Juoksushortsit tuo peniksen muodon esille.

mies_vm86_--

Eli siis pakko nyt sanoa että mun peenis näyttää melko hervottoman isolta kun ostin tänään elämäni ekat juoksushortsit, siis sellaista trikookangasta. Peniksen ja terskan muodot näkyy aivan helvetin hyvin läpi auringonpaisteessa. Tähän asti olen juossut ilman boxereita koska mulla on ollut väljemmät shortsit, siis sellaiset "normaalit". Niissä on ollut ns. alushousut yhdessä. Jotenkin boxereiden käyttö juostessa ei kuulosta hyvältä idealta. Lähinnä nyt kysymys että käyttävätkö muut miehet alushousuja juoksushortsien kanssa? Toisaalta toi mun juoksupaita on sen verran pitkä että se peittää puoliksi slerban.

22

1998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martti vaan

      Muijat kattoo kuolaten ja sitten jälkikäteen juoravat toisillensa että kuinka pervo mies siellä metsässä juoksi että älkää menkö sinne lenkille ja hihittelet ja osoittelevat sormella miestä jos sattuvat sen jossakin näkemään. Todellisuudessa jokainen näistä naisista ettii sun profiilia tuskissaan facebookista ja haluaisivat melaa mekkoonsa. Näin se menee. Ole mies ja juokse ilman boxereita niin saat naisissakin aikaan panetuksen tunteita.

    • Kädet pois

      Vauhdin puutetta, kun verta riittää jöpötykseen...

    • Kiva juosta

      Olen juoksutrikoissa ilman alkkareita, paljon mukavampi juosta ja tottahan se on, että muna pullottaa paremmin ja olen huomannut, että vastaan tulevat naiset useasti sinne suuntaan katsoo :)
      Toki itsekkin naisten perät ja haarat tarkastan...nam.... :)

    • 14cm

      Mulla on aika pitkälle kevääseen alushousut trikoiden alla, joskus joka lyhyet windstopperit. Juoksuvauhtini on niin kova, että sitä aiheutuu melkoista viimaa ja se tuntuu munissa.
      Voi saada virtsaputkentulehduksen, jos keventää liian aikaisin.

      • 28 cm

        Mulla ****** ilmastointieipillä sidottu selän puolelle, ei tule ongelmia !


    • No hohhoijaa

      Penispenispenispenis. Olisiko sinunkin aika jo aikuistua ja jättää nuo kikkelijutut pikkupoikien hihiteltäviksi? Tai mene edes tuonne seksipalstalle höpöttämään peeniksestäsi.

      • Soironen

        Mie kaljapäissäni hihittelen vain kikkelijutuille.


    • Kirurgi

      Vehkeet kannattaa poistattaa jos ne haittaa juoksemista.

    • juoksija mies

      Olisit tyytyväinen jos on jotain täytettä sinne trikoisiin ja se näkyy.
      Itse urheilen aika paljon ja käytän myös trikoita ilman alushousuja, mutta itsellä ongelmana paremminkin se, että trikoot paljastavat sen koon aika selvästi.

      Tai paremminkin sen koon puutteen. Levossa nöpöttää vaakatasossa tollanen pieni 4cm nysä niin kyllähän se välillä tollasissa kireissä trikoissa tuntuu, että naiset tuijottaa etumukseen ja naureskelee.

      Kannattaa kuitenkin keskittyä vain siihen omaan juoksuun eikä välittää muiden mielipiteistä, trikoot on kuitenkin ylivoimaisen hyvät juostessa.

    • ;==))

      Ehdottomasti vielä kirkkaanpunaiset juoksutrikoot

      • hggffxxx

        mulla taas sojottaa niin että näkyy muodot selvästi, puolikovana noin 14cm pitkä ja paksu ja jopa tatun ääriviivat ihan selvänä. Hävettää kyllä hieman aina mutta en hirveesti välitä :)


    • sup sup sup

      Eikö penikselle ja kiveksille kannattaisi antaa tilaa heilahdella vapaasti juostessa? Sellaiset vaatteet, jotka puristavat strategisia paikkoja eivät voi olla hyväksi, muuta kuin ulkoisesti.

    • Tuotekehittelyä

      Kuka kehittäisi trikoot, jossa penikselle varattu oma osasto, samalla tavalla kuin lapasessa peukalolle?

    • varttimainionT

      Aloittajalle voin sanoa että -86 syntyneet on niin pieni vehkeisiä ettei ongelmia voi ko. asian suhteen syntyä.Siksi asia on loppuun käsitelty !!!

    • VÄNKÄÄJÄ

      Mistäs sen tiiät FAKTOJA PÖYTÄÄN johtuuko ken ties siitä tsernobylin laskeumasta

    • DingDong

      Joo mulla kävi tänään niin että kun vastaan tuli joku 16 v. teinityttö se tuijotti strategista kohtaa. Vähän nauratti jälkikäteen. Toivottavasti sille ei tule painajaisia.

    • ^maand

      up^^

    • poropukki

      Juoksijalehes kehotettiin poistamaan sisähousut sortseista. Näkyy penis paremmin. Kokeilen joulujuoksussa.

      • Anonyymi

        Mikä lehti ja mikä numero? Ois kiva lukee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe