Tunteista ja rakkaudesta kirjoittelu

taivaan tukija

Voiko aikuinen mies todella kirjoittaa ajatuksia rakkaudesta tai tuntests? Kuinka kauneiman osapuolen edustsjat ovat asiasta mieltä?

11

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti voi, vaikka runoja:

simassa on neidon suu
      mua kiinnosta ei mikään muu

:s

Ehkä ei kuitenkaan ole luontainen tapa ilmaista itseään monellekaan miehelle.

• kyllä sulaisi sydän tuollaisesta :D

• LaRito kirjoitti:

kyllä sulaisi sydän tuollaisesta :D

No simasuu itse :> Jos puolen euron pääsiäismunissa olis runoja lapulla sisällä eikä jotain pikkusta muovilelua, ne olis juuri tuollasia :p

• taivaan tukija
        LaRito kirjoitti:

kyllä sulaisi sydän tuollaisesta :D

Hämyssä kesäillan
        Kaksi istuu ihmistä
        Äänettömyys
        Sanoin kuvaamaton

Katseet niin syvät
        Toisilleen luovat
        Rakkauden
        Niista lukea voi
        Suurinta
        Mitä maailma kanta voi
        --JT--

• Oasis

Toki voi kirjoitella, jos sen kokee hyväksi tavaksi ilmaista itseään. Se voi olla todella sydäntä lämmittävää.

Rajansa kuitenkin kaikella... Joskus sain mieheltä loputtomalta tuntuvan määrän laulujen sanoja ja tunteidenkuvauksia ahdistukseen asti. Eli kohtuu myös tässä asiassa on hyvä.

• poninhäntäheppu64

En kykene en pysty en sitten vaikka mitä tekisin. Sori.
      Ja naiselleni se on ihan okei fakta ettei hän mennyt naimisiin runoilijasieluisen prinssin kanssa vaikka mä siltä ehkä näytin jo nuorena kollina... ;-)

• kiltti nainen

Olet laiha puukiipijä. :)

• jospa sittenkin

Ei ulkonäkö ja ulkoiset puitteet vaikuta siihen. Asian täytyy tulla syvältä sielusta itsestään.

• ~c~

Nooo...voihan sitä kirjoittaa, mutta ei ehkä kannata naista hukuttaa tuotostensa alle. Kaksi runoilevaa miestä olen tuntenut, tai ehkä enemmänkin mutta siinä tapauksessa muut on pitäneet tuotantonsa salassa. Toisella näistä lyyrikoista sentään oli juicemaisia pistoja, mutta toinen lasetti tulemaan balladeja niin että ainoa vaihtoehto oli juosta karkuun.

Arjen runous osuu enemmän, yks hellyttävä oli kun muuten tunnevammanen mies soitti matkoilta ja sanoi että "mulla on ikävä sun nimeä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe