Olen parikymppinen nainen ja tilanteeni huononee kokoajan, en jaksa ottaa lääkkeitä, en siivota kotia, käydä suihkussa, tehdä ruokaa, maksaa laskuja jne... kaikki perus asiat jäävät hoitamatta ja olen ärtynyt ja tiukkapipoinen ollut jonkun aikaa. Osastojaksoja takana lähemmäs 20 ja sinne en enää haluaisi. Terapiaan en selviä saatikka varaamaan lääkäri aikaa. Pahoinpitelen miestäni, huudan, raivoan, olen älyttömän mustasukkainen ym.. alkaa loppua voimat kesken. Tiedän että pitäsi ottaa lääkket käydä terapiassa ja hoitaa asiat mutta tekemättömyydestä tulee entistä tuskaisempi olo ja mieskin on kohta pakkaamassa tavaroitaan en käsitä miten mieli voikin olla näin hankala! Hetki sitten siivosin vielä kotia vähän väliä, huolehdin kaikesta mikä minulle kuului ja jaksoin hemmotella miestäni. Nykyään makaan vaan sänkyssä ja tuntuu ettei enää yksin kertaisesti ole minkäännäköistä tietä ylös tästä montusta. Lääkkeen ottaminen olisi varmasti helpotus mutta en saa otettua sitä jos ei mieheni tuo vettä ja nappia suoraan tarjottimella. En tiedä kuinka kauan tätä jaksaa varsinkaan kun kotona ei ymmärretä vaan haukutaan laiskaksi ja uhataan erolla. Olo on niin mitätön ja turhautunut. Harhaluuloisuutta on riesaksi asti ja mieli järkkyy mitä pienimmistä asioista tai vaikkei olisi syytäkään, vieraat ihmiset ovat kauheita ja läsnäolo ahdistaa suunnattomasti, en saa sanaa suustani ja itku meinaa tulla koko ajan. Olen ollut jo pidempään työkyvyttömyyseläkkeellä ja luulen ettei elämästäni koskaan tule tämän kauniimpaa. Ainoa mikä saa minut yrittämään selvitä sotkuista jotenkin on perheeni. Onko osastojakso ainoa ratkaisu ettei tie vie syvemmälle?
Piittaamattomuutta?
1
129
Vastaukset
- vdsdsf
Mulla oli elämä aika solmussa parikymppisenä ja nyt olen reilu kolmekymppinen. Kyllä ne vuodet suakin kasvattaa jos annat niiden kasvattaa. Pyri toimimaan oikein ja vältä huonoa seuraa, esim. itse tein sen virheen että aloin käyttää runsaasti alkoholia ja sitä kautta saatujen tuttujen kautta jouduin vain syvemmälle ongelmiin. kun nyt olet sitkeä on tilanteesi parempi kolmekymppisenä kuin jos annat periksi ja menet sieltä missä aita matalin. täytyy vain hyväksyä että muutokset ja kasvu tapahtuu hitaasti, ei ole mitään nopeaa tietä "onneen".ole avoin neuvoille ja mene itseesi, mieti voiko toinen olla oikeassa ja yritä nöyrästi ottaa onkeesi järkeviltä ihmisiltä saadut neuvot, parhaasi mukaan, mutta omaan tahtiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483