sinkkuus on kallista ja pian on rahat loppu

xxl_poika

elikkäs alkaa umpikujaan ajautua rahallinen elämä hyvin nopeaan........

opiskelija olen jolla ei ole yhtään kaveria saatikka ulkonäkö/sosiaalilahjoja. naiset haistattaa paskat tai juoksee karkuun jos kysyn kellonaikaa ja kavereita jos yrittää saada niin kummasti kaikilla on aina parempaakin tekemistä...

homma vaan menny siihen että kuluu ihan hirveenä rahaa. baariin jos yksin lähtee ni se on sitä pelkkää juopottelua ja sikareiden polttoa ja iltaan menee 100 eur nopeammin kuin kerkeää kissaa sanoa. kämpille taas ainoat "tekemiset" on sitä että ostaa levyjä tai leffoja ja niitä yksikseen kuuntelee/kattelee mut nekin kun maksaa aika paljon.....

harrastuksia ei oikein saa aloitettua/kulkemaan, ehkäpä juuri siksi ettei mua yksin monetkaan asiat kiinnosta ja jos vaan menen jonnekkin niin en saa mitään kontaktia muihin ihmisiin. jotain kornia jutun alkua mutta siihen se jää. kukaan ei ikinä innostu minusta, ei kutsu mua minnekkään ja jos mä kutsun jonkun ni sillä on heti tekosyyt valmiina miks ei voi tulla....

muutenkin toi alkoholi houkuttaa ja koukuttaa kun mä olen yksinkertaisesti ihan vitun depressoitunut tästä yksinäisyydestä. jatkuva tunne siitä että olen huonompi kuin muut, erilainen. enhän minä ole vielä naistakaan saanut - en treffeille enkä sänkyyn.

säästötili on jo puolitettu ja nyt meen taas hakemaan rahaa. jos haluan kämpille jäädä ni menee ainakin 50 eur iltaan (dvd-leffa tai lp-levyjä olutta safkaa) mutta jos menen baariin ni se on sit 100-150 eur ilta....

röökiin jo mulla kuluu 5 eur päivässä ja olueeseen arkisin se 5-15 eur.....

kelan tuista jää vuokran jälkeen vajaa 5 eur päivään.

säästötili hupenee päivä päivältä ja nyt jo näyttää että narun jatkoks mennään kun on rahat loppu...

onko ehdotuksia ? samantien haulikolla ammun pään irti ?

kiljut voisin pistää käymään mutta ei elimistö kestä.....

voiko mitenkään pitää "hauskaa" (ei yksin ikinä ole oikeasti hauskaa) halvemmalla ? mitä yleensä teette te joilla ei ole ystäviä ja jotka ette voi naista saada ?

sehän se on aina se syy yleensä lähteä ulos baareihin että on edes teoreettinen mahdollisuus löytää joku niin ei sitten seuraavana aamuna ole niin itsetuhoinen olo yrittämättömyydestä.....

ei vaan ole yksikään viimeisen 7 vuoden aikana tehty yritys tuottanut minkäänsortin hedelmää.

tällä viikolla vastasin ehkä 50 nettideitti ilmotukseen enkä saanu yhtä ainoata vastausta.

8

1795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neropatti

Näin säästät pitkän pennin:

Haet leffat ja musat netistä :) Eikä maksa mitään!

Ja sitten hyödyllisempään vinkkiin, lopeta polttaminen ja oluenjuonti. Johan säästyy :)

• JJa

Ja säästyneillä rahoilla voit ostaa kaljaa ja tupakkia.

• Neropatti

Ja sitten hyödyllisempään vinkkiin, lopeta polttaminen ja oluenjuonti. Johan säästyy :)

• Neropatti

• Neropatti

Tuli sitten 3 kertaa, mutta mikäs siinä

• Tee

Kyllä varmaan rupee tuntumaan siltä, että haluis vetää ittensä naruun jos tollaista elämää vietät. Rupee harrastaan sinäkin liikuntaa säännöllisesti ja semmoista että sinusta huomaa sen. Kiinnitä huomiota mitä syöt. Rupee kuule näkymään terveesti sinunki olemuksessa. Jos rahaa on vähän on järjetöntä tehdä sadan euron baarikeikkoja, mietippä ite nyt vähän! Jos baariin täytyy mennä niin ota sopivat pohjat ei liikaa. Ihan varma jos ulkoinen olemus on mitä on ja vielä siihen päälle hirvee humala niin johan naiset lähtee. Ihan sama olitko hyvännäköinenki vai et!Onhan noita kaikenlaisia kansalaisopiston kurssejakin jossa ihan hyvin voi tutustua naisiin. Sinä yksin olet vastuussa omasta elämästäsi. Ei se oo kuule helppoa muillakaan! Ja muista lopussa kiitos seisoo, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Elämässä on muitakin nautintoja kuin tupakanpoltto ja ryyppääminen.

• Kyllästyttää

Olen nähnyt kirjoittamasi kaltaisia viestejä vuosien aikana netin väärällään, mutta tuosta kajasti jo sen tason epätoivoa, että hetken mielijohteesta vastaan.

Toivottavasti jotain tästä menee korvien väliin,
      ja hyvällä onnella ehkä jollekkin toiselle lukijalle myös.

Yksinäisyys vaivaa? Oletko miettinyt miksi naiset
      ja ystävät juoksevat karkuun? Jos pukeudut siististi (en silti tarkoita että pitää olla trendikäs), hygienia jne. on kunnossa, niin
      kontaktin saa kehen tahansa ihmiseen.

Onko omassa asenteessasi mielestäsi vikaa, kun kaverit välttelevät? Ole rehellinen. Kukaan ei pidä asennevammaisista... huomaa toiset ja he huomaavat sinut. Ystävällisyydellä saa paljon aikaan. Jos kaverisi ovat oikeasti kusipäitä, niin hanki uusia ja käske heidän suksi v****un.

Asenteesi myös näkyy ulospäin, joten opettele
      hymyilemään. Muistatko sen jonkun kerran kun
      menit kaupan kassalle vittumaisen päivän jälkeen
      ja se mukava myyjä väläytti ensimmäisenä leveän hymyn? Päiväsi pelastui samantien sen ansiosta,
      ja kiitit hiljaa mielessäsi tuota ihmistä ja
      sait hänestä erittäin hyvän ja positiivisen kuvan. Eli pyyhi "norsun v***u" kasvoiltasi jos
      sellainen on siinä 24/7.

Maailma on julma paikka, joten ole kovempi. Vain rohkeat pärjäävät sodassa ja rakkaudessa, joten jos takkiin tulee (vaikka 7 vuotta), niin selkä suoraksi kohti uutta taistelua ja unohda hävityt taakse minne ne kuuluvat. Vässykät eivät pärjää kuin saduissa ja elokuvissa.

Ja naisen pokaaminen yökerhoista ei ole ainoa paikka (ja kukaan ei pidä kännisistä)... jos näet miellyttävän naisen kadulla/kirjastossa/kaupassa/dösässä jne. niin avaa keskustelu. Jos ei tärppää, niin kyllä meressä kaloja riittää. Valtaosa naisista ottavat pokaus-yrityksesi vain kiitoksena ja piristät heidän päiväänsä, kun he huomaavat
      olevansa haluttuja, ja kiittävät kauniisti yrityksestä. Ego-ongelmaisia kusipäitäkin on mutta harvassa.

Jos käyttäisit dokaamisen yms. sijasta tuon valtavan rahamäärän vaikkapa vaatteisiin, hyvään partaveteen, kampaukseen jne. niin jälleen parannat kuvaa itsestäsi. Älä pelkää muuttua.

Ja kun alkaa tekemään mieli sanoa "kun en saa ketään", niin voit samantien opetella lauseen "KAIKKI SAA, kaikilta saa, kaikki vaan ei saa kaikilta".

Eiköhän tämä ala riittää. Sen verran vielä että kun se nainen löytyy ja kavereita tulee (ja niitä tulee ja löytyy jos yrittää), niin huomaat
      että ei nuo kaksi eivätkä raha ole tae onneen. Monet katsovat elämää "liian läheltä", kuten vaikuttaa sinunkin tapauksessasi. Mitä sinä TODELLA haluat?

Vastaukseni on ehkä hieman tyly, mutta en ole
      siitä yhtään pahoillani. Fakta on se että jokainen on tiensä valinnut ja kuoppansa kaivanut. Kaikki on mahdollista ja mikään ei mahdotonta... paitsi jos alat säälimään itseäsi
      ja vetäydyt pullon pohjalle.

• lukija

Siis tosi hyvä vastaus ! Ton sais moni lukea ainakin kahteen kertaan ja sen jälkeen miettiä elämäänsä.

Omasta itsestään kaikki on kiinni ! Silti on kyllä totta, että yksin täällä ei pärjää kukaan. Mutta sillekin voi tehdä jotain ettei tarvii olla yksin. Itsekuria ja tavoitteita vaan peliin! Ja muistaa sen, että hiljaa hyvää tulee. Isoja muutoksia ei tapahdu hetkessä, mutta kun nyt aloittaa niin varmasti jossain vaiheessa saavuttaa tavoiteensa.

Jos ei koskaan aloita niin ei voi tullakaan tulosta. Esim. laihduttaminen. Ja se aloittaminen ei ole vaikeata. Ja koko ajan muuttuu helpommaksi kun asiasta tulee rutiinia, esim. laihduttaminen, se mihin rahat käyttää, alkoholin käyttö, siisteys, terveelliset elämäntavat, sosiaalisuus ym. ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe