Jos laittaisin sen tyypin kuvan tänne niin 99% palstalaisista luulis että se on joku malli/näyttelijä/kuva napattu jostain (mutta mähän olen kanssa niin fantastisen kaunis ettei voi todeksi uskoa/ei halua uskoa :D )
Tapaan sen huomenna tai viimeistään ylihuomenna :) Khihihihiiiii :D Tässä on joku (en tiedä kuka) joka muistuttaa hyvin paljon sitä: http://aijaa.com/vospIH
Mä olen rakastunut
29
263
Vastaukset
- zisel
Niin ja ei ole siis todellakaan mikään netti-treffi-juttu. En harrasta sellasta kun en ole haku päällä tai jos vaikka olisinkin niin ei saatana :P
- ...
Onnen pekka kundi oma Iortto vapuksi :-)
- tummmmmmmmaaaa
Onks hää personalRaineri?
- zisel
No ei sinnepäinkään :D Ja unohdetaan nyt jo ne personal rainerit :)
- himis..
zisel kirjoitti:
No ei sinnepäinkään :D Ja unohdetaan nyt jo ne personal rainerit :)
Nehän on sun todelliset rakkaudet :-) Kerroitko jo sille tyypille heistä ja videosta?
- zisel
himis.. kirjoitti:
Nehän on sun todelliset rakkaudet :-) Kerroitko jo sille tyypille heistä ja videosta?
Kyllä se mut tuntee kuule ihan täysin. Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereitakin ja ollaan vuosia "tiedetty" toisemme muttei koskaan olla sillain noteerattu toisiamme :)
- mitäääääähhh?
zisel kirjoitti:
Kyllä se mut tuntee kuule ihan täysin. Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereitakin ja ollaan vuosia "tiedetty" toisemme muttei koskaan olla sillain noteerattu toisiamme :)
PersonalRaineri yhteinen ystävänne???
- zisel
mitäääääähhh? kirjoitti:
PersonalRaineri yhteinen ystävänne???
HYVÄÄ VAPPUA!
- ja vappua
zisel kirjoitti:
HYVÄÄ VAPPUA!
Munarikasta pääsiäistä
Ei ollu kyllä mun makuun, mutta paljon onnea sulle!
- zisel
Mitä? Eikö miespuolinen hivellyt sun silmää?? :D
Kiitos kiitos :) - ÖÖööömm:.!1#%?
zisel kirjoitti:
Mitä? Eikö miespuolinen hivellyt sun silmää?? :D
Kiitos kiitos :).
"Kauneus on silimäs"
Har!
.
- hehee
ja vapun jälkeen saamme lukea että kyseinen sankari on homo tai muuten vastenmielinen
Rakkautta sinulle
- zisel
Kiitos :)
- personal reino:.
zisel kirjoitti:
Kiitos :)
.
Onks tää personal reino nyt loppuun asti harkittu teko
Har!
.
En oo yhtään mustasukkainen vaikka olisit Brad Bitin kanssa "sillai"....Tää neito http://aijaa.com/BqSS6N tulee huomenna mun mukaan kun menen mutsin luokse iltapäivä teelle. Voi olla että ollaan kimpassa koko vappu jos mua vaan huvittaa.
- zisel
Mistä sulle nyt mustasukkasuus tuli edes mieleen?? :D
Huh, onpa amazoni toi nainen :O Kasvaakohan sillä viikset? :D zisel kirjoitti:
Mistä sulle nyt mustasukkasuus tuli edes mieleen?? :D
Huh, onpa amazoni toi nainen :O Kasvaakohan sillä viikset? :DKasvaa ja se pakoittaa mut poltamaan ne Bigillä aina saunan jälkeen. Enempää en kerro, et turha yrittää utsia.
- Oasis
Ihanaa, että siellä on rakkautta ilmassa :) Onnentyttö olet!
- zisel
Kiitos :)
- sxth
zisel kirjoitti:
Kiitos :)
Ja munkin puolesta. Olen vaihteeksi täällä hetken.. (siis jos mun rekkaamaton vaan saa rauhassa olla) :)
- zisel
sxth kirjoitti:
Ja munkin puolesta. Olen vaihteeksi täällä hetken.. (siis jos mun rekkaamaton vaan saa rauhassa olla) :)
Kiitos
- sxth
zisel kirjoitti:
Kiitos
:)
Se jäi eillen kysymättä, koska menin pihalle röökille ja jäin ulos kun unohdin avaimet sisälle ja ovi pamahti tuulen voimasta kiinni. Niin et jos sun kaa menis naimisiin....niin tulisko toi montte24 siinnä keississä kaupanpäällisinä ja otatko ton montten nyt mukaan noille treffeille?
- zisel
Tottakai monte tulee kaupanpäällisinä. Sehän on mun kaveri :) Ja jos et tule toimeen sen kanssa niin meidän juttu on OVER. :)
- Hä?
Meeksää Siisseli nynnaimisiin?.
- zisel
No EN! Ei se rikas ole.
- ihastunut?
hamsterista puheenollen:
http://www.youtube.com/watch?v=FpWjBO4fAbw
Hienoo et on rakkautta ilmassa, mut siis häh, ethän sä ees tunne sitä kunnol! Tähän vasta ihanstumista
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497