Aattelin kysästä teidän mielipidettä mun ruokavaliosta, että onko terveellinen ja onko hyvä painonhallinnan kannalta ? En siis halua laihtua tai varsinkaan lihoa mutta mun tavoite on kiinteytyä. Liikun joka päivä, mitä nyt jotkut laiskapäivät millon vaan istun niitäkin on. Mutta siis tää on siis vaan esimerkkipäivä ja huom. Koska sunnuntai niin arkipivisin aamiainen pienempi, lounas kouluruokaa ja muutenkin mutta sanokaa nyt tästä päivästä mielipiteet:
Aamulla:
Omena pilkottuna, ripaus kanelia, n, 1rkl hedelmäpommia, hapankorppu ja kurkkuviipaleita. Lasi vettä
Lounas:
Mandariini, leipäjuustoa 50g, salaattia, kurkkua, lasi vettä
Välipala:
Minihiilari ruispala, viipale kevytoltermannia, paprikaviipaleita, lasi vettä
Päivällinen:
Riisinuudeleita, salsaa pari lusikallista, wokvihanneksia, katkarapuja, lasi vettä
Iltapala:
Leipää, kalkkunaleikkele, kurkkuviipaleita, lasi vettä
Siinä nyt tän päivän syömiset, liikaa, liian vähän vai sopivasti ?
Ruokavalioni, ok?
3
82
Vastaukset
- Kokeile näin
Syöt ihan liian vähän.
Syö tähän tyyliin:
Aamupala: viili tai jogurtti,leipää margariinilla,kalkkunaleikkeiden tai juustosiivujen
ja kasvisten kera,tuoremehua tai jokin hedelmä.Joskus puuroa,muroja ja
mysliä,sitten kun maistuu.
Lounas: esim.riisinuudeleita,kanaa,wokkivihanneksia,leipää margariinilla,
lasi maitoa ja jälkkäriksi vaikka joku hedelmä tai marjakiisseliä.
Välipala: leipäpala margariinilla,kalkkunaleikkeiden tai juustosiivujen ja
kasvisten kera ja viili tai jogurtti.
Päivällinen: esim.jauhelihakeittoa,leipää margariinilla ja lasi maitoa.
Iltapala: Leipää margariinilla kalkkunaleikkeiden tai juustosiivujen ja
kasvisten kera,viili tai jogurtti ja hedelmä tai marjoja.- hemuli5
Kiitos vinkeistä, kuullostaahyvältä noinkin, mutta oon kyllä näilläkin määrillä kylläinen mutta jos alan käyttää esim voita leivän päällä yms ja katon miltä tuntuu (:
- hemuli5
hemuli5 kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, kuullostaahyvältä noinkin, mutta oon kyllä näilläkin määrillä kylläinen mutta jos alan käyttää esim voita leivän päällä yms ja katon miltä tuntuu (:
Niin ja maitoakin voisin alkaa taas juomaan ;) terveellistä kun on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807