Mies puhuu muista naisista

Vähän ihmeissään

Olen nyt jonkinaikaa tapaillut erästä miestä ja yksi asia miehen käytöksessä hieman mietityttää.

Olessamme yhdessä mies puhuu muista naisista esim. jossakin on ollut todella hyvännäköinen tarjoilija tai että joku nainen on muka yrittänyt iskeä häntä jne. En oikein ymmärrä miksi hän näitä minulle jutustelee ja miten minun nyt pitäisi näihin reagoida.

En ole mitään mustasukkaista tyyppiä mutta jotenkin tämä on nyt alkanut vaivaamaan. Itse olen katseenkestävä nainen ja ulkona ollessani saan paljon huomiota miehiltä mutta en nyt niitä juttuja ole paljon miehelle oma-aloitteisesti kertonut. Joskus hän saattaa kysyä ja silloin vastaan rehellisesti mutta en mitenkään hekumoi niillä jutuilla.

Tarkoittaako tämä nyt sitä että mies ei ole tosissaan kanssani vai onko tämä ihan normaaalia toimintaa?

29

5736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelit ja vehkeet

      Se on varmaan semmonen ''pelimies'' joka päivystää sitä yhtä vit'un blogia ja spämää palstoja kun kerkiää...

      • "pelimies"kysees?

        Siis tää http://pleieri.blogspot.com/ voi oikeesti olla kyseinen tapaus. Ehkä se haluu vaan seksii tai sit muita samaa aikaa? Ehkä hakee kimppakivaa ja kattoo ooks sä bi-tyttö?


      • meillä näin
        "pelimies"kysees? kirjoitti:

        Siis tää http://pleieri.blogspot.com/ voi oikeesti olla kyseinen tapaus. Ehkä se haluu vaan seksii tai sit muita samaa aikaa? Ehkä hakee kimppakivaa ja kattoo ooks sä bi-tyttö?

        Pöh pöh.
        Itse olen sanonut omalle miehelle joskus siitä jos toinen mies on yrittänyt iskeä ja lähettänyt esim tekstaria, koska haluan itsekin tietää jos joku on mieheni kimpussa. koen tuollaisen salaamisen loukkaavana. Kun kerron osoitan etten salaile mitään.

        Mutta muita miehiä en kehu komeaksi enkä sellaisia selitä. Mutta jos joku mies käyttäytyy sopimattomasti niin on mieheni oikeus tietää.


      • Anonyymi
        "pelimies"kysees? kirjoitti:

        Siis tää http://pleieri.blogspot.com/ voi oikeesti olla kyseinen tapaus. Ehkä se haluu vaan seksii tai sit muita samaa aikaa? Ehkä hakee kimppakivaa ja kattoo ooks sä bi-tyttö?

        ALOITUS TEHTY 2013 hoppati ***** heijAaaaaaa


    • ...

      Omasta mielestäni tähän on nyt kaksi vaihtoehto.

      1. Mies haluaa sinulta enemmän huomiota/haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi.

      2. Sanoit että saat itsekkin paljon huomiota, ehkäpä hän haluaa osoittaa sinulle että saa yhtä paljon huomiota kuin sinäkin.

      Lisäksi sanoit ettet ole mustasukkaista tyyppiä. Kuitenkin sanoit: " jossakin on ollut todella hyvännäköinen tarjoilija tai että joku nainen on MUKA yrittänyt iskeä häntä jne."

      Etkö siis usko häntä kun hän sanoo että joku nainen on yrittänyt iskeä häntä? Taidatpa sittenkin olla hieman mustasukkainen.

      • Vähän ihmeissään

        En oikein tiedä uskonko mutta voihan se olla paljon mahdollista. Ja eihän se kai sitten ole mitään sellaista mitä haluaisi kuulla tai että miehelle sillä on niin suuri merkitys että haluaa sen kanssani jakaa.

        Sanomalla että en ole mustasukkainen tarkoitin sitä, että en tivaile mieheltä (tai aiemmissa suhteissanikaan) että missäs on oltu ja mitä on tapahtunut. Enkä myöskään istuskele kotona miettimässä että onko hän nyt jossakin jonkun toisen kanssa. Mutta kyllä se satuttaisi jos hän jonkun toisen kanssa olisi.


      • taisitjoo

        Se saattaa myös olla epävarma itsestään ja yrittää näytellä haluttua että saisi naisen ajattelemaan niin että nyt on saanut hyvän "saaliin" itselleen.


    • lifemocker

      minusta on ihan normaalia puhua muista ihmisistä ja eletystä elämästä

      pitäisikö miehen vai palvoa sinua ja jotenkin maagisesti muitten naisten muuttua näkymättömäksi, kun sinä olet OMASTA mielestäsi se maailman ykkösnainen?

      ei tomi.

    • t65ee

      Tuo on epävarmaa käytöstä.

      Mies jolla on naisia/vientiä ei selittele niistä koska hänen ei tarvitse; se näkyy.

    • MysteeriMiees

      Todennäköisesti haluaa kerätä huomiosi ja vaikuttaa silmissäsi halutulta.

      Itsehän en puhu naisille mitään naisasioistani. Monesti naiset kyselevätkin naisasioistani, tällöin saatan vain naureskella enkä sano mitään... tämä saa naiset jostain kumman syystä erittäin uteliaiksi. Olen siis täysi mysteeri ja tämä tuntuu naisia kiinnostavan.

    • kiltti mies.

      Se yrittää saada sut mustasukkaiseksi ja sekoamaan et sillä olis muka kysyntää muista naisista.

    • nolomies

      Se on epävarma itestään. Jos oikeesti ois vientiä, niin ei sitä tarvis huudella ympäriinsä. Vähän noloa minusta, koska totuus on todennäköisesti toinen..

    • varovaisuutta

      tarkkailepa onko tyyppi narsisti, jotenkin kuullostaa tutulta, seurustelin aikoinaan narsistin kanssa, ja siitä tuli lopulta aivan hirveää, eli etene rauhallisesti ettet tee nyt pahaa virhearviointia omaan elämääsi suuresti vaikuttavassa asiassa. Tämä on sinun elämäsi, haluatko todella kuunnella moista jatkossakin? Miehiä kyllä riittää, hyviäkin...

    • Joku mies jossain

      Uskon, että kyse on epävarmuudesta. Mies ei ole varma, kuinka kiinnostunut olet juuri hänestä ja ajattelee, että tuolla tavoin hän saa sinut näyttämään kiinnostustasi jos sitä on. Hän pitää mustasukkaisuutta kiinnostuksen merkkinä ja luultavasti toivoo sinulta muutenkin enemmän osoituksia tunteista ja halusta häntä kohtaan. Hän haluaa kyllä olla sinun kanssasi. Sekin voi olla, ettei hän uskalla kunnolla näyttää omia tunteitaan ja halujaan sinua kohtaan ennen kuin on saanut varmuutta siitä, että ne ovat molemminpuolisia.

    • nähty juttu

      Tässähän on 2 vaihtoehtoa:

      1) Mies on rotta joka kompensoi omaa paskaa oloaan piilovittuilemalla kaikesta, ja kaikille, tai
      2) Narsisti

    • siiri11

      Siis outo tyyppi jos haluaa tollasella täyttää teidän yhteistä aikaa. Huonot tavat...missähän kaikessa muussa on vailla tilannetajua ja myötätuntoa?

    • entinen uhri

      Narsisti se on.
      Erehdyin samanlaiseen mieheen joskus (yli 50v mies), heti suhteen alussa se alkoi kehuskelemaan naisjutuillaan; kun on reissussa tarjoilijat ja koko ravintolan naisväki häntä katselee, firmasta joku nätti nainen oli hänen peräänsä mutta mies päätti silti valita minut. se oli huippu kun sanoi että oudoilta naisilta tulee tekstaria ja kuvia kännykkään, yrittävät iskeä häntä, ja hän ei tajua miten ne saa hänen nimensä selville :D
      Tässä vain osa tämän narsistin jutuista ...

    • PippelisPoppelis

      JÄTÄ SE!

    • yökyök

      Yks tommonen helvetin pelle nähty ja voin kertoo et toivon vaa etten ois koskaan tavannutkaan saati kattellut sitä touhua niin kauan. Mulle piti esitellä kuvia entisistä tyttöystävistä, yhdenillanjutuista, jonkun randomin alastonkuvia mitä oli kuulemma lähetellyt tälle miehelle. Piti kuunnella miten hyvännäköisiä ihmisiä tuli vastaan.. Miten entinen tyttöystävä oli niin hyvä siinä ja siinä ja niin kaunis tai suoraan sanottuna paras. Oksettava tyyppi oli ainakin tuo! Eikä selvästikkään ollut päässyt yli eksästään ja piti todistella kaikkea miten on niin haluttava jne.

    • vhvhbknkklllööö

      Mielenkiintoista että moni täällä ehdottaa miestä narsistiksi.
      Olen seurustellut kerran narsistin kanssa ja hän tosiaan harrasti tuota runsaasti. En vaan ikinä osannut yhdistää sitä narsismiin.

    • Omaa lääkettä

      Heh, tutustuin myös erittäin hyvin narsistikuvaan sopivaan mieheen, joka käytti tuota samaa "jankutusta muista naisista"-taktiikkaa..no sanoin hänelle, että: "Éhkä sinä halajat usemman kuin yhden naisen huomion lopun ikääsi, eikä mikään riitä, tuskin minäkään..ikinä, joten turha edes jatkaa tutustumista." Mies ruikutti perään aikansa, enkä vastannut mitään mihinkään viesteihin. Vuosi myöhemmin hän ruikutti baarissa jollekin kaverilleni, että olenko vieläkin "vihainen". :D HAH..no onneksi kaverini käänsi veistä haavassa, että eeeei sillä tytöllä menee oikein hyvin yhden komean nimeltämainitsemattoman miehen kanssa. Kaverin mukaan miehen naama kihisi. :D

    • tregfdgdfgfde

      Ehkä se on miehelle uusi asia, että naiset tulevat iskemään. Itseäni ei ainakaan juuri koskaan tultu iskemään ennen, mutta nyt muutama vuosi vanhempana tullaan useasti iskemään. Kyllä se tuli minulle aika yllätyksenä, koska en niin paljon mielestäni ole muuttunut.

      Toinen juttu on se, että jos hän pitää iskuyrityksiä jotenkin huvittavina tai ne ovat vain yksinkertaisesti hänen mielessään, jolloin hän luontevasti niistä puhuu avoimena ihmisenä.

      Tietenkin hän voi myös yrittää lisätä arvostustasi häntä kohtaan kertomalla, että muitakin naisia kiinnostaisi.

      Jos hän ei tuota jatkuvasti puhu niin en näe miksi se olisi mikään ongelma. Itse kerron yleensä avovaimolleni mitä baarissa tapahtui ja siihen kuuluu yleensä myös minulle tehdyt iskuyritykset. En näe mitään syytä miksi ne pitäisi salata.

    • höpsis

      Vihaan tuota sanaa; narsisti.. Se on niiin muotia väittää toista narsistiksi, että oksettaa! Jos toista ei vaan kiinnosta sun seura tarpeeksi, ei se tarkoita että hän on narsisti. Itsekkyys ei myöskään ole sama asia. Narsismi on persoonallisuushäiriö, jolloin se haittaa myös hänen omaa elämäänsä, ei pelkästään sun.

      Mutta itse sanoisin, että tuo aloittajan mies on vaan kiinnostunu saamastaan huomiosta, ei niinkään susta.

    • Anonyymi

      Hei
      Olen seurustellut miehen kanssa joka jauhoi eksistään ja minun läsnäollessa katseli aina muita naisia.
      Jos huomautin hänelle asiasta tuli aina kauhea huuto häneltä.
      En sitä touhua sitten kauaakaan viitsinyt katsella.
      Minä en todennäköisesti riittänyt hänelle.
      Tunteistaan mies ei puhunut

      Epäilen näin jälkeenpäin
      Myös miehen uskollisuutta.

      Onneksi juttumme loppui lyhyeen.


      Itse olen sitä mieltä että partnerin läsnäollessa ei "kuolata" toisen perään.
      Täytyy olla kunnioitusta toista kohtaan.

    • Anonyymi

      Epävarma ja heikkoitsetuntoinen, jos tommosia pitää tuoda sulle esille. Kantsii tommoset heivata.

    • Anonyymi

      Veikkaisin että miehellä on yksinkertaiseti huono itsetunto ja hän tuntee sinuun verrattuna alemmuudentunnetta, tämän takia hän korostaa naiskohtaamisiaan alleviivatakseen omaa yleistä haluttavuuttaan.

      Ongelmahan tässä on nimenomaan se että näin tehdessään hän on tahditon koska asian voi ymmärtää toisin. Niin kauan kuin hän ei ole selittänyt itseään ei käytökselle
      ole suoraa selitystä; hänen pitäisi itse ymmärtää tämän toimintatapansa negatiivinen vire.

      Tuo mies on hiukan liikaa kiinni omassa itsessään eikä huomioi sinua sellaisella tasolla jolla toimiva funktionaalinen aikuinen huomioi.

    • Anonyymi

      Kaverilla taitaa olla aika huono itsetunto voisin veikata. En ala neuvomaan aikuista ihmistä.

    • Anonyymi

      Aloitus tehty 2013 .............. mutta siis näitä miehiä on ja kannattaa varoa. Näissä narskuissa pilaa vain oman elämän. Ovat pieniä lapsia. Eikä niitä kukaan voi parantaa. Sinä olet aina 2 koska hän on NRO 1 ja mikään EI SIIS MIKÄÄN edes lapsi tule hänen edelleen et edes sinä. *nuole mun varaat pese pyykit yms yms palvo mua*
      Tämä selviää jos pyydät hänen tehdä sinulle itsellesi jotain. Tavaraa voi saada. Mutta pyydä huomiota empatiaa tai hierontaa. For get it

      • Anonyymi

        *varpaat* piti laittaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe