juoksuhousujen alla alushousut?

????!

mihet pidättekö tiukkojen trikoiden alla alushousuja?

16

4035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommandona mennään

      En minä ainakaan pidä. Parempi paljaana!
      Ne vaan hiertäsi siellä.

      • !????

        Samoja kokemuksia oli kun eka kerran juoksin ja ajattelin kysyä että pidetäänkö yleensä? Ainoa miinus tosin on että kun ei pidä niin keppi hieman sojottaa ja oikeastaan näkyy ääriviivat selvästi niin hieman tämä nolottaa :(


      • zxcv
        !???? kirjoitti:

        Samoja kokemuksia oli kun eka kerran juoksin ja ajattelin kysyä että pidetäänkö yleensä? Ainoa miinus tosin on että kun ei pidä niin keppi hieman sojottaa ja oikeastaan näkyy ääriviivat selvästi niin hieman tämä nolottaa :(

        Kommandona kesällä

        Kesällä capritrikoiden alla en pidä mitään, syksyllä ja keväällä pitkien trikoiden alla pidän ohuita silkkialkkareita. Sama kokemus, tuntuu paremmalta ainakin kesähelteillä juosta ilman mitään alla, tosin itsekkin hämmästyin kerran kuinka hyvin näkyy läpi. Riippuu myös trikoista, toisissa kompressiotrikoissa mulla on sellainen haarakiila joka kääntää juostessa pippelin poikittain ja se alkaa hangatessa joskus vähän jöpöttää, toisissa se osoittaa kyllä alaspäin mutta terskannuppi viivoineen näkyy selvästi.. mutta niinkuin on todettu, 'kamelinjalka' on naisilla ihan vastaava ongelma...

        Juokseminen on kuitenkin pääasia ja trikoot on oikeasti paremmat kuin niissä onnettomissa kahisevissa verkkareissa juoksu.


      • Anonyymi
        zxcv kirjoitti:

        Kommandona kesällä

        Kesällä capritrikoiden alla en pidä mitään, syksyllä ja keväällä pitkien trikoiden alla pidän ohuita silkkialkkareita. Sama kokemus, tuntuu paremmalta ainakin kesähelteillä juosta ilman mitään alla, tosin itsekkin hämmästyin kerran kuinka hyvin näkyy läpi. Riippuu myös trikoista, toisissa kompressiotrikoissa mulla on sellainen haarakiila joka kääntää juostessa pippelin poikittain ja se alkaa hangatessa joskus vähän jöpöttää, toisissa se osoittaa kyllä alaspäin mutta terskannuppi viivoineen näkyy selvästi.. mutta niinkuin on todettu, 'kamelinjalka' on naisilla ihan vastaava ongelma...

        Juokseminen on kuitenkin pääasia ja trikoot on oikeasti paremmat kuin niissä onnettomissa kahisevissa verkkareissa juoksu.

        Ei mitään alushousuja alla. Tyttöystävän kanssa oli aikoinaan tapana juosta jonnekin rauhalliseen paikkaan ja tehdä temput esim. metsässä. Eräässäkin lintutornissa tuli takaapäin naitua ja katsottu ”maisemia” kymmeniä kertoja.


    • se tunne, kun

      Pyöräilijänaikkoiset vetävät trikoilla ilman takapuolipehmusteita ja alushousuja. Eikös liikunnassa tärkeintä ole että tuntuu hyvältä?

    • sanoo mies,,

      Tosi on, nimittäin trikoissa kun juoksee niin ei kaipaa alkkareita hiertämässä.

    • seuraajamies

      ainakin pitsestringejä näyy naisia caprien alla

    • Juoksutrikoot

      Ei koskaan alkkareita trikoiden alla

    • daaaa-

      saat laittaa alkkarit. saa laittaa vapaasti

    • Juoksija 88

      Kylla siellä trikoiden alla on pakko käyttää jotain alushousuja, mitkä tukee ja pitää varustuksen paikallaan.... vai juokseeko naisetkin ilman rintsikoita ?

      Esim "jockstrap" on yksi vaihtoehto trikoiden alle, tai sitten lyhyet kompressiotrikoot pitkien trikoiden alle.

      Itse olen koittanut etsiä lyhyitä trikoita missä olisi samaan tapaan kuin joissain uikkareissa, sellainen pussukka missä varustus pysyy paikallaan eikä valu lahkeeseen.

    • Ipp1s

      Kyllä mä ainakin käytän stringejä, koska silloin vehkeet pysyy kurissa, "kuola" ei tule etumuksesta läpi eikä lahkeet rullaannu juostessa. Kieltämättä tuntui aluksi tosi häiriintyneeltä ja vähän hintiltä. Mutta en vaihtaisi muihin enää..

    • Anonyymi

      Itse käytän vain stringejä trikoissa! Suosittelen kokeilee! Pysyy vehkeet paikalla ja näyttää hyvälle!

    • Lenkkeillessäni käytän juoksuhousuja (en juokse). Minulla on parit housut, joiden kanssa en käytä alushousuja; perhekalleudet pysyy kohdillaan , eivätkä sanottavasti pönkötä. Miellyttävämpi , kun jää yksi vyötärönauha pois.

    • Anonyymi

      Sama juttu edellisen kanssa, löytyy sekä pitkiä että lyhyitä trikoita eikä mitään alla koskaan!

    • Anonyymi

      Käytän alla kalsareita. Ei hierry niin pahasti paikat, kun on lempikalsarit ihoa vasten, eikä tekokuituiset trikoot.

    • Anonyymi

      Minusta jocksit on kyllä parhaat juoksutrikoiden alla. Pitää vehkeet paikallaan, mutta muuten eivät tunnu miltään :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe