Miks on niin vaikeeta sanoo suoraa!?

lion

Jos nainen sanoo miehelle tapailuvaihees et "sano sit suoraa jos ei sua huvita enää tapailla" ja mies vastaa et "totta kai, ei kuulu mun tapoihin kierrellä" ni miks helvetissä se mies ei sit voi sanoo suoraa vaa alkaa välttelee?
Mun tapoihin kuuluu tehä asiost yksinkertasii ja kertoo asiat suoraa ja luulin et miehet arvostais mussa tätä piirrettä mut sit opinkii et miehet on niitä jotka tekee kaikest monimutkasta... Mielenkiintoista...

7

1653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veksi

No eipä siis hirveen kummaa, että alkaa välttelemään, koska toi sun tyyli on aika päälle käyvä. Pitäisi varmaan olla vähän softimpi, niin homma voisi onnistuakin.

• MonkeyBoy

Itse miehenä huomasin saman kun aikoinaan deittailin, sanoin naiselle että sanoo suoraan jos ei oikeasti halua enää tavata, ja sanoi vaan että joo joo tietenkin haluan tavata. No, ei sitä enää ekan kerran tavattukaan vaan kokoajan sillä oli jotain menoja ja muita tekosyitä.

• eXäkö?

Moi! Alkas mennä kylmiä väreitä ku luki tämän jutun!Musta tuntuu et mun ex-jätkäkaveri ois voinu kirjottaa tämän.Se ajatteli meidän "suhteen" aikana ku mä en ehtiny tavata sitä et mä muka keksisin aina jtn tekosyitä!Ajatteleppa säki, jos ois oikeesti sillä naisella ollu menoja?Mä jätin sen jätkän ihan sen oman edun vuoksi, koska se otti tosi raskaasti sen ettei me ehtitty tapaamaan 29:n päivän aikana kertaakaan...Mä rakastan sitä edelleen ja haluisin olla ees sen kaveri mut ei se halua.. :'( Näin jälkeenpäin on kyllä vähä likanen olo ku se jätkä muka rakasti mua ja silti kumminkaa ei halua olla kaveri... Joskus mä aina mietin semmosta et mä voisin olla sen kans uudestaan, mut kun alkaa miettimään sitä kuinka se aina vi**uili mulle riidan aikana pahasti, ja sitä kumpi meistä aina anto periksi ja pyysi anteeksi niin tulee huono olo:( Mieti sä ja moni muu saman kokenut että eikös rakkaus oo kestävää, ja rakkaus jaksaa odottaa.Meidän eron jälkeen mun eXä vielä humalatilassa oli toisen naisen kanssa yhden illan,se siitä ns.rakkaudesta mitä oli vielä viimeviikolla..... öhöm.Jos tarina kuulostaa tutulta nii mä toivon et sä otat yhteyttä ja sovittais,toivottavasti tämän myötä ymmärsit että mulla oli TODELLA paha olo,ku sun piti aina saada haluamas! :'( Ja toivottavasti opetti muillekkin.....

• Uncle Heinrich

Ole vaikeeta! Mutta se tapakasvatuksesta kiinni! Lainaan tässä setäni sanoja "Poikani älä myönnä mitää!". Joten itsekkin välttelen totuuden puhumista varsinkin kun isäni kuuli setäni olevan minun isäni. Totuuden puhuminen tuottaa vain hankaluuksia kuten olisi tuon miehenkin tapauksessa josta tuossa kirjoituksessa puhut, sillä hän olisi varmaankin saanut sinut riesakseen! Ainiin tässähän oli kyse vaikenemisesta ja suoruudesta... Ok menen ja otan lääkkeeni ja vaikenen! Terveisin Uncle Heinrich Box.2366 Krakova/Kiova

• jenni

Ota hei aika reippaasti niitä lääkkeitä!
        Oot läpinäkyvä pelle ja feikki.Ollu kauan itekseen,vai???

• Uncle Heinrich
        jenni kirjoitti:

Ota hei aika reippaasti niitä lääkkeitä!
        Oot läpinäkyvä pelle ja feikki.Ollu kauan itekseen,vai???

sä olet sitte ihana! Taisin ihastua sinuhun feikki Jenni! Mutta samanlaista paskaläppää lentää telkkarista ja kaikki nauttii. Sitten kun tälläinen mattimeikäläinen heittelee hävytöntä, mautonta tv-roskaläppää, niin heti on jennit,riitat,matit ja maijat ovat arvostelemassa... huvittavaa on seurata teitä. Ihan tosi, te ootte hauskoja! :D

• neiti

Ja miehet jättää aina niin, ettei edes kerro et mut on jätetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe