Mä olen rakastunut

zisel

Jos laittaisin sen tyypin kuvan tänne niin 99% palstalaisista luulis että se on joku malli/näyttelijä/kuva napattu jostain (mutta mähän olen kanssa niin fantastisen kaunis ettei voi todeksi uskoa/ei halua uskoa :D )

Tapaan sen huomenna tai viimeistään ylihuomenna :) Khihihihiiiii :D Tässä on joku (en tiedä kuka) joka muistuttaa hyvin paljon sitä: http://aijaa.com/vospIH

29

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      Niin ja ei ole siis todellakaan mikään netti-treffi-juttu. En harrasta sellasta kun en ole haku päällä tai jos vaikka olisinkin niin ei saatana :P

    • ...

      Onnen pekka kundi oma Iortto vapuksi :-)

    • tummmmmmmmaaaa

      Onks hää personalRaineri?

      • zisel

        No ei sinnepäinkään :D Ja unohdetaan nyt jo ne personal rainerit :)


      • himis..
        zisel kirjoitti:

        No ei sinnepäinkään :D Ja unohdetaan nyt jo ne personal rainerit :)

        Nehän on sun todelliset rakkaudet :-) Kerroitko jo sille tyypille heistä ja videosta?


      • zisel
        himis.. kirjoitti:

        Nehän on sun todelliset rakkaudet :-) Kerroitko jo sille tyypille heistä ja videosta?

        Kyllä se mut tuntee kuule ihan täysin. Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereitakin ja ollaan vuosia "tiedetty" toisemme muttei koskaan olla sillain noteerattu toisiamme :)


      • mitäääääähhh?
        zisel kirjoitti:

        Kyllä se mut tuntee kuule ihan täysin. Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereitakin ja ollaan vuosia "tiedetty" toisemme muttei koskaan olla sillain noteerattu toisiamme :)

        PersonalRaineri yhteinen ystävänne???


      • zisel
        mitäääääähhh? kirjoitti:

        PersonalRaineri yhteinen ystävänne???

        HYVÄÄ VAPPUA!


      • ja vappua
        zisel kirjoitti:

        HYVÄÄ VAPPUA!

        Munarikasta pääsiäistä


    • Ei ollu kyllä mun makuun, mutta paljon onnea sulle!

      • zisel

        Mitä? Eikö miespuolinen hivellyt sun silmää?? :D

        Kiitos kiitos :)


      • ÖÖööömm:.!1#%?
        zisel kirjoitti:

        Mitä? Eikö miespuolinen hivellyt sun silmää?? :D

        Kiitos kiitos :)

        .

        "Kauneus on silimäs"

        Har!

        .


    • hehee

      ja vapun jälkeen saamme lukea että kyseinen sankari on homo tai muuten vastenmielinen

    • Rakkautta sinulle

      • zisel

        Kiitos :)


      • personal reino:.
        zisel kirjoitti:

        Kiitos :)

        .

        Onks tää personal reino nyt loppuun asti harkittu teko

        Har!

        .


    • En oo yhtään mustasukkainen vaikka olisit Brad Bitin kanssa "sillai"....Tää neito http://aijaa.com/BqSS6N tulee huomenna mun mukaan kun menen mutsin luokse iltapäivä teelle. Voi olla että ollaan kimpassa koko vappu jos mua vaan huvittaa.

      • zisel

        Mistä sulle nyt mustasukkasuus tuli edes mieleen?? :D

        Huh, onpa amazoni toi nainen :O Kasvaakohan sillä viikset? :D


      • zisel kirjoitti:

        Mistä sulle nyt mustasukkasuus tuli edes mieleen?? :D

        Huh, onpa amazoni toi nainen :O Kasvaakohan sillä viikset? :D

        Kasvaa ja se pakoittaa mut poltamaan ne Bigillä aina saunan jälkeen. Enempää en kerro, et turha yrittää utsia.


    • Oasis

      Ihanaa, että siellä on rakkautta ilmassa :) Onnentyttö olet!

      • zisel

        Kiitos :)


      • sxth
        zisel kirjoitti:

        Kiitos :)

        Ja munkin puolesta. Olen vaihteeksi täällä hetken.. (siis jos mun rekkaamaton vaan saa rauhassa olla) :)


      • zisel
        sxth kirjoitti:

        Ja munkin puolesta. Olen vaihteeksi täällä hetken.. (siis jos mun rekkaamaton vaan saa rauhassa olla) :)

        Kiitos


      • sxth
        zisel kirjoitti:

        Kiitos

        :)


    • Se jäi eillen kysymättä, koska menin pihalle röökille ja jäin ulos kun unohdin avaimet sisälle ja ovi pamahti tuulen voimasta kiinni. Niin et jos sun kaa menis naimisiin....niin tulisko toi montte24 siinnä keississä kaupanpäällisinä ja otatko ton montten nyt mukaan noille treffeille?

      • zisel

        Tottakai monte tulee kaupanpäällisinä. Sehän on mun kaveri :) Ja jos et tule toimeen sen kanssa niin meidän juttu on OVER. :)


    • Hä?

      Meeksää Siisseli nynnaimisiin?.

      • zisel

        No EN! Ei se rikas ole.


    • ihastunut?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe