eivät vieläkään tiedä sitä, että esim. kiinalaisten ja korealaisten nimet ovat muodossa sukunimi etunimi, vaan jatkuvasti selostavat lähtölistaan kirjoitetut nimet (esim. Liu Xianyang) tyyliin Matti Närhi. Milloinkohan Ylen "johto" voisi valaista ko. selostajia, saati jos itsekkään tietävät moisesta?
"bupi" ja Mertaranta sun muut....
4
635
Vastaukset
- Joo
MITÄ V***N VÄLIÄ?????????????????
- ylituomari
Ilmianna asiaton viesti. Opettele kirjoittamaan asiallisemmin, teini!!!
- närhenmuna
mitä vikaa on, jos sanotaan nimi muodossa "Matti Närhi". Eikö se vasta olisi tyhmäää jos sanottaisiin Närhi Matti??
Ja sitäpaitsi silläkään ei minusta ole väliä miten päin ulkomaiset nimet sanotaan, koska niistä ei mitään kuitenkaan ymmärrä ja jokainen osaa lukea.
tässä ei ollut mitään pointtia, mutta ei minusta tuossa edellisessäkään kirjoituksessa :)- Närhi Matti
Eli näin he juuri sen sanovat. Eli luulevat sukunimeä etunimeksi. Ihan sama mullekin käytännössä, mutta oishan se mukava et sen verran selvittäis asiaa, et ei " Matti Närhenkään" etunimi olisi Närhi? Mut se siitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986