Naurattaa kovin

39339399393

Kun porukka täällä on niin kateellista kun toisilla on varaa weberiin :) Naapuritkin kateudesta vihreenä, heillä kun on vain lantikka :(

18

473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain parasta

      En tiedä mitään weberistä, mutta mielummin minä makkarat paistan tällä Kalamazoo K750HT Hybrid Freestanding grillilläni kuin hong kongista ostetulla weberillä.

      • Pekka

        Hei.

        Mistä ostit Kalamazoon Hybridin? Oletan, että se on charcoal / gas combo.


    • hymyilyttää kyllä

      No jollekin köyhälle rivariasukkaalle joku Webbwri voi olla onnen täyttymys, mutta tosi grillajat ovat rakentaneet, tai rakennuttaneet oman kesäkeittiön pihallensa. Siellä on aito asado-tyyppinen muurattu kolmimetrinen puugrilli ja kaasugrillejä voi ola kaksikin, yksi parvekkeella, nopeaan grillaamiseen ja yksi siellä kesäkeittiössä.
      Kesäkeittiöön on rakennettu myös savustusjutut ja muut herkut.
      Ei paljon viitsisi yhdellä grillinrämällä kehuskella.

    • 23232322323

      ^ siinä puhuu varsinainen mestari. Sulla on pihallas vanha 200l tynnyri mistä oot puolet leikannu pois. ritilänä mossen syyläri.


      Terveisin, Sun naapuris

      • tikkumakkara

        Luultavasti naapurisi tekee sillä 200 litran tynnyrillä paremmat grilliruuat, kuin sinä sillä weberilläsi.
        Mutta kunhan muistat sen että jos olet grillijuhlien isäntänä niin kehu että nämä ruuat on käristetty weeberillä.Niin itsetuntosi kohoaa, vaikka jo etukäteen säälittää ne vieraasi kun joutuvat syömään tekemääsi scheissea.


    • lähden muualle

      No nyt huomaan tulleeni täysin aloittelijoiden foorumille. Et siis tiedä mikä on asado-grilli, vaan luulet joksikin tynnyrin puolikkaaksi, heh.
      mahdatko edes ymmärtää luettua tekstiä ? Tiedätkö mitä on muuraus ?

      Nauruhan täällä vaihtuu sääliksi jo yhden vastauksen perusteella. taitaa täällä vain koululaiset puhua "iskän" grilleistä.

    • weberpower

      kyllä täällä on köyhät taas liikenteessä. weber on ainut oikea grilli, hiili tai kaasuversiona.

    • turhasta ei makseta

      Ihan mielenkiinnosta voisiko joku weberuskovainen kertoa mikä tekee weberistä ns. Oikean grillin verrattuina puolet halvempiin merkkeihin. Otetaan vertailuun vaikka täysrosterigrillit

      • USA jee

        Ei siinä muuta tarvita kuin "Made in USA" ja heikko itsetunto.


    • turhasta ei makseta

      Ok....harmi vaan että valtaosa webereistäki valmistetaan nykyään kiinassa. Tuttu lause löytyy pakkauksista "made in china". Kalleimmat weberit taidetaan kumminkinkasata jenkeissä.


      Mutta olisiko parempia argumenttejä

    • -50

      naurattaa kovin kun alottajalla ei grillit käy kaupaksi

    • BBQTynnyri

      Minnuu naurattaa kun yhdelläkään naapurilla ei ole weberiä.

      Eikä minullaan weberiä ole, minulla on se 200l tynnyri. Äärimmäisen hyvää tulee kunhan tarpeeksi kauan lempeällä lämmöllä ja sopivalla savupuulla kypsentää.

    • Mikä lie.

      Grilli kuin grilli, tärkeintä on grillaajan taito.

    • pro vehkeet

      Aivan niin. Jos asia kääntyy vain grillin merkkiin, niin taitaa pääasia olla vasta hakusessaan. Itse olen käytännössä havainnut, että kaasulla "grillaaminen" ei ole oikeastaan mitään grillaamista. Kuitenkin minulla on kaasugrillikin ja käytän sitä aika usein. Kun haluan oikeesti grillata, niin siihen olen hommannut ammatilaisvehkeen. Napoleon Mirage Pro M605-hiiligilli homman perustaa. Sillä voi laittaa ruokaa tuntikausia, ja hiiltä on tarvittaessa helppo lisätä kesken grillauksenkin.

      • Ei käy kauppa

        Ei ne Napoleonit mene kaupaksi vaikka niitä täällä mainostaakin. Aivan ylihinnoiteltuja kapistuksia.


    • buahhahhaaaaa

      Minua naurattaa se, että joillekin on se grillin merkki niin h***karin tärkeä asia.

      Minusta tärkeämpää on se, mitä sillä grillataan ja miten. Nähtävästi nuo, jotka vaahtoavat noista vekottimista, eivät ymmärrä ruoanlaitosta ja hyvästä ruoasta enempää kuin sika syvänmerensukelluksesta.

    • merkillä ei väliä

      Kaasugrilli on vain kaasugrilli merkistä riippumatta. laiskan miehen vehje, mutta toisena grillinä toki mukava.
      Kun sitten aletaan oikeesti grillata, niin hiiligrilli on ainoa oikea, se on must.
      Merkillä ei siinäkään niin väliä. Esim. täällä haukuttu tynnyrinpuolikas on erinomaisen toimiva ratkaisu, jos on paljon grillattavaa, siinä kun on mahtava tila hiilille, siinä voi tosiaan grillata tuntikausia. Sellaista ei viitsi jonkun makkaran tai pihvin takia laittaa tulille, se on oiva ratkaisu suurempiin grillijuhliin, missä vartaassa pyörii kokonainen possu, tai lammas.
      Grillaamisessa nuo vehkeet on aina toisarvoinen asia, ne toki eroaa toisistaan mahdollisuuksien myötä ja joikainen oman valitsee omien tarpeidensa mukaan.
      Kaasugrilli ainoana grillinä on hyvä grillajille, joiden tarpeet on vähäiset.
      Kun on intohimona grillaus ja tietotaitoa karttunut, silloin on aika hiiligrillin.

    • NY RILLATAAN

      Teen 19 euron pallogrillillä ja parilapannulla paremmat safkat kuin sinä satojen eurojen weberilläsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe