todennäköisesti en hanki lapsia. Tosi läheltä olen nähnyt, miten vanhempien huoli nousee kun lapsi esim. "vekittää nenänsä". Tätinä olen ollut sydän kurkussa, että toivottavasti kummipoika selviää elossa, kun hengitystiet meni tukkoon. Jos tätinä oli sellainen huoli, niin herranjumala sentään millaista olis olla äitinä. En kestäis. Nytkin tuntuu pahalta, että pojalla on lääkkeet - hitto ikää ei ole vielä kahtakaan vuotta! Mä en kestäis olla äitinä.


      • Mies32
        always-wrong-woman kirjoitti:

        On karkottanut moniakin! Ethän sä mun ulkokuorta ole edes nähnyt, joten mistä olettamus ettei muka karkota? Ja ei, mikään ei ole muttunut. Oon se sama arka, ujo ihminen, joka olen aina ollut. Ehkä sun mielestä mun luonteessa ei ole vikaa, kiitos siitä. :) Harmi vaan, että monien muiden mielestä on. Huonoin (mitä on sanottu) on se, että koska mä en meikkaa, en korosta mun mitään puolia. Ja se, etten ryypiskele. On taiteilijaluonnettakin moitittu. Pahemmin en ole kehuja luonteesta kuullut, paitsi että ystävällinen ja kiva. Mutta ei sillä pitkälle pötkitä, pitäis kai olla joku salainen ase, jolla miehen koukuttais.

        Ei sillä lopulta ole väliä kuinka monta kuoresi karkoittaa, kunhan ei kaikkia.
        Ehkä se meikkaaminen kuitenkin kannattaisi opetella.
        Ja mitä siitä, että kahden kanssa meni perseelleen? Melkein kaikilla on kaksi epäonnistunutta suhdetta takanaan.


    • Ei ole haku päällä, mutta jos eteeni ilmestyy neitsyt teininainen joka haluaa vain ja ainoastaan minua, en jätä tilaisuutta käyttämättä.

    • -----

      Totta kai on. Etsin käytännössä ketä tahansa vähääkään ikäistäni naista joka olisi kiinnostunut minusta. Mutta pelkästään tämä saa kaikki naiset perääntymään mahdollisimman kausa minusta.

    • Aina hiljainen haku päällä.

      Söpöä, mukavaa, lapsetonta naista.

    • kiltti mies.

      Ei ole kun ei tällä pärställä pahemmin voi hakea mitään.

    • jaajaaja

      No tietysti sitä tatuoitua pahaa poikaa... :-DD
      No ei, haluaisin kohdata sellasen miehen, joka oikeesti on tosi yksinäinen ja kaipaa tosi paljon naista vierelleen. Olen viimeaikoina nimittäin tavannut miehiä, jotka on tosi kiinni exissään tai sukulaisissaan tai jossain.
      Itse pistäisin oman kullan kaikkein tärkeimmäksi jos sellaisen löytäisin.

    • Ikisinkku M

      Varsinaisesti ei ole haku päällä enkä juuri etsi mutta jos nyt joku oikein suloinen ja miellyttävä nainen änkeäisi elämään enpä vastaankaan hangoittelisi.

    • soy yo!

      Etsin 05 alueelta noin 4 kymppistä naista jolla on vähintään kouluikäinen lapsi/lapsia.
      Hän pitää itsestään huolta jollain liikuntaharrastuksella. Hän pitää myös luonnosta, eläimistä, matkustelusta, hyvästä ruoasta ja koti-illoista.
      Baarit hän on nähnyt mutta terassilla poikkeaa joskus.
      Hän ei omista prinsessageenejä vaikka tykkääkin joskus saada osakseen pientä hemmottelua. Hän ei ole missi vaan omalla tavallaan söpö.

      • Ä-05

        Käyx kax teiniä?Ja koira?en pelaa mut futiksessa mukana kulkeva huoltaja?Tärppäiskö?


      • Soy yo!
        Ä-05 kirjoitti:

        Käyx kax teiniä?Ja koira?en pelaa mut futiksessa mukana kulkeva huoltaja?Tärppäiskö?

        Miksipä ei. Teinejä on minullakin ja koirat on ihan kivoja.


      • soy yo!
        Soy yo! kirjoitti:

        Miksipä ei. Teinejä on minullakin ja koirat on ihan kivoja.

        laita vaikka yhteystietojasi tänne [email protected]


      • soy yo!
        Ä-05 kirjoitti:

        Käyx kax teiniä?Ja koira?en pelaa mut futiksessa mukana kulkeva huoltaja?Tärppäiskö?

        Huhuu! eipä kuulu viestejä vai luitko osoitteen oikein?


      • 019

        Olen kaikkea em. mutta väärältä alueelta... :(


      • Soy yo!
        019 kirjoitti:

        Olen kaikkea em. mutta väärältä alueelta... :(

        Saa toki laittaa viestejö kauempaakin:)


      • Ä-05
        soy yo! kirjoitti:

        laita vaikka yhteystietojasi tänne [email protected]

        Postia tulos,,, ;-)


    • Isä Timppa

      Seksimatkailevalla tyttärelläni on jatkuva haku päällä tummista etnoastujista.

    • asdQERT

      Fiksua, söpöä, lämminsydämistä, lempeää, rauhallista, alkoholitonta, baaritonta, normaalipainoista ja ehkä jopa liikunnallista, n. 25-35v naista, jolla ei ole lapsia ja joka ei halua niitä. Yrittäjä, tutkija, luovan alan ammattilainen tai mikä tahansa, mikä osoittaa itsenäistä ajattelua ja omien mielenkiintojen mukaan suunniteltua uraa. Myös työttömyys on ok, jos kuitenkin ahkeroitsee erilaisten projektien parissa eikä vaikka pure sipsiä sohvalla (paitsi ehkä kerran viikossa).

    • ei kannata yrittää

      Ei ole hakupäällä, koska rakkaus ja nykynaiset eivät ole sen vaivan ja tuskan arvoisia. Ehkä en ole itsekään rakastamisen arvoinen. Parempi vain jatkaa elämäänsä yksin.

    • Pitempi kaava

      Näistä ei tinkitä.

      -mielellään alle 30 (nuorekas, ei tätimäinen), olen itse vähän päälle
      -lapseton
      -normaalivartaloinen (sen näkee päältä)
      -fiksu, empaattinen ja lämmin luonne (ei mitään "mä" oon yhtä kova kuin sun muna"-tyttöjä kiitos)
      -huumorintajuinen
      -asenne ja käytös kunnossa
      -mielellään itsekin aktiivinen
      -pitää läheisyydestä enemmän kuin pakonomaisesta seksistä

    • Ras joulupukki, ajattelin kirjoittaa sinulle hyvissä ajoin, kun lahjatoivimukseni sattaa olla vähän saastava jopa sinulle. Haluaisin kauniiseen paperiin käärittynä söpön naisen. Söpöt naisethan ovet tietysti missinmitoissa, kuten tietänet. Tietysti hänen tulee olla akateemisesti koulutettu ja hyvässä ammatissa, sillä olishan se vähän noloa sanoa, että kultani on vain hopeaa ammatillisessa mielessä. Sitten olisi kivaa, jos hän olisi edes SM-tason telinevoimistelija, sillä löysä kroppa ja liikakilot yököttävät minua. Lahjani voisi olla myös luonteeltaan kiltti, sillä en jaksa ainasta kiistaa tyhjänpäiväisistä asioista. Kyllähän naisen pitää totella miestään, eikös niin? Toivoisin myös, että lahjallani olisi aikaa minulle, eikä hän viettäisi vapaa-aikaansa ystäviensä kanssa. Lapsia hänellä saa olla, khan eivät haittaa millään tavalla suhdettamme. Sitten vielä sellainen pikku juttu, että haluan herätä suihinottoon joka aamu, joten ei sitten mitään unikekoa, kiitos. Jään innolloa odottelemaan pakettiani.

