Oletteko maistaneet näitä Denniksen eines kiekkoja? Onko mistään kotoisin?
Dennis eines
3
411
Vastaukset
Ei ole enää kuin Denniksen nimi näissä "pahvilapuissa"! Tais myydä firmansa ja nimen sen mukana. Pizzat eivät ole sitä mitä ennen,eikä tekijätkään. Minusta suoraan sanoen nimellä rahastetaan. Se tosin on vaan mun mielipide,mut en enää osta tuotetta. Hävettää nykyisin, turkulaisten entinen ylpeys; Denniksen pizzat!
Näinkö on hyvät nimimerkit "39393939393" ja "mirja-maija"?
Itse olen viimeksi syönyt Denniksen pizzoja ennen kuin ko. firma siirtyi eri omistukseen.
- turkkulainen
Minusta ihan hyviä ovat ja käsittääkseni yritys siirtyi isältä pojalle jos en ihan väärin muista... Dennis itse kun siirtyi eläkkeelle ja taisi vähän sairastellakkin siinä välissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864