Chakra kysymys

mymm81mm

Minulla on ongelma sydän chakran kanssa,olen koittanut tasoittaa sitä toistamalla yam mantraa ja se kyllä auttaa.
Mitä muita keinoja olis saada se avattua?

13

269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo.

      Kyllä se avautuu itsekseen kun aika on kysta, sitä ei tarvitse väkisin avata.

    • Mate Pusta

      Suosittelen psykiatrisen avun hakemista ja todella nopeasti.

    • ssooppii

      Fyysisiä harjoituksia. Rintaranka on luuta mutta samalla hyvin joustavaa rakennetta. Hengitys laajentaa sitä, sisäänhengitys.
      Jos vain jumppaisit sitä aluetta. Youtubessa löytää videoita esim. haulla "rintarangan avaus".
      Tässä on ihan hyviä voimisteluliikkeitä. Keppijumppaa ja joogan tapaista.
      Tekemällä liikkeet hengityksen tahtiin, ne tehostuvat.
      http://kirsinkuntopiiri.blogspot.fi/2012/10/rintaranka-liikkeelle.html

      • hjlkgg

        kiva pimu linkissä. Panisin ehdottomasti!!


    • whoever

      Karmajooga on tehokkain ja klassinen tapa avata sekä sydän- että ajnachakra. Karmajooga on alkuperäinen Joogasuutrissakin mainittu jooga. Karmajooga = pyyteettömän palvelun jooga. Se on oman elämän asettamista kaikkien muiden ihmisten palvelukseen 24h. Oikoteitä ei oikeasti ole.

    • viualisti

      Minua vahvasti visuaalisena ihmisenä chakrojen avaamisessa auttaa värit. Sydänchakran värit ovat vaaleanpunainen ja vaaleanvihreä. Näiden värien kuvittelu tai katsominen saa sopivien energioiden värähtelyt liikkeelle. Itselläni sydänchakran avaamiseen vaikuttaa vahvasti keväinen metsä. Tietenkin täytyy tehdä meditaatiota ja joogaakin, mutta kun on oppinut avaamaan ja puhdistamaan chakrojaan, pelkkä värin (tai tietynvärisen objektin) kuvittelu tai katsominen auttaa.

      (itselläni on ollut ongelmia solar plexuksen kanssa, mutta aina kun huomaan sen olevan tukkeutumassa, kuvittelen sen paikalle loistavan keltaisen kukan, ja se muistuttaa minua oikeista energioista.)

    • Ruusukvartsit

      Mulla oli joskus jonkunlaisia psyykkisiä sydänvaivoja ja ne päättyivät pian, kun laitoin kaksi nyrkinkokoista ruusukvartsia kainaloihin makuuasennossa ollessani.

    • näinonnäreet

      Kai ymmärrät että noi on ihan pilipalijuttuja joilla ei ole minkäänlaista lääketieteellistä perustetta eikä mitään muutakaan. Kaikkeen te hurahdatte...

      • Mate Pusta

        "Kai ymmärrät että noi on ihan pilipalijuttuja joilla ei ole minkäänlaista lääketieteellistä perustetta eikä mitään muutakaan. Kaikkeen te hurahdatte... "

        Muista vielä että tää jooga on kuitenkin vain lyhytkasvuisten ja ylipainoisten avohoito akkojen terapiaa........


    • Bemymän

      "Minulla on ongelma sydän chakran kanssa,olen koittanut tasoittaa sitä toistamalla yam mantraa ja se kyllä auttaa. Mitä muita keinoja olis saada se avattua?"

      Ajanvaraus lähimmän terkkarin psykiatrille ja sen jälkeen pääset toivottavasti alueesi mielisairaalan suljetulle osastolle.

    • Bemymän

      Oletko hakenut jo ammattiapua?

    • Jooga/Tantra

      Ketju on hieman vanha, mutta ajattelin kuitenkin lisätä kommentin. Suosittelen kokeilemaan viikottaisia jooga- tai tantrakursseja Nathalla (natha.fi). Itse olen ollut joogakurssilla nyt 8 vuotta ja tantrakurssilla 4 vuotta. Kummallakin kurssilla tulee kattavasti teoriaa ja käytännön vinkkejä chakroista jo ensimmäisen vuoden aikana sekä tietenkin itse harjoituksia (asanoita ym).

      Suosittelen siis lämpimästi. Kurssilla opetetut harjoitukset ovat auttaneet minua huomattavasti, vaikka itsellä onkin ehkä ollut kynnyskysymyksenä enemmän solar pleksuksen alue. :)

      • Psyykkinen ongelma.

        Mielenterveystoimistosta saa neuvoja näihin chakra asioihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe