Laihdutus+kiinteytys ja alkoholi

aloittelija5

Hei! Olen viikko sitten aloittanut treenaamisen ja keventänyt ruokavaliotani. Käyn 5-kertaa viikossa salilla tai juoksemassa. Yleensä vuorottelen. Olen kuitenkin vasta nuori ja haluaisin nauttia elämästä. Varsinkin kun elämäntilanteeni on tällainen. Haluaisin siis kerran viikossa käydä juhlimassa ja juoda sen yhden kuivan valkkaripullon. Vaikuttaako yksi tällainen mässäilypäivä viikossa negatiivisesti painonpudotukseen ja kiinteytymiseen? En ole ikinä ennen liikkunut ja nyt vasta aloitin ja olen syönyt hyvin epäterveellisesti aikaisemmin. Nyt on tullut suuri muutos, mutta jopa tua 5-kertaa viikossa liikunta voi näin aluksi olla liikaa. Tiedän yhden tytön joka on laiha ja lihaksikas. Hänellä on siis täydellinen vartalo ja jua kerran viikossa. Toivottavasti minun ei pidä tota yhtä-päivää karsia pois. Tavoitteenani on tiputtaa 5-9 kiloa ja kiinteytyä.

6

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämästäkö ei voi nauttia muuten kuin ryyppäämällä?

      No mutta itse kysymykseen.. laihtumisen kannalta tärkeintä on se, kuinka palon yhteensä saat kaloreita. Jos kalorinsaantisi ei siis ylity juomisesi takia, etkä humalassa/krapulassa vedä mättösafkaa, jolla kalorit ylittyvät, niin eipä tuo laihtumiseen vaikuta.

      Lihaskasvun kannalta kannattaa ajoittaa ryyppääminen niin, ettet treenaa samana päivänä kun lähdet ryyppäämään, ja niin ettei tarvitse krapulassa treenata. Siinäpä ne kaksi lepopäivää viikosta sitten meneekin.

      Kannattaa ehkä miettiä, onko se ryyppääminen niin tärkeää, että sitä täytyy joka viikonloppu harrastaa.

    • aloittelija5

      Voi varmasti nauttia elämästä ilman alkoholia, mutta en halua yhtenä päivänä viikossa kieltää juhlimista jos siltä tuntuu. Olen päättänyt jättää iltaruuan siltä päivältä pois..Haluaisin muuten tietää onko tämä liikaa syömistä päivän aikana urheilun ohella? Huomaan, jos en syö riittävästi niin huimaa, päätä särkee, enkä saa nukuttua ja oksennan. Eli tässä tämän päivän syönti: Aamupala: kaksi ruisleipää. Päivällinen: saarioisten kirjolohikeitto ja yksi ruisleipä. Illallinen: Kaksi ruisleipää ja 4 keitettyä kananmunaa 1 banaani. En käytä mitään proteiini jauhoja jne. Myönnän olevani amatööri, mutta toivottavasti tuloksia syntyy ilman ylimääräisiä tuotteita. Toki proteiinipatukan voin syödä treenin jälkeen joskus. Pelkään koko ajan, että teen jotain väärin, mutta silloin kun olen salilla, niin pidän huolen siitä että hikoan kunnolla ja teen toistoja. Auttakaa! En tiedä miten tämän pitäisi oikeasti tehdä, jos haluaa sen 6kg pois ja kiinteytyä..

    • ikuyjgtrfdrft

      nämä trollaajat vois painua vittuun täältä..joillaki ei kyllä oo elämää.

    • wannabe bull

      jos treenaat et juo, jos juot et treenaa... Ite oon 22v kehonrakentaja ja pystyn olee ilman alkoholia ja silti nautin elämästä. Tietenkään 1-2 annosta alkoholia ei perustallaajan treeniä heitä hukkaan, mutta kokonainen viini pullo ei ole hyvä

    • alkoton

      alkoholi on myrkky joka sotkee rasvanpolton useaksi päiväksi.

    • Ei toimi

      Laihtuminen pysähtyy siksi aikaa kun veressä on alkoholia jota maksa joutuu polttamaan. Alkoholi on elimistölle myrkky, kuten alkoton jo mainitsikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8941
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1463
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      79
      1387
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1269
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1147
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1114
    7. 50
      877
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      104
      857
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      833
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      828
    Aihe