Aattelin kysästä teidän mielipidettä mun ruokavaliosta, että onko terveellinen ja onko hyvä painonhallinnan kannalta ? En siis halua laihtua tai varsinkaan lihoa mutta mun tavoite on kiinteytyä. Liikun joka päivä, mitä nyt jotkut laiskapäivät millon vaan istun niitäkin on. Mutta siis tää on siis vaan esimerkkipäivä ja huom. Koska sunnuntai niin arkipivisin aamiainen pienempi, lounas kouluruokaa ja muutenkin mutta sanokaa nyt tästä päivästä mielipiteet:
Aamulla:
Omena pilkottuna, ripaus kanelia, n, 1rkl hedelmäpommia, hapankorppu ja kurkkuviipaleita. Lasi vettä
Lounas:
Mandariini, leipäjuustoa 50g, salaattia, kurkkua, lasi vettä
Välipala:
Minihiilari ruispala, viipale kevytoltermannia, paprikaviipaleita, lasi vettä
Päivällinen:
Riisinuudeleita, salsaa pari lusikallista, wokvihanneksia, katkarapuja, lasi vettä
Iltapala:
Leipää, kalkkunaleikkele, kurkkuviipaleita, lasi vettä
Siinä nyt tän päivän syömiset, liikaa, liian vähän vai sopivasti ?
Ruokavalioni, ok?
3
92
Vastaukset
- Kokeile näin
Syöt ihan liian vähän.
Syö tähän tyyliin:
Aamupala: viili tai jogurtti,leipää margariinilla,kalkkunaleikkeiden tai juustosiivujen
ja kasvisten kera,tuoremehua tai jokin hedelmä.Joskus puuroa,muroja ja
mysliä,sitten kun maistuu.
Lounas: esim.riisinuudeleita,kanaa,wokkivihanneksia,leipää margariinilla,
lasi maitoa ja jälkkäriksi vaikka joku hedelmä tai marjakiisseliä.
Välipala: leipäpala margariinilla,kalkkunaleikkeiden tai juustosiivujen ja
kasvisten kera ja viili tai jogurtti.
Päivällinen: esim.jauhelihakeittoa,leipää margariinilla ja lasi maitoa.
Iltapala: Leipää margariinilla kalkkunaleikkeiden tai juustosiivujen ja
kasvisten kera,viili tai jogurtti ja hedelmä tai marjoja.- hemuli5
Kiitos vinkeistä, kuullostaahyvältä noinkin, mutta oon kyllä näilläkin määrillä kylläinen mutta jos alan käyttää esim voita leivän päällä yms ja katon miltä tuntuu (:
- hemuli5
hemuli5 kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, kuullostaahyvältä noinkin, mutta oon kyllä näilläkin määrillä kylläinen mutta jos alan käyttää esim voita leivän päällä yms ja katon miltä tuntuu (:
Niin ja maitoakin voisin alkaa taas juomaan ;) terveellistä kun on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137