Kuinka valita proteiinijauhe?

pyllerö

Niin, kysymys tuli ilmi otsikossa.

Käyn salilla n. 4 krt/vko. Käyn spinningissä, kahvakuulassa ja/tai pelkästään punttireenillä.

Vielä on ylipainoa jäljellä vaikka 15kg on lähtenyt.

Haluaisin tietää mikä olisi paras proteiinijauhe? Tähän asti olen käyttänyt reenin jälkeen Hera80 veteen sekoitettuna.

9

487

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjklöäå

En nyt osaa sanoa mitä merkkiä kannattaisi käytää mutta itse sekoitan jauheen aina maitoon, koska siinä on vielä lisää proteiiniä :D

• SamaaShittii

Vähän samantapainen kysymys kuin se että mikä on paras automerkki. Makuasioita.

• Personal_Trainer_M33

Ensimmäinen virhe on sekoittaa heraproteiini maitoon. Tällöin nopeasti imeytyvästä proteiinista saadaan hitaasti imeytyvää. Välipaloilla tuo on ok, mutta treenin jälkeen veteen. Hera80 on yksi kalleimmista ja huonoimmista jos katsotaan hinta/laatu suhdetta. En suosittele. Maut ovat esanssisia.

www.sportsnutrition.fi tuo on netin suosituin ostospaikka, tilaukset on esim. matkahuollossa jo seuraavana päivänä tilauksesta. Postiin jos haluaa niin päivä lisää. Tuolta kannattaa tilata Self Micro Whey heraproteiinia, sitä löytyy 1kg,2kg,4kg purkeissa. Mitä isompi purkki sitä halvemmaksi tulee. Kilohinta on esim. 4kg purkissa naurettavan pieni vrt. Hera80. Voit myös verrata proteiinipitoisuutta sekä hiilarin ja rasvan määrää. Tuon jälkeen ei tarvitse Fastiä miettiä enää. Selfin hera on isolaattia. Vatsa ei turpoa, ei pieretä, ei jää hölskymään jne. Tuo Micro Whey onkin Suomen suosituin hera tällä hetkellä. Tuohon hintaan ei noin laadukasta saa mistään. Jos tilaat pelkän proteiinin ja haluat postikuluitta niin samaa heraa löytyy www.ebn.fi ja postikuluraja 40€. Tuo myös todella hyvä nettipulju. Vitamiinit, Omega3 kaikki halvalla. Tuota kautta hoidan valmennattavilleni lisäravinteet ja tyytyväisiä ovat olleet.

• mtgmnhg

kenties vähän läpinäkyvää tää sun mainostaminen?

• ei maitoon

Maidossa on enemmän hiilareita kuin proteiinia joten suosittelen sekoittamaan veteen

• ei maitoon

Ja syntha-6 sopii hyvin laihduttajalle ateriankorvikkeeksi koska sisältää paljon kuitua, hyviä rasvoja ym

• pyllerö

Olen aina sekoittanut ne veteen!

• Älä toivo liikoja

En usko että treenaat niin kurinalaisesti ja kiukulla, että proteiinijauheella olisi paljonkaan merkitystä. Ei se proteiini mikään ihmeaine ole, jolla saa yhtäkkiä tiukat ja mahtavat lihakset.

Valtaosa aktiivisestikin treenaavista saa tarpeeksi proteiinia ihan tavallisesta ruuasta, eikä tarvitse mitään proteiinijauheita.

Proteiinijauheita ym. lisäravinteita kyllä markkinoidaan mitä ihmellisimmillä lupauksilla ja kehuilla, mutta täytyy muistaa että niitä ei myydä siksi että saadaan ihmiset kehittymään, vaan siksi että myyjät saavat rahaa niistä. Kuten useampi lääkärikin on sanonut: Lisäravinteiden markkinointi on hyvin agressiivista, mutta normaali kuntoilija ei niistä pahemmin hyödy. Jokainen tietysti pistää rahansa ihan mihin itse haluaa.

• ei maitoon

Jauheista saa helpommin tarvittavan määrän proteiinia ilman turhia kaloreita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      98
      994
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      536
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe