Pizzeriat!

Olli Harjula

Jos olet ulkomaalainen ja yrität ravintoloitsijana,niin kertokaa tämä minulle...

Olette muslimeita,jos tulette Turkista tai Iranista.

Miksi teette sitten esim sianlihasta ruokaa? salami,jauheliha,kinkku...

luulisi ettei muslimit käytä mitenkään sianlihaa.

5

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nami pizzaa

Harjulan kannattaa muuttaa Turkkiin ja perustaa sinne suomalainen lanttukukkobaari.

• mietis tätä

Muslimit eivät syö sianlihaa, mikään ei estä heitä kokkaamasta siitä.
      Sitä paitsi kaikki muslimit eivät elä Koraanin mukaan, yllätys yllätys. Vai elävätkö sun mielestäsi kaikki kristityt Raamatun mukaan?

• Lanttucock

Mistä he sitten tietävät minkä makuista se on?

• Vekku_

Salamissa ja jauhelihassa harvemmiin on sianlihaa. Harvemmin myös pizzeriakinkussa, joka on teollisprässättyä usein hevosta.

• eiseainaniinmene

Taitaa tulla yllätyksenä, mutta kaikki turkkilaiset, irakilaiset jne... eivät ole muslimeita - heitä on myös muista uskontokunnista tai ihan agnostikkoja/ateisteja.

Salamiakin tehdään erilaisista lihoista - tosin Suomessa myytävät taitavat olla pääosin sikaa. Alunperin salami taisi olla aasinlihasta tehtyä kestomakkaraa, mutta nykyään sikaa sen ylituotannon takia ja koska aasia/hevosta on vähän saatavilla.

Koirakin on likainen eläin useiden raamatullisten kirjoitusten mukaan ja silti niitäkin pidetään lemmikkeinä useissa kaksoisvirran maan ympäristöstä tulleissa perheissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3680
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3462
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      90
      3277
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2702
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2522
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2201
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1340
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1125
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1102
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1088
    Aihe