Mä olen rakastunut

zisel

Jos laittaisin sen tyypin kuvan tänne niin 99% palstalaisista luulis että se on joku malli/näyttelijä/kuva napattu jostain (mutta mähän olen kanssa niin fantastisen kaunis ettei voi todeksi uskoa/ei halua uskoa :D )

Tapaan sen huomenna tai viimeistään ylihuomenna :) Khihihihiiiii :D Tässä on joku (en tiedä kuka) joka muistuttaa hyvin paljon sitä: http://aijaa.com/vospIH

29

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      Niin ja ei ole siis todellakaan mikään netti-treffi-juttu. En harrasta sellasta kun en ole haku päällä tai jos vaikka olisinkin niin ei saatana :P

    • ...

      Onnen pekka kundi oma Iortto vapuksi :-)

    • tummmmmmmmaaaa

      Onks hää personalRaineri?

      • zisel

        No ei sinnepäinkään :D Ja unohdetaan nyt jo ne personal rainerit :)


      • himis..
        zisel kirjoitti:

        No ei sinnepäinkään :D Ja unohdetaan nyt jo ne personal rainerit :)

        Nehän on sun todelliset rakkaudet :-) Kerroitko jo sille tyypille heistä ja videosta?


      • zisel
        himis.. kirjoitti:

        Nehän on sun todelliset rakkaudet :-) Kerroitko jo sille tyypille heistä ja videosta?

        Kyllä se mut tuntee kuule ihan täysin. Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereitakin ja ollaan vuosia "tiedetty" toisemme muttei koskaan olla sillain noteerattu toisiamme :)


      • mitäääääähhh?
        zisel kirjoitti:

        Kyllä se mut tuntee kuule ihan täysin. Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereitakin ja ollaan vuosia "tiedetty" toisemme muttei koskaan olla sillain noteerattu toisiamme :)

        PersonalRaineri yhteinen ystävänne???


      • zisel
        mitäääääähhh? kirjoitti:

        PersonalRaineri yhteinen ystävänne???

        HYVÄÄ VAPPUA!


      • ja vappua
        zisel kirjoitti:

        HYVÄÄ VAPPUA!

        Munarikasta pääsiäistä


    • Ei ollu kyllä mun makuun, mutta paljon onnea sulle!

      • zisel

        Mitä? Eikö miespuolinen hivellyt sun silmää?? :D

        Kiitos kiitos :)


      • ÖÖööömm:.!1#%?
        zisel kirjoitti:

        Mitä? Eikö miespuolinen hivellyt sun silmää?? :D

        Kiitos kiitos :)

        .

        "Kauneus on silimäs"

        Har!

        .


    • hehee

      ja vapun jälkeen saamme lukea että kyseinen sankari on homo tai muuten vastenmielinen

    • Rakkautta sinulle

      • zisel

        Kiitos :)


      • personal reino:.
        zisel kirjoitti:

        Kiitos :)

        .

        Onks tää personal reino nyt loppuun asti harkittu teko

        Har!

        .


    • En oo yhtään mustasukkainen vaikka olisit Brad Bitin kanssa "sillai"....Tää neito http://aijaa.com/BqSS6N tulee huomenna mun mukaan kun menen mutsin luokse iltapäivä teelle. Voi olla että ollaan kimpassa koko vappu jos mua vaan huvittaa.

      • zisel

        Mistä sulle nyt mustasukkasuus tuli edes mieleen?? :D

        Huh, onpa amazoni toi nainen :O Kasvaakohan sillä viikset? :D


      • zisel kirjoitti:

        Mistä sulle nyt mustasukkasuus tuli edes mieleen?? :D

        Huh, onpa amazoni toi nainen :O Kasvaakohan sillä viikset? :D

        Kasvaa ja se pakoittaa mut poltamaan ne Bigillä aina saunan jälkeen. Enempää en kerro, et turha yrittää utsia.


    • Oasis

      Ihanaa, että siellä on rakkautta ilmassa :) Onnentyttö olet!

      • zisel

        Kiitos :)


      • sxth
        zisel kirjoitti:

        Kiitos :)

        Ja munkin puolesta. Olen vaihteeksi täällä hetken.. (siis jos mun rekkaamaton vaan saa rauhassa olla) :)


      • zisel
        sxth kirjoitti:

        Ja munkin puolesta. Olen vaihteeksi täällä hetken.. (siis jos mun rekkaamaton vaan saa rauhassa olla) :)

        Kiitos


      • sxth
        zisel kirjoitti:

        Kiitos

        :)


    • Se jäi eillen kysymättä, koska menin pihalle röökille ja jäin ulos kun unohdin avaimet sisälle ja ovi pamahti tuulen voimasta kiinni. Niin et jos sun kaa menis naimisiin....niin tulisko toi montte24 siinnä keississä kaupanpäällisinä ja otatko ton montten nyt mukaan noille treffeille?

      • zisel

        Tottakai monte tulee kaupanpäällisinä. Sehän on mun kaveri :) Ja jos et tule toimeen sen kanssa niin meidän juttu on OVER. :)


    • Hä?

      Meeksää Siisseli nynnaimisiin?.

      • zisel

        No EN! Ei se rikas ole.


    • ihastunut?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe