Oletko koskaan lopettanut kirjoittelua siinä vaiheessa kun olet saanut toisen kuvan, mutta ei sen takia että hän olisi ruma, vaan siksi että hän on liian hyvän näköinen nainen/mies? Eli siis oletat että et ole itse ns. samalla tasolla, ja tiedät että sinut hylätään kuitenkin kun lähettäisit vastineeksi oman kuvasi, joten on parempi lopettaa kirjoittelu ennen kuin nolaa itsensä?
Ainahan netissä ulkonäössä ongelma ei ole se, että toinen on susi ruma.
Lopetatko jos liian hyvännäköinen?
26
524
Vastaukset
- komee uroo
En lopeta, mutta kaikki lopettaa mulle kirjottamisen kun mä oon niin hyvän näkönen! Eivät usko, että vois tulla mitään näin komean uroon kans. Muut kuitenkin veis, kato!
- rumamies.
Kukaan ei kirjoita takas enään koska olen niin ruma.
- niinpäniin
En nyt suoranaisesti ulkonäön vuoksi, mutta kun joku tuo esille sitä profiilitekstissä.
Tyyliin "olen katseenkestävä ja komeaksi kehuttu" niin ei pompsaha, sillä itserakkaat
ihmiset elää omassa maailmassaan. Sopisi muistaa, että kauneus on katoavaa
ja yksi voi pitää itseään täydellisenä, vaikka miuden mielestä on jotain muuta.
En ole itsekkään mikään ruma, mutta jotain peilikuva miestä en haluu. - Daami69
En lopeta, mutta TIEDÄN että mies saa kyllä sen missilärvinkin, joten en odota enää yhtään mitään sen jälkeen kun olen oman kuvani esitellyt.
Jos tilanne on se että kuvalliseen ilmoitukseeni ottaa sikakomea mies yhteyttä, herää kyllä tuima epäilys monestakin asiasta, enkä välttämättä ala keskustelemaan sen kummemmin ollenkaan.- kjljljlk
Moi Daami! Nyt jäi kiinnostamaan mikset vastaa komealle miehelle ja mistä kaikesta herää epäilys... ?? Minuun otti tässä taannoin melko komea mies yhteyttä, itse olen sanoisinko perusnätti tai söpö. No, kuinka ollakaan mies jätti tulematta treffeille vaikka itse kovasti halusi tavata... Mikähän lie koira oli haudattuna tässäkin tapauksessa....
- Daami69
kjljljlk kirjoitti:
Moi Daami! Nyt jäi kiinnostamaan mikset vastaa komealle miehelle ja mistä kaikesta herää epäilys... ?? Minuun otti tässä taannoin melko komea mies yhteyttä, itse olen sanoisinko perusnätti tai söpö. No, kuinka ollakaan mies jätti tulematta treffeille vaikka itse kovasti halusi tavata... Mikähän lie koira oli haudattuna tässäkin tapauksessa....
Varmaan varattu. Niillähän saattaa mennä pupu pöksyyn eivätkä pystykään viemään satuilujaan loppuun asti... Mikä on tietysti hyvä vaan ettei moista tapaa.
Tosi komealle en vastaa näistä syistä:
- huijari (varsinkin ulkomaalaisissa näitä ja kuvakaan ei välttämättä ole oma)
- pelkän seksin perässä; jos mies on 30 ja minä 40 niin ei hän muuta halua kuin seksiä - komea 40 ei ota 40 naiseen yhteyttä, se on nähty (tai paremminkin siis ei ole nähty että ottaisi...)
- ulkomaalainen, nämähän voivat pitää jostain syystä minua eksoottisen näköisenä, mutta minulle ei oikein hoonosoomi-porukat nappaa, eikä mitkään mucho macho -kulttuurit
Sellaisille hyvännäköisille toki vastaan joiden hyvännäköisyys on minun omissa silmissäni, eli satun kyseisenlaisesta miestyypistä pitämään. Mutta jos komeus on sitä yleiskomeutta että mies on kuin elokuvatähti, niin saapi olla keskenään.
- Vilwa
Kumpikin voi päättää vain omasta puolestaan. Mulla kuva on profiilissa ja jos joku adonis haluaa lähestyä, niin lähestyköön. Omapahan on vikansa :p
Mutta joo voihan olla niinkin, että se kaunis/komea on nähnyt profiilissa jotain, jota etsii. Ei se aina ole vaan pokaamassa kaikki vastaantulijoita. - ...........
Moni mies on lopettanut kanssani keskustelun saatuaan kuvani. Tiedän etten ole todellakaan mikään hirvitys, joten rumuudesta se ei johdu. Muutama mies on jopa uskaltautunut treffeille. Saan usein kuulla lauseen "sähän oletkin ihan mukava ja fiksu". Alkaa ketuttamaan, kun ulkonäöllä on noin suuri vaikutus. Sokkotreffeile vaan tästä lätien?
Toisaalta taas syyllistyn saman tyyppiseen asiaan itse. Eli jos profiilissa mies etsii jotain täydellistä prinsessaa, niin en vastaa/kirjoita. Vaikka ulkonäköni on ok, niin minulla on silti huono itsetunto. En koe olevani täydellinen, joten siirryn seuraavaan profiiliin.- Daami69
Minäkään en välttämättä ota yhteyttä mieheen jonka profiilissa lukee että hakee viehättävää, naisellista naista. Tämä senkin vuoksi että olen kiinnostunut parisuhteesta jossa naisena olemista ei tarvitse harrastaa oikein työkseen. Haluan että sen lisäksi että ollaan nainen mies ollaan myös ihminen ihminen. Pidemmissä parisuhteissani tämä on luonnistunut, enkä jaksa alkaa olemaan joku keikistelijäveikistelijä tässä vaiheessa elämääni. Tämä ei tarkoita sitä että olen jotenkin erityisen epänaisellinen tapaus, en vain jaksa KOKOaikaa "edustaa sukupuoltani".
- 16+14
Daami69 kirjoitti:
Minäkään en välttämättä ota yhteyttä mieheen jonka profiilissa lukee että hakee viehättävää, naisellista naista. Tämä senkin vuoksi että olen kiinnostunut parisuhteesta jossa naisena olemista ei tarvitse harrastaa oikein työkseen. Haluan että sen lisäksi että ollaan nainen mies ollaan myös ihminen ihminen. Pidemmissä parisuhteissani tämä on luonnistunut, enkä jaksa alkaa olemaan joku keikistelijäveikistelijä tässä vaiheessa elämääni. Tämä ei tarkoita sitä että olen jotenkin erityisen epänaisellinen tapaus, en vain jaksa KOKOaikaa "edustaa sukupuoltani".
Harmi ettei noin fiksu nainen löydä sopivaa vastakappaletta.
- 3+6
Daami69 kirjoitti:
"olen kiinnostunut parisuhteesta jossa naisena olemista ei tarvitse harrastaa oikein työkseen"
Aikasta hyvin sanottu. :D Tommonen olo mullekin jotenkin tulee, kun mies vaatii tuota naisellisuutta yms. - Daami69
3+6 kirjoitti:
"olen kiinnostunut parisuhteesta jossa naisena olemista ei tarvitse harrastaa oikein työkseen"
Aikasta hyvin sanottu. :D Tommonen olo mullekin jotenkin tulee, kun mies vaatii tuota naisellisuutta yms.Kiitos 16 14 ja 3 6. :)
(Lyhyestä virsi kaunis...)
- ggcggg
Olen, useammankin kerran, ja yleensä olen kertonutkin syyn heille.
todella kauniiseen naiseen on vaikea ottaa yhteyttä jostain syystä, kun puhutaan "kymppi"-luokan naisista. Paljon helpompi lähestyä vähän tavallisemman näköistä
- tuuranputki
Kyllä siinä on totuuden siemen, että kauniit käyttää aikaansa muuhun, kuin yleis
sivistykseen. Missi finalisti Laura Aholan tietämys suomen presidentistä
oli säälittävää. Jyrki Kataista veikkas.
Sitten nämä älykkäpiöt hehkuttaa maailman parannusta ja muuta skeidaa
joka kisossa.
Loppuunvetona, ei mitään pimboa, vaan omilla aivoillaan ajattelevaa.
Tavis käy, koska heissä on kauniita ja viksuja, vaikka ei niin suorenluokan
malleja olekkaan. Enkä haluaisi mitään näyttelyy kamaa, ketä kaikki
hiplaa ja kehuu maasta taivaiiin.- -----
Miksi ei saisi puhua maailman paremmaksi tekemisestä, siksi että on heikko yleissivistys? Jos ei tiedä Suomen presidentin nimeä, se tarkoittaa vain sitä ettei ole kiinnostunut politiikasta. (Vaikka jos joku sanoo ettei tiedä presidenttiä, niin eiköhän se ole pelkkää esittämistä.)
Sanot myös "loppuunvetona" että pitäisi ajatella omilla aivoillaan. Omilla aivoilla ajatteleminen ei mitenkään liity yleissivistykseen, mistä aikaisemmin puhuit.
Lisäksi missejä on viimeiset kymmenen vuotta kritisoitu huonosta yleissivistyksestä, joten ei tämä kommentti ainakaan ole mikään omaperäisen ajattelun riemuvoitto. - uoiuoijivgg
On ihan eri asia olla missi tai olla valtavan kaunis. On paljon vähintäänkin missitason näköisiä ihmisiä, mutta heillä ei ole mitään mielenkiintoa osallistua kauneuskilpailuihin. He opiskelevat, tekevät töitä, saavat lapsia jne... Ja saattavat siis hyvinkin olla älykkäitä. On erittäin kapeakatseista ajatella, että kaikki näyttävän näköiset ihmiset haluavat ns. työskennellä tai edustaa julkisesti ulkonäkönsä kanssa.
- kääpiöpä hyvinkin
Mistä lähtien poliitikkojen ja presidenttien tuntemus on ollut osoitus älykkyydestä ja tietämättömyys älykääpiömäistä?
Se ettei seuraa politiikkaa, voi olla myös älykkään ihmisen kannanotto.
- .......
Pelkän ulkonäön perusteella tehdään paljon olettamuksia ja ei edes koiteta tutustua ihmisiin. Tämä ei päde pelkästään niihin liian kauniisiin. Olit sitten minkä näköinen vaan, niin aina joku tekee olettamuksen. Lihava on laiska, laiha on syömishäiriöinen, normaalipainoinenkin luokitellaan läskiksi nettimaailmassa jne.
Tämä on myös arkeani tuolla irl. Menen baariin, niin ei minulle tule juttelemaan kuin ulkomaalaiset tai monen promillen humalassa olevat. Nettimaailmassa taas sitten minussa on pakko olla luonteessa vikaa, koska en ole löytänyt ketään. Aika vaikea se on löytää, jos kukaan ei halua tutustua.
Ensi viikolla minulla on mahdollisesti sokkotreffit. Pitäkää peukkuja ettei tämäkin mies juokse karkuun.- miesvm1967
Ei se ole noin yksinkertaista. Vastenmielisyys toisen ihmisen jotakin ulkoista ominaisuutta kohtaan voi olla täysin alitajuista ja kummuta niin kaukaa henkilöhistoriasta ettei sitä osaa itsekään selittää joten asiaa on vaikea järjellisesti edes korjata.
Minkä takia ottaa riski että pilaa molempien päivän tai enemmänkin aikaa takomalla päätä seinään ja yrittämällä tutustua väkisin jos piirteissä on jotain vastenmielistä? Yleensä ne nousevat niin isoon rooliin että saa kyllä olla todella loistava persoona että voi sen sisimmällään kumota. Useimmat luulevat olevansa loistavia tyyppejä eivätkä tajua että se on heidän oma näkemyksensä.
Monikin ihminen on fiksu, kiva, lempeä, huumorintajuinen jne. jne. hauskoja ominaisuuksia mutta eivät NE tee ihmisestä mitenkään erityistä koska sellaisia ihmisiä on maailma täysi. Ne tekevät ihmisestä vain tavallisen :) Loistava persoona on jotain ihan omaa luokkaansa joita tapaa liian harvoin.
- miees,kaks-seiska
"Minkä takia ottaa riski että pilaa molempien päivän tai enemmänkin aikaa takomalla päätä seinään ja yrittämällä tutustua väkisin jos piirteissä on jotain vastenmielistä?"
Niin,kyllä sitä miettii mitenkä ihmiset ovat löytäneet itselleen aina kumppanin joskus 20-30 vuotta sitten.Nykyään tämä homma on prkleen pinnallista.Ihmiset katsoo ulkonäköä,ihan kuin se kertoisi 110% varmuuden,onko se ihminen hyvä vai ei juuri sinulle.
Ja miksi mennä baariin,jos ei halua tutustua kehenkään muuhun kuin siihen täydellisen ulkonäön omistavaan tyyppin.Tai mitä siinä häviää jos vaihtaa toisen kanssa muutaman sanan.Ei tietääkseni mitään.
Ja kuten kommentoimasi viesti totesi,mitenkä voi löytää ketään,jolleii kukaan halua tutustua sinuun,ei sinun omasi aloiteesta eikä kenenkään toisen aloitteesta...
Itse painin tämän saman asian kanssa,minä en vai käy baarissa,jotenka netti ainut paikka.Täällä taas jokaisella tuntuu olevan niin hemmetin hyvin tiedossa,pärstäkuvani perusteella minkälainen ihmisenä olen että,ei kiinnosta tutustua.Jos joku aidosti vaivautuisi viestitelemään kanssani,voisi hän löytää melko syvällisenkin ja hyvän ihmisen,aidosti.- miesvm1967
30 vuotta sitten mentiin lavatansseihin ja sieltä iskettiin kumppani joka miellytti silmää ;) Ei ihmiset ole miksikään muuttuneet perustaltaan viimeiseen muutamaan tuhanteen vuoteen. Olihan siellä tansseissakin aina seinäruusuja jotka ei kiinnostanu ketään. Tämä nettideitti on vain nykyaikainen versio siitä mitä me ihmiset olemme. Jatkan autotallin siivoamista..
- Daami69
Samaa mieltä kuin miesvm1967. Ei mikään ole muuttunut miksikään, aina on valittu kumppani ulkoisen olemuksen perusteella ensisijaisesti. Poikkeuksen tekevät vain ne joilla ei ole mahdollisuutta valita, tai jotka pitkään jonkun ihmisen tunnettuaan kiintyvät häneen ja sitäkautta se olemuskin alkaa tuntua rakkaalta kun se on tuttu.
Ihminen joka ei miellytä omaa silmää on omasta mielestäni ennenkaikkea ns. vieraan näköinen. Jos esim. seuraa televisiosta tiiviisti jotain sarjaa jossa on ei-niin-komea mies, saattaa olla että pikkuhiljaa hänen olemukseensa tottuu ja sitten hän ei enää tunnu rumalta eli VIERAALTA. Jos on ventovieraista valittava kumppani, niin ensimmäiseksi noteeraa aina ne hyvännäköiset.
Pärstäkuvan perusteella ei päätellä millainen olet ihmisenä, vaan se että miellyttääkö juuri sinun naamasi niin paljon että sinuun haluaa tutustua. Nettideiteissä ei pysty tulemaan toiselle rakkaaksi sillä tavalla että ollaan päivittäin tekemisissä ja oppii tuntemaan toisen ihmisenä. Itseasiassa tämä on aika perseestä koko tämä muoto kumppanin haussa, mutta minkäs teet jos ei ole tuttavia joista katsella kumppania itselleen, eikä käy baareissa eikä humppalavoilla.
- lifemocker
eihän kukaan nyt lopeta sen takia, että toinen on "liian hyvä".
vain siinä tapauksessa homma loppuu jos toinen ei miellytä silmää tai tästä paljastuu jotain ominaisuuksia jotka ovat este seurustelulle kyseisen ihmisen kanssa - tarkenna itsesi
A)Tämä makuni on tunnettu moneskain kaupungissa siitä, että se poikkeaa
todella voimakkaasti valtavirrasta, joten tarkenna itsesi
vertaamalla esim. julkisuuden henkilöön, onko joku hyvännäköinen.
B)älykkyys sytyttää sitten ulkonäkö
C)Etiäiset lopettaa kirjoittelun..Esim.kohdallasi lopettaisin juuri tuohon
prinsessa harhaan ja ulkonäkö keskeisyyteen,
siitä kuinka joku on liian hyvän tai vain hyvä näköinen..Koska kaveri sanoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103