Miten kuljetatte juostessa tarvikkeita kuten avaimet, rahat, juomaa, kännykkä jne?
Tavaroiden kuljettaminen lenkillä?
21
4354
Vastaukset
- Solutions here
En pidä niitä mukana....
- Nike on hyvä
Niken vyö on hyvä. Mahtuu 4 pientä juomapulloa (ovat mukana). Avaimet, kännykkä ja tarvittaessa myös rahaa/pankkikortti. Pysyy hyvin juostessa paikoillaan eikä "hölsky" :)
- aloitteleva lenk.
Avaimet, pari palaa talouspaperia ja muutama seteli kulkevat taskussa. Känykkää tai juomaa en ole ottannut mukaan (lenkit n. 11 km pituisia) kun tuntuvat hankalilta kuljettaa. Olen vasta muutamia kertoja käynnyt lenkillä, ja viime lenkillä huomasin avaimieni (metalli lenkki jossa kaksi nykyajan abloy avainta sekä yksi pieni kulkunvalonta läpyskä) alkavat ikävästi kolista taskussa jollakin nopeudella, joten seuraavaksi otan avaimista mukaan vain sen minkä tarvitsen.
- lenksi
Miksi sulla on noi kaikki mukana??
Avaimista vain kotiavain mukaan. Kännykällä tuskin teet mitään. Älä juokse niin kauas että tarvitset bussirahaa kotiin. Juomistakin tarvitsee vain pitkillä lenkeillä. Tunnin mittaisilla lenkeillä juo vähän enemmän ennen lenkille lähtöä muutama tunti etukäteen.
Kesäisin kun vaatteina on vain shortsit (taskuttomat) ja t-paita, niin avain menee ranteessa, kun lisäät siihen joustavan lenkin. (Hiuslenksu esim.) - Varustus oikeaksi
Mä ainakin kuuntelen kännykällä musiikkia ja avaimen tarvin, että pääsen kotiin sisälle lenkin jälkeen. Nyt kun on lämpötilat jo lähemmäs 20 , niin kyllä vähänkin pidemmällä lenkillä tarvitsee vettä mukaan. On aikas rankkaa juosta auringonpaisteessa, vaikka vaatetus olisikin sään mukainen. Mutta onhan se hienoa, että myös tuollaisia kameleita löytyy :)
- To go
Avaimet kaulanauhaan, jos housuntasku on liian pieni ja ilman vetoketjua.
Kännykän otan mukaan vain, jos päälle tulee juoksutakki, toki onhan sitä hihakännykkäpusseja saatavilla, mutta osaan olla ilman kännykkää vaikka useamman päivän.
Juotavaa en tarvitse ollenkaan, ellen lähe helteillä pitkälle pyörälenkille. - Kokemus2
Kesällä on "juoksuvyö" missä vesipullo jos pidempiä lähtee kuin 10 km.
10€ seteli että pääsee kotiin jos loukkaantuisi.
Yksi kotiavain vaikka shortsien vetoketjulliseen taskuun.
Juoksuvyöhön mahtuu kyllä tarvittaessa kännykkä lähinnä musiikkia varten.
Mieluiten kyllä jättää juoksuvyönkin kotiin. - hop3
Kännykkää en kanna mukana lenkeillä, mitäpä sillä tekisi... Kesällä kun tulee juostua vain t-paidassa ja capreissa eli ei taskuja käytössä, niin kotiavaimen laitan joko ponnarin avulla ranteeseen kiinni, tai sitten solmin sen lenkkarin naruihin. Ipodia kannan kädessä, ja ihan hyvin menee. Kappaleidenkin vaihto nopeampaa. Juomapulloa en ota lenkille mukaan paitsi jos meen pururadalle juoksemaan, silloin sen voi jättää vaan reitin varrelle ja hörpätä vettä ohi juostessa. Muuten jos hirveä jano iskee, niin siitä vaan poikkeamaan vaikka lähimmälle huoltsikalle vessan hanasta juomaan tai jotain :D
- Taskussa, laukussa
Juoksen tällähetkellä vain max. tunnin lenkkejä joten en tarvitse juomapulloa kuumallakaan kelillä. En osta mitään, en tarvitse rahaa. Kännykkääkään ei välttämättä tarvitse, jos ei ole joskus jokin syy miksi jonkun pitää tavoittaa. Silloin laitan kännyn juoksutrikoitteni vyötärön seudulla olevaan pieneen taskuun (housujen sisäpuolella). Jos tarvitsen avaivta niin sitä joudun kyllä pitämäään kädessä tai sitten otan vain pelkän kotiavaimen enkä koko nippua ja laitan sen sinne mihin kännykänkin.
Työmatkoilla mulla on sitten juoksureppu. On kai niitä ihan hyviä juoksuvöitäkin missä kulkee juomapullo ja pienet tavarat. - sydäriylläri
Kännykkää on viisasta pitää mukana sairaskohtauksen varalta että pystyy apua hälyttämään. Nimim. kokemusta on.
- kuikkamato
Vaimo vierellä juoksee reppu selässä tai jos on kiltisti niin pyöräilee.
- eivaravenettäkaada
vanha kunnon savotta 906. mahtuu kuulkaas ensiaputarvikkeet, viranomaisverkossa olevat sateliittipuhelimet, levysoittimet ja lisäksi vielä ainakin 50 litraa vettä siltä varalta että aurinko pilkahtaakin..
- juoksuun
eivaravenettäkaada kirjoitti:
vanha kunnon savotta 906. mahtuu kuulkaas ensiaputarvikkeet, viranomaisverkossa olevat sateliittipuhelimet, levysoittimet ja lisäksi vielä ainakin 50 litraa vettä siltä varalta että aurinko pilkahtaakin..
pääseekö tällä mukaan:
http://www.youtube.com/watch?v=XUuwEq98ByM
käsivarret apuun:
http://www.youtube.com/watch?v=kEcK1iyREZ8
- Raaaaaaaaaaaaanta
Avaimet, ghettoblaster, termospullossa kahvia jos kahvihammasta alkaa kolottaa, kerroshampurilainen extrajuustolla, GPS, erilaisia mittareita, älypuhelin ja tablettitietokone, iso vesipullo että voi pestä kädet, juomapullo jossa rautaisannos Pepsiä, 1000 euron arvosta rahaa lompakossa ja kaikki mahdolliset bonuskortit ja pankki- ja luottokortti, kannettava minitelkkari DVD:llä, wcpaperirulla ja talouspaperirulla, cd-levyjä ja dvd-leffoja, mobiili-satellittitv, varahousut jos sattuis lirahtaa housuun, varapaita jos paita tulee hikiseksi.
Että kyllä tota roinaa riittää. :D- mies86--
En ota mitään mukaan. On tuolla juoksijoita niin eipä kauaa tarvi odotella apua. Tietty joku sairauskohtaus ois eri tapaus, mutta tuskin vielä 26v iässä.
- bxlzbxmz
mies86-- kirjoitti:
En ota mitään mukaan. On tuolla juoksijoita niin eipä kauaa tarvi odotella apua. Tietty joku sairauskohtaus ois eri tapaus, mutta tuskin vielä 26v iässä.
entäs nitrot, pitäisikö niille olla oma laukku. semmonen rintalaukku.. ?
- Nyrkinjahellanväliss
bxlzbxmz kirjoitti:
entäs nitrot, pitäisikö niille olla oma laukku. semmonen rintalaukku.. ?
Kannattaa ottaa nitrot kotona jo poskeen valmiiksi.
Entä, jos vaimo pakottaa ottamaan kännykän mukaan?
- Anne.
Mulla on iPhonelle käsivarteen laitettava tasku. Aikasemmin mulla oli SOC-merkkinen pienemmälle iPodille tarkoitettu käsivarsitasku, jossa oli samassa paikka 2 dl vesipullolle ja pieni vetskaritasku avaimille, ym. Se oli tosi kätevä.
Jos juoksupaidassa tai housuissa ei ole taskua esim. avaimelle, oon usein sitonut avaimen kengännauhoihin. Saa vaan olla tarkkana, ettei nauhat aukea :D Juomapullon jätän useim jonnekin pururadan varrelle odottamaan, että juoksen seuraavan kerran ohi - tämä tosi edellyttää, että juoksee sitä samaa lenkkiä useamman kerran :)
Lisää juoksufiilistelyjä: http://kotoisasti.blogspot.fi- AnnejaJanneyhteensopii
hei! minä kävin tänään kympin lenkillä ja vein samalla exälle sen 24tuuman plasma teeveen...no hieman oli vaikea juosta mutta kunnialla selvisin :)
- vaahterakoivu
Itse en uskalla ainakaan lähteä pidemmille lenkeille ilman kännykkään. Juoksen monesti metsäreittejä / vähäliikenteisiä katuja, niin hätätilassa on hyvä olla kapula mukana. Se on totta, että kännykkä on todella hankala. Jos taskuun laittaa, se heiluu kuin mikäkin vieteri hakaten vartaloa. Olen myös ajatellut, että ostan jonkin vyön, johon laittaa kännykän ja avaimet. Helpottaisi varmasti elämää kummasti.
- Hakaneulaniksi
Minulla on shortsien avoimessa taskussa hakaneula kiinni, ja siihen saan laitettua lenkille lähtiessäni kotiavaimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752