Yrittäkää nyt ymmärtää, että tälläiset jäsenyydet ovat vain rahastusta. Itse olen treenannut kymmeniä vuosia ilman jäsenyyksiä ja tulostakin on tullut. ;-)
Joku kälyinen salin oma pikkujoulu "wannabe" fitness siskojen/veljien kanssa, ei ole jäsenyyden arvoinen.
Kuntosalijäsenyys
28
554
Vastaukset
- hullut maksaa
Suomi on hulluja täynnä, anna heidän maksaa. Ne rahat menee muuten johonkin muuhun turhaan.
- fdsvcxvfdsfsdvxc
Ovathan jäsenyyssalit kalliita, mutta joillekin ne ovat kuitenkin paras vaihtoehto. Itselläni on halvemmalle salille kohtalaisen pitkä matka ja jäsensali on työmatkan varrella.
Asun kerrostaloasunnossa, joten ei ole mahdollista rakentaa salia kotiin. Ehdottomasti rakentaisin oman salin jos vain olisi riittävästi tilaa eikä tarvisi alakerran naapureista huolehtia taikka lattian kolhiintumisesta.
Kun ottaa huomioon kulkemisen halvemmalle salille niin rahallisestikaan ei tulisi kovin paljon halvemmaksi kun käyn salilla neljä kertaa viikossa. Lisäksi halvalla salilla on kova ruuhka eivätkä tilatkaan ole yhtä mielekkäät.
Nämä huomioon ottaen mielestäni minun kannattaa käydä jäsensalilla. Minulle ei ole mitään merkitystä sillä, että mitä nimeä sali kantaa kunhan siellä on mukava käydä, löytyy tarvitsemani välineet eikä salilla ole liikaa ruuhkaa.
Sitten on vielä porukka, joka tykkää käydä ohjatuilla tunneilla, jotka ovat erittäin kalliita yksittäin ostettuna. Toki samat liikkeet voi tehdä itse salin puolella, mutta etenkään koreografisia liikesarjoja ei kovin moni kehtaa lähteä salilla tekemään ilman, että muut ovat tekemässä samoja liikkeitä. - 10+18
Saahan sitä treenata ilman jäsenyyttäkin. Itselleni se maksaisi 14 euroa / kerta. Jäsenenä (40 euroa liittymismaksu) nelisen kymppiä kuussa sekä mahdollisuus käydä aukioloaikojen ulkopuolella.
Ei tuossa kummoinenkaan matemaatikko tarvitse olla keksiääkseen kumpi tulee halvemmaksi neljä kertaa viikossa treenavalle...- sivusta seuraaja
Ja osa maksaa viikon kirjekurssin käyneelle treinerillekin vielä. Monesti näen näiden treinereidenkin neuvojan liikkeitä väärin tai kertovan selvyyksiä ravitsemuksestakin... :D
- 12€/vuosi
Salille matkaa n.350m. Kaikki tarvittava varustus. Ainoana puutteena viereiseen saliin verrattuna aerobisten laitteiden puute. Käytettävissä on ainoastaan yksi kuntopyörä ja soutulaite.
12€ on seuramme vuoden jäsenmaksu. Tosin sitäkään ei kukaan tarkista.
Avainpantti on 20€ jonka saa palautuksen yhteydessä takaisin.
Sali on käytettävissä milloin tahansa, miten pitkään tahansa.
Öisin ei saa kolistella liikaa.
Nyt olemme suunnittelemassa maksuehtojen muutosta. Johtokunnan ulkopuolisille avaimen lisäksi 20€/kk tai 200€/vuosi.
Viereisen salin päiväkortin vuosimaksu on 470€. - 540
Joo, se on paljon hauskempaa aina muistella, että mitkäs ne aukioloajat ovat, onko pikkurahaa, jonottaa kassalla jne. kuin kävellä salille silloin kun itseä huvittaa, oli arki tai pyhä, päivä tai ilta. Jäsenyys tulee myös paljon halvemmaksi kuin muut vaihtoehdot, edellytyksenä että oikeasti treenaa.
- 17+2
Itse tykkään omasta kuntokeskuksestani. Tykkään salin ilmapiiristä, asiakaspalveluista ja treenitiloista. Koen erittäin positiivisena runsaan ohjattujen tuntien tarjonnan, vaikka pääasiassa salilla treenailenkin. Voin käydä kokeilemassa uutta hetken mielijohteesta samaan maksuun. Etenkin kehonhuoltotunnit on tulleet tosi tarpeeseen, sillä olen tosi laiska venyttelemään kotona. Lisäksi meidän kuntokeskuksessa on lastenhoitopalvelu, joka helpottaa varmasti perheellisten treenaajien arkea ja liikkumista ja kuuluu tuohon kuukausittaiseen jäsenmaksuun.
Onhan se hinta aika suolainen (58e/kk), mutta itse ainakin koen saavani koko rahan edestä palveluja. 36 euroa kausi(4kk) ja voin vaihtelevasti käydä samalla kortilla Liikunta Myllyssä/Kisahallissa/Kontulan pommarissa....ja oli jokin muukin sali viel`.....
- Ukkeli vaan
Niin se on, hölmöt maksaa.
Naapurin Pekka on laittanut 50 000 egee BMW autoon. Urpo. Itse ajan mielummin Ladalla. Itse asiassa myin senkin pois ja ajan Jopolla.
Toinen naapuri, Ville tykkää ostella merkkivaatteita. Puku on oikein Boss. Ääliö. Vaikka töissä käyttää pukua olisi saanut Prismasta ihan hyvän puvun. Halvalla
Ja kolmas naapuri, Tiina tykkää käydä oikeen ravintoloissa syömässä. Ja vielä ns. paremmissa paikoissa. Mikä dorka. Maksalaatikkoa saa kaupasta. Eikä maksa paljon.
Miksköhän mulla ei oo muijaa?
No eiiii...
Kävin itse monta vuotta SATS:lla (lopetin kun muutin pois Suomesta) ja vaikka paikka on vähän kalliimpi, niin tykkäsin tilasta, siisteydestä, ohjatuista tunneista ja vapaista painoista ja laitteista. Vapaita painoja olis voinut olla enemmänkin. Anyway mulle se sopi. Ja aikoinani kävin yhdessä pienessä ja edullisessa paikassa ja itse asiassa jopa taloyhtiön punttiksella aikoinaan - ei maksanut pennin jeniä. Mutta mielummin SATS. Jos joku tykkää maksaa ja viihtyy niin mitä sitä napee? Jollekin sopii tää ja jollekin toi. Tietty SATS:ia on joskus väitetty "näyttäytymis paikaksi". Ehkä. Mitä sitten ? Treeni kulkee.- sanna62
Samantasoisia paikkoja kuin SATS on tarjolla vaikkapa Helsingin keskustassa ihan ilman pakkojäsenyyttä. Ei se ole tyhmä joka pyytää...
- Ukkeli vaan
sanna62 kirjoitti:
Samantasoisia paikkoja kuin SATS on tarjolla vaikkapa Helsingin keskustassa ihan ilman pakkojäsenyyttä. Ei se ole tyhmä joka pyytää...
Mainitsepa Sanna nyt sitten yksikin?
Mitä tuohon pakkojäsennyyteen tule niin, en nyt itse pidä sitä niin pahana. Jos ajatuksena on oikeasti pitää kunnosta huolta niin oikeasti siihen pitää itsekin sitoutua pidemmäksi aikaa. Tietenkin jos elämätilanne muuttuu, on sopimuksessa oltava kotuulliset säännnot sen purkamiseen. Mitä jos ei vaan pidä salista? Niin, täytyy tosiaan tutustua saliin ennen sitä, mutta myonnetään, tämä on pieni uhka...
Mitä tulee kuntosaleiin niin ne ovat mukana liiketoiminnassa. Eli se, että on edes vuoden aikajaksolle sut selkeä kuva kassavirroista, parantaa kyllä niiden tehokkuutta.
Mutta näkemyksensä kullakin.. - Ei vain rautaa
sanna62 kirjoitti:
Toki, mutta aktiiviliikkujalla jäsensoppari voi olla edukkaampi ja laadukkaampi kuin ne irtokäynnit. Kun haluaa tehdä muutakin kuin punertaa raudan kanssa.
- iloinen maksaja
En polta, en juo,en tarvitse autoa,en halua jäädä työpaikan salille, en tykkää liikkua yksin, kuntosali pelkästään on tylsää ...
Maksan ilolla ohjatuista tunneista hyvän musiikin säestyksellä. Liikuntani on monipuolistunut ja viihdyn salillani. Ja tuo jäsenmaksu saa nousemaan sohvalta. Työaikani ovat epäsäännölliset, joten säännölliset järjestöjen jumpat eivät sovi minulle. - punttari3
Onhan noissa jäsenyyssaleissa hurjat hinnat, mutta maksakoot joilla rahaa on, ei se mulle kuulu mihin massinsa laittavat.
Lähisalin vuosimaksu on 78 euroa. Sillä saa avaimen ja treenaamassa saa käydä kun haluaa. Sieltä löytyy kaikki tarpeellinen. - hohoijakkaaaaa
Kyllä menee hyvin jos ei o varaa laittaa muutaman tunnin palkkaa kuukaudessa salimaksuun...
Köyhällehän kaikki on kallista.Näin se vaan on et` "köyhällekinonkaikkikallista"......
Helsingissä asun ja maksan kaudesta (4kk) 36 euroa ja voin käydä Kisahallissa tai Liikuntamyllyssä samalla kortilla vaihdellen.....lisäksi voisin käydä vaihteluksi myös Kontulan pommarissa ja Pirkkolankin salillakin.
Miksi maksaisin edes enemmän koska saan saman lopputuloksen kuin käymällä kalliilla saleilla?
Las Palmasissa talvi kausina maksan n. 30/40 euroa/kk (löytyy useampikin sali)....siis niistä halvimmasta päästä.....- Niinpä, mutta
sishill kirjoitti:
Näin se vaan on et` "köyhällekinonkaikkikallista"......
Helsingissä asun ja maksan kaudesta (4kk) 36 euroa ja voin käydä Kisahallissa tai Liikuntamyllyssä samalla kortilla vaihdellen.....lisäksi voisin käydä vaihteluksi myös Kontulan pommarissa ja Pirkkolankin salillakin.
Miksi maksaisin edes enemmän koska saan saman lopputuloksen kuin käymällä kalliilla saleilla?
Las Palmasissa talvi kausina maksan n. 30/40 euroa/kk (löytyy useampikin sali)....siis niistä halvimmasta päästä.....Ko. paikoissa, kun ei ole välttämättä sitä tai niitä jumppia mitä moni haluaa.
Niinpä, mutta kirjoitti:
Ko. paikoissa, kun ei ole välttämättä sitä tai niitä jumppia mitä moni haluaa.
Se on totta ettei jumppia ole samaan hintaan, tosin en ole koskaan käynytkään missään jumpissa....kuitenkin kuntosaliksi hyviä saleja tarpeisiini.
- tärkeä ihminen
sishill kirjoitti:
Se on totta ettei jumppia ole samaan hintaan, tosin en ole koskaan käynytkään missään jumpissa....kuitenkin kuntosaliksi hyviä saleja tarpeisiini.
Tämä on se mikä ärsyttää. Normaali ihminen joutuu maksamaan noista jumpista siinä kuntosalitouhun ohella vaikkei käytä niitä ollenkaan.
Onneksi nykyisellä omalla salilla ei ole noita jumppatunteja ollenkaan.
Suomen parhaimpia saleja, ellei paras. - minä,minä,minä...jne
sishill kirjoitti:
Näin se vaan on et` "köyhällekinonkaikkikallista"......
Las Palmasissa talvi kausina maksan n. 30/40 euroa/kk (löytyy useampikin sali)....siis niistä halvimmasta päästä.....Tarpeesi tuskin määrittävät muun väestön tarpeet kunnonkohottamiseen liittyen. Ei joka paikassa ole puoli-ilmaisia saleja. Tai jos on niin niiden käyttöaste saattaa olla korkea, että treenaaminen ei ole mielyttävää. Tai ne eivät tarjoa palveluita, joita joku saattaa arvostaa salia valitessaan. Edelleen ihmettelen, että kuka työssäkäyvä ei voi panostaa muutaman tunnin palkkaa kuukaudessa kuntonsa ylläpitämiseen?
minä,minä,minä...jne kirjoitti:
Tarpeesi tuskin määrittävät muun väestön tarpeet kunnonkohottamiseen liittyen. Ei joka paikassa ole puoli-ilmaisia saleja. Tai jos on niin niiden käyttöaste saattaa olla korkea, että treenaaminen ei ole mielyttävää. Tai ne eivät tarjoa palveluita, joita joku saattaa arvostaa salia valitessaan. Edelleen ihmettelen, että kuka työssäkäyvä ei voi panostaa muutaman tunnin palkkaa kuukaudessa kuntonsa ylläpitämiseen?
"minä,minä,minä...jne"
Jokaisellahan meillä on omat tarpeemme liikunnan/kuntosalien suhteen......niin minulla kuin sinulla ja jokaisella. Eli ei tässä senkummempia minäminäminäää olla sinä tai minä tai muutkaan. Itse en ensinnäkään tarvitse kuin tangon, vähän painoja...penkin, en välttämättä sitäkään....mummujumppa onnistuu vähilläkin välineillä jos on tarpeen.- Laajuus per hinta
tärkeä ihminen kirjoitti:
Tämä on se mikä ärsyttää. Normaali ihminen joutuu maksamaan noista jumpista siinä kuntosalitouhun ohella vaikkei käytä niitä ollenkaan.
Onneksi nykyisellä omalla salilla ei ole noita jumppatunteja ollenkaan.
Suomen parhaimpia saleja, ellei paras.Meidän jäsensalilla sopparia tehdessä sovitaan onko sali ja/tai jumpat ja/tai ohjaajan palvelut jne. ja hinta sen mukaan.
Jäsenyydellä saa sitten avainkortit (tiskiajan ulkopuolella treenaus) ja ennakkovaraukset jumppiin käyttöönsä.
- housepower
Nyt ei maksa oikeastaan sali enää mitään, kun olen hommannut painot kotiin.
No, kiekkoja varmaan tarvitsee ostaa muutama lisää. - Keski-ikäineN-
Hei,
Minä ainakin käyn salilla ihan siksi, koska minulla ei todellakaan ole niitä laitteita kotona mitä salilla käytän eikä edes mahtuisikaan tänne minun asuntooni.
Lisäksi se kannustaa minua kuntoilemaan, kun maksan joka kuukausi 44€ ja joka sisältää monta eri palvelua.
Sali on jäsenille auki joka päivä klo 05-23 - mangeettikortilla pääsee.
Toimisto on joka päivä auki joitakin tunteja, mutta enpä tarvitse toimisto apua.
Toiset tuhlaa rahansa muihin juttuihin, minä tuhlaan kuntoilusaliin. - FyffeBlingström
Ite tykkään käydä kalliilla salilla kun sielä ei tarvi pyöriä rahvaan joukossa. Niistä jää sellainen outo homssuinen haju vaatteisiin. Pukeutuuvatkin kaikenmaailman verkkareihin ja tavallisiin t-paitoihin. Järkyttävää katsottavaa.
- 4+2
Alle kymppi kk jjäsenyydestä ei mielestäni ole rahastusta. Mielestäni paljon hölmömpää on hysteerisesti välttää jäsenyyksiä ja maksaa itsensä kipeäksi kertamaksuilla, jotka kuitenkin suurimmalla osalla saleista on paljon kalliimpia kuin kuukausimaksuilla käyminen.
Hölmöä tietenkin on se, jos sitoutuu vuodeksi kuntosalijäsenyyteen, vaikka ei vielä edes tiedä, kiinnostaako treenaaminen kahta viikkoa pitempään. - Anonyymi
On se kallista saatana työttömälle. En voi käydä kuntosalilla tuon maksun vuoksi. Olen ostanut pienet käsipainot joilla treenaan. Rockykin treenasi latossa
- Anonyymi
33:n rappiovuoden jälkeen aloitin kuntoni ja terveyteni hoitamisen hieman ennen 60v ikää.
Heti alkuun maksoin koko vuoden salikortin kertasuorituksena joten siinä oli hieman täydennystä muuhun motiiviin. Aloitin 5krt/vko puntin perinteisillä harjoitteilla.
Sali vaihtoi paikkaa ja uudessa paikassa oli kahden suorituspaikan nostolava omassa osastossaan. Olihan siinä se penkkikin ja Smith sekä jalkaprässi. Tungosta ei ole.
Jatkoin samalla maksuperiaatteella, vuosi eteen päin kerralla.
Käyntini vakioitui 6:een kertaan viikossa.
Ikäni alkaessa lähestymään 8-kymppiä oli liikkuvuuteni huonontunut ja kimmoisuus sekä siihen liittyväräjähtävyys heikentyneet joten ryhdyin hiljalleen käyttämään myös nuorison taljoja ja putkivempeleitä.
Nostolavalla teen enää maastavedot, hack-kyykyt ja kyykyt.
Tempaukset ja rinnallevedot jäävät "huonot housuissa" mallisiksi = en enää pysty vetämään kakkosta rjähtäen päkiöille lantio eteen.
Olen aina väheksynyt prässejä mutta nykyään olen muutaman kerran kokeillut istuma-asentoista hack prässiä.
Ylätaljat eri menetelmillä ja tangoilla ovat myös mukana.
Kerrostaloon on mahdotonta rakentaa toimivaa treenipaikkaa.
Käyttämäni sali on liikerakennuksen toisessa kerroksessa joten kapean pyramidin maksimiin vedetyt harkat on tehtävä sunnuntaisin.
Tämän vuoden korttini on katkolla syyskuun loppupuolella. Kuvittelen olevani vielä siinä kunnossa, että kannattaa lunastaa etukäteen keralla maksaen vuosi eteen päin.
Jos 81v ukko delaa niin tuskin perikunta menee vaatimaan korvausta hukka-ajasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768