Oot kovin tutun näköinen ja hymyilet kauniisti. Sulla oli musta takki ja napit korvilla. Ootkohan sä se keksi luulen.Tuu juttelemaan kun kohdataan.
Vastaukset 16
- Napit korvilla
Missäs penkillä istuit?
- penkillä istunut
Lauantai iltana myllysillan lähellä=) Kävelit keskustasta pois päin.
- Napit korvilla
Hmmm..ompa jännää..kuka mahdat olla!?
Tuu sää jutteleen, ku seuraavaks "törmätään"!
- penkillä istunut
Osuiko aika ja paikka? Varmasti tulen juttelemaan =)
- Napit korvilla
Kyllä ja kyllä! Sitä odotellessa..
- penkillä istunut
Napit korvilla kirjoitti:
Kyllä ja kyllä! Sitä odotellessa..
Katsotaan josko törmätään=) Mahdatkohan olla sama nainen? hiustesi väri?
- Napit korvilla
penkillä istunut kirjoitti:
Katsotaan josko törmätään=) Mahdatkohan olla sama nainen? hiustesi väri?
Tummat.
- penkillä istunut
Tummat.
Kyllä=) missä suhun voisi tutustua?
- Napit korvilla
Kyllä=) missä suhun voisi tutustua?
Keneksi sä mahdat mua luulla? Missä ollaan aikasemmin "törmätty"? Mistä yhteydestä me tunnetaan, vai tunnetaanko?
Jänskää...:) - penkillä istunut
Keneksi sä mahdat mua luulla? Missä ollaan aikasemmin "törmätty"? Mistä yhteydestä me tunnetaan, vai tunnetaanko?
Jänskää...:)En ole varma mutta jotenkin tunnut tutulta=) Tänä viikonloppuna sua ei näkynyt=(
- Napit korvilla
En ole varma mutta jotenkin tunnut tutulta=) Tänä viikonloppuna sua ei näkynyt=(
Ei niin näkynytkään...mut tulevana pitäis taas!
Ja ens vkolla aattelin kierrellä kans, jos vaikka törmätään!
- Napit penkillä
Vaihtakaa nyt ihmeessä sähköpostiosoitteita ja sopikaa tapaaminen, niin saadaan tästä vuosisadan rakkaustarina
- penkillä hymyillyt
Mulla on punaiset sukat ja sandaalit. Tykkään naisten vaatteista.
- penkillä istunut
Niin varmasti. Jokainen tyylillään =)..
Mutta joo törmäillään sinä ihana brunette.. Kyllä tulen juttelemaan jos vaan sut näen =D- Napit korvilla
Näin tehdään:)
"Törmäilyä" odotellessa...
- arvaa kuka?
Unohdin sanoa, jos sataa mulla on pitkä sadetakki ja sen alla pinkit stringit ja keltaiset rintaliivit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398