    • etsitaan

      Ei varsinaisesti, mutta kun kerran kesä on tulossa niin jonkinsorttista kesäromanssia vastaan ei kyl olis mitään. Parhaiten siihen taitais soveltua 26-42 -vuotias, vapaalla jallla juoksenteleva, kesäkissa, jolla perheen perusteminen ei ole ensimmäisenä mielessä olevia asioita toisesta. Liikunnallisuutta pitäis löytyä sen verran ett sais mukaan rannalle tai pyöräilemään.

    • Ei hakua

      Ei ole haku päällä. En usko löytäväni sellaista ihmistä, jonka kanssa pystyisin elämään loppuelämäni. Yksin mennään.

    • A-luokan mies

      On hakua päällä mut eipä tunnu kelpaavan.

    • haen1

      Haussa on kyllä: 40-kymppinen mukava mies jolla ei ihan pieniä lapsia, fiksut käytös- ja elämäntavat. Tavallinen suomalainen, normaalinnäköinen ja -kokoinen joka on jättänyt exät taakseen ja jolla on intoa tutustua samanoloiseen ja -ikäiseen naiseen. Harrastuksilla, ammatilla ja työpaikalla ei väliä kunhan toimeen tulee. Huumorintajuinen ja rehellinen luonne on pääasia!

    • 11+8

      Fiksua 28-42 vuotiasta naista pk-seudulta.

    • akateeminen M

      No joo, periaatteessa. Katselen ja kuulostelen. Ikää naisella voisi olla n. 40. Mielellään suht terveet elintavat, eli ei äärimmäisyyksiä. 05 alue olisi paras.

    • margaret.parrish

      On haku päällä, en vain tiedä mistä löytäisi sellaisen kenellä olisi niin paljon itsetuntoa että pysyisi kelkassa mukana ;)
      Kun päivät on palkkatyössä ja illat jatkaa työpäivää kotitilalla, ei hirveästi kerkeä sohvan nurkassa nyhjäämään ja kädestä pitämään :/
      Lisäksi nykymiehet ovat niin citykansaa, ettei niitä minnekkään maalle saa, missä rapa roiskuu ja kourat kovettuu.
      Sitten kun vielä olen sanova ja tekevä, niin kyllä ne hissukat tippuu kelkasta jo eka kurvissa.
      Miehen pitää olla MIES ja sanoa oikealla hetkellä turpa kiinni, mä hoidan tän homman....

      Harmin paikka. Olisi kiva illalla käpertyä meikäläisen mentävään kainaloon ja nauttia vain toisistaan. Sellainen mies, kenen seurassa olisi turvallista, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Sellainen kuka on tasavertainen kumppani mutta kuitenkin arvostaa niitä "vanhoja" arvoja.

    • ...

      Ei ole haku päällä. En usko löytäväni miestä nykyisessä elämäntilanteessani enkä ole muutenkaan varma siitä, haluanko enää koskaan parisuhdetta.

    • ikisinkku37

      Ei ole hakua päällä koska ei se etsimällä löydy mut haluaisin löytää tyttöystävän kuitenkin. On tää aika tylsää kun ei ole ketään läheistä. Deitti palstoilta on turha etsiä mitään kun naiset ei vastaa jos ei ole unelmien poikamies.

    • Ei nyt varsinaisesti päällä, mutta vähitellen alkaa tämä sinkkuelo kyllästyttämään...
      Jos nyt vastaan sattuis tulemaan suurinpiirtein samanikäinen, liikunnallinen, savuton ja päihde/mielenterveysongelmaton vapaa mies (jonka kanssa viel synkkaiskin :D)niin en kauheesti vastaan pistäis ;)

    • henrietta2

      Etsin miestä 25-35 v, joka on urheilullinen (eli pitää itsestään fyysisesti huolta), jalat maassa ja positiivinen elämänasenne (koska itselläni on negatiivinen..), työssä käyvä...Musiikkimaku ehkä vähän raskaampi ja mielellään normaalin hyvännäköinen (hyväksyy itsensä sellaisena kuin on).

      Tarkemmin ei voi sanoa, koska mikään noista ylläolevistakaan ei ole must.

      • mainio monni

        - 31v
        - harrastan liikuntaa, mutta vartaloni ei ole alusvaatemalliluokkaa
        - pää pilvissä, mutta aika realistisesti
        - positiivinen elämänasenne
        - työtön
        - kuuntelen musiikkia monipuolisesti ja aika paljon raskasta, muttei ole pitkätukka vaan millisiili parta
        - normaalin hyvännäköinen tai komeakin joidenkin naisten mukaan

        Ihan superjäbä siis kaikilla mahdollisilla kriteereillä!


    • Hoikka, lapseton 25-40v vapaa nainen. Luonteeltansa mukava, rehellinen, avoin ja huumorintajuinen. Naisellisuus eli herkkyys hellyys, sensuellisuus olis kivoja myös. Sellaisen jos jostain löytäis. Mutta tiedän, mahdotonta.

    • jaah?!

      Ei ole haku päällä, en ole netissä seuranhakija missään, mutta vastaan vaikka tiedänkin, että kaikkea mitä kirjoitan käytetään herjaamiseen minua vastaan tässä Suomi24:a ( sen verran p*skaa herjaamista ja vainoamista olen saanut osakseni tässä juuri tässä Suomi24).

      Ihannekumppani (olen nainen) olisi akateeminen, mies, ikä no jotain 28- max. 50- vuotta. Lapseton, ei rikostaustaa. Kunnollinen, hyvännäköinen, kavereita jonkin verran omaava ja sosiaalinen, mutta ei mikään lapsen tasolle jämähtänyt, jonka olisi pakko heilua kaikki viikonloppunsa jätkäporukoissa ryyppäämässä tai harrastamassa. Ei haluaisi välttämättä omia lapsia, mutta pitää lapsista, eikä pelästyisi, jos sellainen sattuisikin tulemaan. Ei haluaisi naimisiin, tai edes välttämättä yhteen asumaan ainakaan nopeasti. Ei uskonnollinen, eikä poliittinen fanaatikko. Puoluetausta ei saisi olla perussuomalaiset eikä kristillisdemokraatit; mikä tahansa muu eduskunnassa istuva puolue kelpaisi, jos mies kannattaisi jotakin puoluetta, joskin tiukkaa voisi tehdä keskustalaisenkin kanssa. Mieluiten ei politiikasta kovin kiinnostunut, mutta sen verran älykäs, että osaisi siitäkin keskustella, koska yleissivistyksen mielessä politiikka kiinnostaa minua kohtuullisesti. Mieluummin kulturelli, kuin ns. "käsillä tekijä", koska en haluaisi miestä, joka viettäisi kaiken aikansa autotallissa rassaten autoja. Ei sovinisti. Hyvä itsetunto ja ystävissä sekä miehiä, että naisia. Ei materialisti, eikä narsisti, mutta tavallinen ihminen. Ei tarvitsisi olla mikään erityisen nero, mutta sellainen, joka osaa ja pystyy ymmärtämään ihmisyyttä ja erilaisuutta. Rahaa ei tarttis oll paljon, mutta ei mikään, joka olettaisi, että nainen elättää, eli ei saisi olla siipiveikko. Ei absolutisti, mutta ei alkoholiongelmainenkaan.

      Tätä ei sitten saa laittaa mihinkään deitti-ilmoitukseen, kiitos!

      • Mies32

        Voi Päkä, olemme melkein perfect match, , mutta valitettavasti minulla on nykyisin rikostausta. Voisitko pikkuisen joustaa siltä osin?


    • Anonyymi

      Olen neljätoista tyttö ja etsin poikaystävää joka olisi kiltti puolustaa on avulias pelaa mun kanssa Fortniteä ja hyväksyy mut

    • Joo... yhtiökumppania.

      Mä oisin idea tyyppi ja se toinen maksais ja ottais tappiot vastaan..

      Jos onnistuu hommat, niin sit fyftysixty...😄

    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole. Uskon kohtaloon ja jos niin on tarkoitettu, että puoliso tulee eteen niin tulee, ja jos ei niin ei!

    • Anonyymi

      Haluaisin avoimen mukavan ,itsestään huolehtivan miehen,eli normaalin😄 tuntuu et on vaikea löytää mistään? Laitan nyt 🫣45-70 v

      • Anonyymi

        oletko huono etsimään vai huono löytämään ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe