Laktoositon maito

laktoositon maito

Jokin aika sitten aloin käyttämään laktoositonta maitoa , entisen kevyt maidon sijaan. niin sillä on sitten hyvät ja huonot puolet ei aiheuta vatsakipuja, mutta ummetusta kylläkin onko muilla millaisia kokemuksia laktoosittomasta maidosta? tai näköjään se vaatii vatsalta totuttelua kun siirtyy käyttämään toisenlaista maitoa.

6

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+5

No lopeta sen maidon juominen. Ei ihmisen kuulu juoda maitoa, kuin imetysiässä.

Kaikki ihmiset olivat alunperin laktoosi intolerantikkoja, periytyvän geenivirheen vuoksi suurin osa pystyy nykypäivänä joten kuten litkimään sitä.
      Itse en juo muuta kuin kahvin kanssa tilkan, muut d-vitamiinit ja kalsiumit saa purkista.

Ei apinatkaan juo minkään muun eläimen maitoa imetysiän jälkeen.

• Luukato

Kyllä ihmisen kuuluu juoda maitoa,muutoin kuin imetysiässä jos haluaa välttyä
      osteoporiisilta.Luut voi haurastua ja mennä helposti poikki ennenaikojaan
      jollei juo maitoa ja käytä mitään maitotuotteita.Nuo purkkivitamiinit on
      turhakkeita,niitä ei pitäisi käyttää ellei lääkäri pidä tarpeellisena niitä.
      Kaikki vitamiinit pitäisi saada ravinnosta,ei mistään purkista.
      Jos tavalliset maitotuotteet ei käy,niin kannattaa käyttää
      vähälaktoosisia tai laktoosittomia tuotteita ja pysyä niissä.

• jokke333

Toivon ettet ole tosissasi.

• Käyn itse hakemassa kaiken maidon suoraan maitotilalta ja siellä käy paljon ihmisiä hakemassa aitoa maitoa koska kaupan käsitelty maito aiheuttaa monia ongelmia. Esimerkikiksi monet laktoosi-intolerantikot voivat juoda tilamaitoa mutta kaupan maitoa ei.

• Kaupan maito hyvää

Minä voin ainakin juoda kaupan maitoa,vaikka olenkin laktoosi-intolerantikko.
        Höpö puhetta tuo että se aiheuttaisi monia ongelmia.

• Jaska6969696969

jaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe