Rasvanpoltto ja lihasten kasvattaminen

rasvatpois

Olen 17-vuotias poika ja haluisin kuulla jos jollai ois hyviä vinkkejä rasvanpolttoon ja lihasten kasvattamiseen. Painan 76kg ja olen 184cm pitkä. Haluaisin saada lihakset näkyviin ja poltettua rasvaa vatsan alueelta. Joten jos jollain on hyviä vinkkejä mulle niin kertokaa toki.

7

315

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ison sian vinkit!

Unohda rasvanpoltto. Hanki aluksi lihaksia. Pyri systemaattisesti kasvattamaan painoa ylöspäin joka viikko! Olet niin laiha. Lue nämä tarkasti.

http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/

Syö paljon ruokaa! Kanaa, lihaa, kananmunia keltuaisineen, kevyt tai täysimaitoa, kaurahiutaleita/mysliä, maitorahkaa maustamatonta, raejuustoa, tonnikalaa, ruisleipää kalkkunaleikkeillä, kasviksia jne. 3-4h välein ruokaa kitusiin!

Treeneissä pyrit tekemään isommilla painoilla kuin edellisellä kerralla. Alussa keskityt tekniikoihin etkä painoihin. Katso youtubesta videoita ja lue www.pakkotoisto.com ja sieltä forum ylhäältä. Aloittelijoiden osio, ravinto ja treeni. Lisäravinteita et tartte, mutta ostat kuitenkin. Jos on rahaa ni osta 4kg purkki heraa self microwhey otat sitä ennen ja jälkeen treenien. Tai vaihtoehtoisesti www.mass.fi ja sieltä mass recovery. Riittää iso purkki pitkän aikaa. monivitamiini, c-vitamiini ja omega3 valmisteet myös, kaikki saat mass puljusta halvalla ja isot purkit riittää pitkän aikaa. Muuta et tartte ekana vuotena. Paitti ruokaa ja sarjapaino ennätyksiä salilla. Toki 8h unta ja seksiä. Älä unohda venyttelyä.

• lihastalisää

Jees, kiitoksia! On mulla Star Nutrion Recover Pro:ta. Täytyy nuo vitamiinit sunmuut hommata. Ja pitäiskö alkaa tota kultasta kuusikkoa vetelemään vai? :P

• Repe Forssasta
        lihastalisää kirjoitti:

Jees, kiitoksia! On mulla Star Nutrion Recover Pro:ta. Täytyy nuo vitamiinit sunmuut hommata. Ja pitäiskö alkaa tota kultasta kuusikkoa vetelemään vai? :P

Alat poika vetelemään karvaista kolmikkoa niin testot kasvaa.

• Treeni tyttis

Muista myös monipuolisuus liikunnassa ja lepopäivät 1-2x viikossa riippuen treenien vaativuudesta. Välimeren tyylinen ruoka on myös omiaan tukemaan kuntoilua eli: salaattia, pastaa, kalaa/kanaa, rypsi tai oliiviöljyä, kasviksia.

Monipuolisuutta saat: uinti, pyöräily, kävely, puntit (sali) ja juoksu. Jos haluat vaativuutta lisätä niin ota sauvat mukaan polulle :)

• Biitti

Muista tosiaan tuo lepääminen, väsyneenä ei kannata lähteä rehkimään, jos on pakko päästä tekemään jotain lähde rauhaiselle kävelylenkille. Lepäämisenkun unohtaa tulee helposti ylikuntoon josta toipumien saattaa kestää kuukaudesta vuoteen. Loppuun vielä muistutus, että kunto ja lihakset kasvaa levossa :)

• lepoa
        Biitti kirjoitti:

Muista tosiaan tuo lepääminen, väsyneenä ei kannata lähteä rehkimään, jos on pakko päästä tekemään jotain lähde rauhaiselle kävelylenkille. Lepäämisenkun unohtaa tulee helposti ylikuntoon josta toipumien saattaa kestää kuukaudesta vuoteen. Loppuun vielä muistutus, että kunto ja lihakset kasvaa levossa :)

Kiitoksia hyvistä vinkeistä, tosiaan alkanu olee semmone että kokoajan on jotain tehtävä. Yleensä menen lepopäivinä salille polkemaan pyörää. Kuinka kauan kannattaisi pyörää aina polkea tai lenkkeillä.

• lepoa

Kiitoksia vinkeistä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1353
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1085
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      862
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      829
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe