Kuulemma Jeesuksen on pakko olla Jumala, kun seurakunnissa pyörii ihmisiä,
joilla on yliluonnollisia kokemuksia, esimerkiksi ihmeparantumisia.
On mummoa ja mammaa, jotka ovat parantuneet syövästä,
on ukkia ja vaaria, jotka ovat nähneet enkelin.
Ja jos näitä todistuksia ei ota vastaan,
niin on sydämensä kovettanut,
tietoisesti,
sillä todisteet ovat täysin vedenpitävät.
No, leikitään tätä leikkiä:
nk. ihmeparantumiset todistavat Jumalasta, eikä niitä kyetä selittämään luonnolisesti.
Kristinusko todistettu, kaikki kirkkoon ja epäilykset Kankkulan kaivoon.
No, miten te kristityt selitätte Allahin parantamat muslimit tai Wahegurun parantamat sikhit?
Uskotteko te siis kaikkien näiden Jumalien olemassaoloon vai kovetatteko sydämenne ja kiellätte Allahin ja Wahegurun?
Vai oletteko te niin valikoivia, että hyväksytte luonnolliset syyt Allahin ihmeparannuksiin, mutta ette Jeesuksen ihmeparannuksiin?
Todistavatko ihmeparantumiset monijumaluudesta?
9
67
Vastaukset
- HerranSana
Sen verran mitä itse olen tutkinut parantumisia niin saatana voi tehdä ja tekeekin valheen voimalla parannuksen. En keskittyisi Allahin tai jonkun muun parannuksiin. Todellinen parantaja on Jeesus.
Mihin pyrit näillä kysymyksillä? Kannattaa kääntää katse elävään Jumalaan. Kivijumalat ja Allahit eivät pysty parantamaan.- Babhrukesa
--Miksi et keskittyisi Allahin parannuksiin, jos kuitenkin uskot ihmeparannuksiin?
--Miten niin todellinen parantaja on Jeesus, kun kaikki muutkin Jumalat parantaa?
--Pyrin saamaan teidät ajattelemaan omilla aivoillanne.
--Mistä tiedät, ettei Allah tai Waheguru ole Elävä Jumala?
--Miten niin Allah ei voi parantaa, kun Allah on parantanut muslimeita? - HerranSana
Babhrukesa kirjoitti:
--Miksi et keskittyisi Allahin parannuksiin, jos kuitenkin uskot ihmeparannuksiin?
--Miten niin todellinen parantaja on Jeesus, kun kaikki muutkin Jumalat parantaa?
--Pyrin saamaan teidät ajattelemaan omilla aivoillanne.
--Mistä tiedät, ettei Allah tai Waheguru ole Elävä Jumala?
--Miten niin Allah ei voi parantaa, kun Allah on parantanut muslimeita?Ethän vain tullut trollailemaan? Noh vastaan vielä tähän ...
Totuus on se, että kaikki muut jumalat ovat epäjumalia. Meillä on yksi elävä Jumala, Kaikkivaltias ja Hänen poikansa Jeesus. Kuten sanoin jo niin sielunvihollinen saattaa joskus 'parantaaä valheen voimalla, näihin valheisiin kuuluvat myös näiden Allaheiden ja Wahegurujen kertomukset parannuksista.
Lukaseppa tästä totuus Islamin uskonnosta mihin muslimit valitettavasti on eksytetty/pakoitettu: http://www.laverdaduniversal.org/uskonnot.html
Kelaa kunnes tulet islamin uskonnon kohtaan..
Pääset hyvinkin äkkiä totuuden tuntuun kun rukoilet Jumalaa esim. näin "Herra Jumala, jos olet olemassa niin tee jotain"
Tämän kun teet vilpittömästi niin jossain kohtaa tapahtuu se mitä odotitkin. Allahit ja vastaavat eivät tähän pysty ... - Babhrukesa
HerranSana kirjoitti:
Ethän vain tullut trollailemaan? Noh vastaan vielä tähän ...
Totuus on se, että kaikki muut jumalat ovat epäjumalia. Meillä on yksi elävä Jumala, Kaikkivaltias ja Hänen poikansa Jeesus. Kuten sanoin jo niin sielunvihollinen saattaa joskus 'parantaaä valheen voimalla, näihin valheisiin kuuluvat myös näiden Allaheiden ja Wahegurujen kertomukset parannuksista.
Lukaseppa tästä totuus Islamin uskonnosta mihin muslimit valitettavasti on eksytetty/pakoitettu: http://www.laverdaduniversal.org/uskonnot.html
Kelaa kunnes tulet islamin uskonnon kohtaan..
Pääset hyvinkin äkkiä totuuden tuntuun kun rukoilet Jumalaa esim. näin "Herra Jumala, jos olet olemassa niin tee jotain"
Tämän kun teet vilpittömästi niin jossain kohtaa tapahtuu se mitä odotitkin. Allahit ja vastaavat eivät tähän pysty ..."Ethän vain tullut trollailemaan?"
--Kaikki kristinuskoa ja hihhulointia kritisoivat kommentit ovat todennäköisesti trollausta?
"Totuus on se, että kaikki muut jumalat ovat epäjumalia."
--Sanoi kristitty.
Muslimi sanoi, että muut Allah on Jumala ja muut jumalat ovat epäjumalia.
Kummatkaan eivät osaa perustella, muutoin kuin lainaamalla omia Pyhiä kirjoituksian.
"Kuten sanoin jo niin sielunvihollinen saattaa joskus 'parantaaä valheen voimalla, näihin valheisiin kuuluvat myös näiden Allaheiden ja Wahegurujen kertomukset parannuksista."
--Loistavat todisteet.
Mitä, jos Jeesus ei parantanutkaan ketään, vaan nämä tarinat ovat sielunvihollisen valheita?
"Lukaseppa tästä totuus Islamin uskonnosta mihin muslimit valitettavasti on eksytetty/pakoitettu:"
--Mitä sitten?
Mitä tämä linkki todisti?
Millä tavalla Raamattu-uskonto on parempi kuin Koraani-uskonto?
"Pääset hyvinkin äkkiä totuuden tuntuun kun rukoilet Jumalaa esim. näin "Herra Jumala, jos olet olemassa niin tee jotain" "
--Olen tehnyt näin ainakin satoja, ellen tuhansia kertoja,
mutta kuten voimme nähdä, ei Jumala vastannut.
"Tämän kun teet vilpittömästi niin jossain kohtaa tapahtuu se mitä odotitkin. Allahit ja vastaavat eivät tähän pysty ..."
--Jossain kohdassa tapahtuu jotain, loistavaa.
Entä kun ei tapahdu?
Ymmärrätkö varmasti, että jokainen uskonto noudattaa tätä kaavaa.
Laitetaan tälläinen vuoropuhelu muslimin ja ei-muslimin välillä,
jotta ymmärrät logiikkasi surkeuden:
Uskonnoton: Miksi juuri Islam?
Muslimi: Koska ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala ja Muhammad on Hänen profeettansa!
Uskonnoton: Miten voin tietää?
Muslimi: Koska Koraani sanoo niin!
Uskonnoton: Raamattu sanoo, että Jeesus kuoli ristillä.
Muslimi: Mutta Koraani ei.
Se on Allahin sanaa.
Uskonnoton: Mistä tiedän, että Koraani on Jumalan sanaa?
Muslimi: Lue Koraania AVOIMIN mielin ja sitten rukoile Jumalaa AVOIMIN mielin,
ja Allah vastaa sinulle.
Uskonnoton: Olen tehnyt noin.
Muslimi: Et tehnyt tarpeeksi kauaa.
Uskonnoton: Tein niin vuoden ajan.
Muslimi: Et tehnyt sitä avoimin mielin.
Uskonnoton: Teinpäs, miksi muuten olisin käyttänyt vuoden siihen?
Muslimi: Et voinut tehdä, koska Allah johdattaa nöyriä ja jokainen joka avoimin mielin lukee Koraania ymmärtää sen olevan Jumalan sanaa.
Olet vain saatanan vallassa.
Muuta muslimi kristityksi ja Koraani Raamatuksi, niin ymmärrät, miksei neuvosi toimi ja miksi logiikkasi on huono. - HerranSana
Babhrukesa kirjoitti:
"Ethän vain tullut trollailemaan?"
--Kaikki kristinuskoa ja hihhulointia kritisoivat kommentit ovat todennäköisesti trollausta?
--Sanoi kristitty.
Muslimi sanoi, että muut Allah on Jumala ja muut jumalat ovat epäjumalia.
Kummatkaan eivät osaa perustella, muutoin kuin lainaamalla omia Pyhiä kirjoituksian.
"Kuten sanoin jo niin sielunvihollinen saattaa joskus 'parantaaä valheen voimalla, näihin valheisiin kuuluvat myös näiden Allaheiden ja Wahegurujen kertomukset parannuksista."
--Loistavat todisteet.
Mitä, jos Jeesus ei parantanutkaan ketään, vaan nämä tarinat ovat sielunvihollisen valheita?
"Lukaseppa tästä totuus Islamin uskonnosta mihin muslimit valitettavasti on eksytetty/pakoitettu:"
--Mitä sitten?
Mitä tämä linkki todisti?
Millä tavalla Raamattu-uskonto on parempi kuin Koraani-uskonto?
"Pääset hyvinkin äkkiä totuuden tuntuun kun rukoilet Jumalaa esim. näin "Herra Jumala, jos olet olemassa niin tee jotain" "
--Olen tehnyt näin ainakin satoja, ellen tuhansia kertoja,
mutta kuten voimme nähdä, ei Jumala vastannut.
"Tämän kun teet vilpittömästi niin jossain kohtaa tapahtuu se mitä odotitkin. Allahit ja vastaavat eivät tähän pysty ..."
--Jossain kohdassa tapahtuu jotain, loistavaa.
Entä kun ei tapahdu?
Ymmärrätkö varmasti, että jokainen uskonto noudattaa tätä kaavaa.
Laitetaan tälläinen vuoropuhelu muslimin ja ei-muslimin välillä,
jotta ymmärrät logiikkasi surkeuden:
Uskonnoton: Miksi juuri Islam?
Muslimi: Koska ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala ja Muhammad on Hänen profeettansa!
Uskonnoton: Miten voin tietää?
Muslimi: Koska Koraani sanoo niin!
Uskonnoton: Raamattu sanoo, että Jeesus kuoli ristillä.
Muslimi: Mutta Koraani ei.
Se on Allahin sanaa.
Uskonnoton: Mistä tiedän, että Koraani on Jumalan sanaa?
Muslimi: Lue Koraania AVOIMIN mielin ja sitten rukoile Jumalaa AVOIMIN mielin,
ja Allah vastaa sinulle.
Uskonnoton: Olen tehnyt noin.
Muslimi: Et tehnyt tarpeeksi kauaa.
Uskonnoton: Tein niin vuoden ajan.
Muslimi: Et tehnyt sitä avoimin mielin.
Uskonnoton: Teinpäs, miksi muuten olisin käyttänyt vuoden siihen?
Muslimi: Et voinut tehdä, koska Allah johdattaa nöyriä ja jokainen joka avoimin mielin lukee Koraania ymmärtää sen olevan Jumalan sanaa.
Olet vain saatanan vallassa.
Muuta muslimi kristityksi ja Koraani Raamatuksi, niin ymmärrät, miksei neuvosi toimi ja miksi logiikkasi on huono.Kirjoituksestasi päätellen olet muslimi tai kääntynyt siihen?
Näin se on, jos perusteluja kaipaat. Allahiin ja näihin muihin epäjumaliin uskomalla olet hyväksynyt valheen totuutena. Kun otat Jeesuksen vastaan niin sen kyllä huomaa yliluonnollisena kokemuksena ja parantumisena. Tätä kokemusta ei tapahdu Allahin tai jonkin muun epäjumalan palvomisen kautta.
"Mitä, jos Jeesus ei parantanutkaan ketään, vaan nämä tarinat ovat sielunvihollisen valheita?"
Käy lähimmässä hellentaiseurakunnassa kokouksissa niin tulet huomaamaan ja kuulemaan että ihmisiä parantuu Herramme Jeesuksen kautta.
http://www.youtube.com/watch?v=xuFF4MrIrDw
http://www.ristintie.com/todistukset.htm
http://www.youtube.com/user/Muutokseen?feature=watch
Ohessa vielä esirukous-ohjelmia ja kun katsot nämä niin kuulet monien todistuksia, että meillä on oikeasti elävä Jumala. Herra Jeesus parantaa:
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26955
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28590
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=664
"Millä tavalla Raamattu-uskonto on parempi kuin Koraani-uskonto?"
Sanon tärkeimmän ekana.
Johanneksen evankeliumi:
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Isän tykö tuleminen tarkoittaa Taivasta, raamatun mukaan se toinen paikka on kadotus (helvetti). Raamatun mukaan siis pelastus on ainoastaan Jeesuksessa.
Islamin uskonnossa vaikuttaa sielunvihollinen kuten jo linkkasin. Kai myös tiedät, että näillä islamisteilla on lapsivaimoja, he tappavat kristittyjä jne. Tämä on kaukana raamatusta. Tämä on valitettavaa mutta totta.
"Olen tehnyt näin ainakin satoja, ellen tuhansia kertoja,
mutta kuten voimme nähdä, ei Jumala vastannut."
Tämä on aivan täyttä puppua. Voi olla tietenkin, että olet pilkannut Jumalaa ja sen takia Hän ei kuule tai sitten et ole vilpittömänä rukoillut.
Mä rukoilin kerran Jeesusta ja Hän tuli. Lähti samalla kaikki kuoleman pelko, ahdistukset ja tähän mennessä parani hammaskivut vaikka ne edes rukoillut tätä! Tulet oikeasti kokemaan jotain yliluonnollista mitä on vaikea sanoin kuvailla.
Kertomuksessasi pisti silmään sanat 'avoimin mielin' mitä toistit. Avoimin mielin eksyt yhä syvemmälle totuudesta henkivaltojen kontrolloitavaksi.
Siunausta sinullekkin, että Herra avaa silmäsi. Mun osalta tämä väittely on käsitelty. - babhrukesa
HerranSana kirjoitti:
Kirjoituksestasi päätellen olet muslimi tai kääntynyt siihen?
Näin se on, jos perusteluja kaipaat. Allahiin ja näihin muihin epäjumaliin uskomalla olet hyväksynyt valheen totuutena. Kun otat Jeesuksen vastaan niin sen kyllä huomaa yliluonnollisena kokemuksena ja parantumisena. Tätä kokemusta ei tapahdu Allahin tai jonkin muun epäjumalan palvomisen kautta.
"Mitä, jos Jeesus ei parantanutkaan ketään, vaan nämä tarinat ovat sielunvihollisen valheita?"
Käy lähimmässä hellentaiseurakunnassa kokouksissa niin tulet huomaamaan ja kuulemaan että ihmisiä parantuu Herramme Jeesuksen kautta.
http://www.youtube.com/watch?v=xuFF4MrIrDw
http://www.ristintie.com/todistukset.htm
http://www.youtube.com/user/Muutokseen?feature=watch
Ohessa vielä esirukous-ohjelmia ja kun katsot nämä niin kuulet monien todistuksia, että meillä on oikeasti elävä Jumala. Herra Jeesus parantaa:
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26955
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28590
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=664
"Millä tavalla Raamattu-uskonto on parempi kuin Koraani-uskonto?"
Sanon tärkeimmän ekana.
Johanneksen evankeliumi:
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Isän tykö tuleminen tarkoittaa Taivasta, raamatun mukaan se toinen paikka on kadotus (helvetti). Raamatun mukaan siis pelastus on ainoastaan Jeesuksessa.
Islamin uskonnossa vaikuttaa sielunvihollinen kuten jo linkkasin. Kai myös tiedät, että näillä islamisteilla on lapsivaimoja, he tappavat kristittyjä jne. Tämä on kaukana raamatusta. Tämä on valitettavaa mutta totta.
"Olen tehnyt näin ainakin satoja, ellen tuhansia kertoja,
mutta kuten voimme nähdä, ei Jumala vastannut."
Tämä on aivan täyttä puppua. Voi olla tietenkin, että olet pilkannut Jumalaa ja sen takia Hän ei kuule tai sitten et ole vilpittömänä rukoillut.
Mä rukoilin kerran Jeesusta ja Hän tuli. Lähti samalla kaikki kuoleman pelko, ahdistukset ja tähän mennessä parani hammaskivut vaikka ne edes rukoillut tätä! Tulet oikeasti kokemaan jotain yliluonnollista mitä on vaikea sanoin kuvailla.
Kertomuksessasi pisti silmään sanat 'avoimin mielin' mitä toistit. Avoimin mielin eksyt yhä syvemmälle totuudesta henkivaltojen kontrolloitavaksi.
Siunausta sinullekkin, että Herra avaa silmäsi. Mun osalta tämä väittely on käsitelty."Kirjoituksestasi päätellen olet muslimi tai kääntynyt siihen?"
En todellakaan ole.
"Näin se on, jos perusteluja kaipaat. Allahiin ja näihin muihin epäjumaliin uskomalla olet hyväksynyt valheen totuutena."
--En ole muslimi. Mutta Jeesukseen uskomalla olet hyväksynyt valheen totuutena.
"Kun otat Jeesuksen vastaan niin sen kyllä huomaa yliluonnollisena kokemuksena ja parantumisena."
--En huomannut, kun otin Jeesuksen vastaan.
Siksi vuoden yrittämisen jälkeen lopetin taipaleeni kristinuskossa.
" Tätä kokemusta ei tapahdu Allahin tai jonkin muun epäjumalan palvomisen kautta."
--Mistä tiedät?
Oletko kokeillut?
"Käy lähimmässä hellentaiseurakunnassa kokouksissa niin tulet huomaamaan ja kuulemaan että ihmisiä parantuu Herramme Jeesuksen kautta. "
--Placebo. Ja en muuten parantunut rukouksella, joten omakohtaista kokemusta löytyy.
"Isän tykö tuleminen tarkoittaa Taivasta, raamatun mukaan se toinen paikka on kadotus. Raamatun mukaan siis pelastus on ainoastaan Jeesuksessa."
--Niin on, Raamatun mukaan.
Koraanin tai Avestan mukaan ei.
"Islamin uskonnossa vaikuttaa sielunvihollinen kuten jo linkkasin. Kai myös tiedät, että näillä islamisteilla on lapsivaimoja, he tappavat kristittyjä jne."
--Tiedän.
"Tämä on kaukana raamatusta. Tämä on valitettavaa mutta totta."
--Ai kaukana siitä, miten Raamatussa Jumala tapatti pieniä lapsia ja vääräuskoisia.
Sairasta, että kannatat pikkulasten murhaamista.
"Tämä on aivan täyttä puppua. Voi olla tietenkin, että olet pilkannut Jumalaa ja sen takia Hän ei kuule tai sitten et ole vilpittömänä rukoillut."
--Kuin kanan kanssa väittelisi...
"Mä rukoilin kerran Jeesusta ja Hän tuli."
--Minä rukoilin satoja, ellen tuhansia kertoja, eikä tullut.
"Lähti samalla kaikki kuoleman pelko, ahdistukset ja tähän mennessä parani hammaskivut vaikka ne edes rukoillut tätä!"
--Placebo
"Tulet oikeasti kokemaan jotain yliluonnollista mitä on vaikea sanoin kuvailla."
--Oletko tyhmä, sillä siltä sinä vaikutat.
Kuten jo moneen kertaan on toistettu, EN KOKENUT MITÄÄN.
"Siunausta sinullekkin, että Herra avaa silmäsi."
--Samoin, Herra avatkoon silmäsi, sillä sinä et näe.
"Mun osalta tämä väittely on käsitelty."
--...koska hävisit.
Ihmeparantumisista on tehty tutkimuksia myös Suomessa. Internetistä löytyy kahden helluntailaisen tekemä tutkimus "Herra tekee ihmeitä ilman määrää", jossa ei löytynyt yhtäkään ihmeparantunutta.
M. Miettinen teki tutkimusta Niilo Ylivainion kokouksissa tapahtuneista ihmeparantumisista, eikä sieltäkään löytynyt yhtäkään ihmeparantunutta. Tästä tutkimuksesta on julkaistu kirja "Sinä paranet nyt"- on niitä
Jäätynyt olkapää oli vaivannut viime lokakuustA asti, särkenyt ja se oli rajoittanut liikkeitä oikeassa kädessä. Tilaisuudessa Peter rukoili jonkun jäätyneen olkapään puolesta. Hän ei tiennyt, että se oli minulla. Olkapään liikkeet aukesivat ja kipuilu loppui. Kiitos Jumalalle! Lämmin virta meni oikealta ylhäältä alas rukoiltaessa. Kiitos ja siunausta työllenne. (1.7.2009)
KIITOSAIHE! Lähetin kesäk.-08 rukouspyynnön mieheni puolesta,hänellä todettiin uusi syöpäesiintymä keuhkossa. Sitä hoidettiin sädehoidolla 8 kert. Nyt 11.9 oli lääkäriaika ja kuulimme että syöpä on hävinnyt. JUMALA ON JÄLLEEN KERRAN KUULLUT JA AUTTANUT!!! KIITTÄEN TEITÄ RUKOUKSISTANNE. S.M. (16.9.2008)
Kiitän viimeisestä kahdesta vuodesta, jonka aikana Jeesus on vienyt monia vaikeita asioita elämässäni voittoon ja olen kaiken sen lainalaisuuden alta löytänyt Isän joka välittää minusta ja johon voin ja olen oppinut turvautumaan yksin Hänen Armostansa. Kiitän kaikista niistä mahdollisuuksista jolloin olen saanut tukea ekm:n palvelutyötä, on ollut ilo saada olla mukana jossain näin suuressa mitä Isä on tekemässä. Ylistys Jeesukselle. J.H. (7.6.2008)
"Kun odotin aika alussa meidän nuorinta lastamme oli vaikeuksia niin sokerien kuin valkuaisenkin kanssa. Jos se olisi jatkunut olisimme todennäköisesti menettäneet tuon ihanan tytön. Peter Youngren rukoili minun ja vauvan puolesta, kun odotin alussa häntä ja arvot muuttuivat sen tien normaaleiksi ja raskausmyrkytystä ei tullut." (1.2.2007)
http://www.ekm.nu/24#.UaYxx9JT7i4- ihmisiä on parantunu
Sairastuin v. -76 diabetekseen ja koko lapsuuteni ja varhaisaikuisuuteni sokeritasapainoni olivat kovin heittelehtivät. Sitten 90-luvun loppupuolella aloin käyttää alkoholia aina enemmän ja enemmän. Se ja diabetes eivät ole kovinkaan hyvä yhdistelmä hermoille. Ja niinpä 2005 alkoivat ensimmäiset oireet polyneuropatiasta näkyä. Menin käymään normaalilla diabeteshoitajan vastaanottoajalla ja hän halusi vilkaista jalkojani. Ne olivat suht ok, mutta olin jo jonkin aikaa tuntenut, että kantapäässäni olisi pieni "vekki". Ajattelin, että olen kävellessäni paljasjaloin ulkona, astunut kiveen ja siitä olisi tullut pieni palkeenkieli jalkapohjaan. Hoitaja otti pinsetit ja sanoi, etttä ei se palkeenkieli ole. Hän irroitti n. 6 mm pituisen rautapiikin jalastani ja ihmetteli enkö ollut tuntenut lainkaan kipua. Tämän jälkeen hän lähetti minut TYKS:n neurologiseen tutkimukseen, jossa todettiin että tuntoaistini jaloissa oli todella huono.
Tästä alkoivat suuremmat ongelmat jaloissani. Tuntoni heikkeni ensin varpaista kokonaan ja sen jälkeen nilkoista, jne. ylöspäin aina pohkeisiin saakka. 2006 talvella oikeassa isovarpaassani ollut haava oli ollut pysynyt auki jo kuukausia, ja kärsin toistuvasti kovasta kuumeilusta. Keväällä 2006 oikea isovarpaani lopulta amputoitiin.
Samaan aikaan kun edellä mainitut asiat tapahtuivat, oli myös alkanut II-vaihe neuropatiiassa. Eli ns. katkokävely. Jalkojani väsytti ja ne puutuivat aina vain enemmän ja enemmän. Normaali kauppareissu Prismassa tuotti jo vaikeuksia, kun jalat tuntuivat painavan joka
askeleelta enemmän ja enemmän. Ensimmäisen amputoinnin jälkeen alkoi sitten tähän astisista vaivoista se kamalin: jatkuvat hermosäryt.
Kasteella kävin Hattulan Kotikirkossa syksyllä 2007 ja olen saanut aivan hurjan paljon rukouksia sairauteeni ja olen siitä kaikille erittäin kiitollinen.
6.2.2011 oli ihana Missioilta Tampere Areenalla. Pekan johtaessa meitä ylistykseen Ranta-Ojalan Juha meni eteen ja sanoi: "Jumala antoi äsken sanan: Olet jo parantunut vaivoistasi, mutta et tiedä sitä vielä itse. Mene, ja tutki itseäsi ja käy lääkärissä"
tuli Juha kuviin ja sanoi: "Jumala antoi äsken sanan: Olet jo parantunut vaivoistasi, mutta et tiedä sitä vielä itse. Mene, ja tutki itseäsi ja käy lääkärissä" Silloin tuntui, kuin lekalla olisi päähän lyöty! Laitoin siltä istumalta stimulaattorin pois päältä ja olin toiveikas koska tajusin että olin ollut jonkun päivän ilman särkyjä! Nyt olen ollut siitä asti stimulaattori kiinni ja lääkkeiden käyttö loppunut kokonaan hermosärkyjen osalta! Kun tätä kirjoitan, on kaksi päivää aikaa siihen kun menen sairaala Ortoniin Helsinkiin ja stimulaattori irroitetaan vatsastani sekä piuhat selästäni! Lisäksi vielä samaan aikaan kun kesällä vähensin pikku hiljaa lääkkeitä, paransi Jumala kaksi muuta vaivaani: Olin aikaisemmin erittäin allerginen Litalgin-nimiselle kipulääkkeelle, joita olen nyt jokusen joutunut ottamaan sappiongelmiini. Ja lisaksi olen pari-kolme vuotta joutunut käyttämään lääkettä virtsaamisvaivoihin, joita vahvat särkylääkkeet aiheutti. Nyt olen pari-kolme kuukautta ollut myös ilman tuota lääkettä ilman mitään vaivaa!!
Minulla on edelleen katkokävelyä ja tunnottomuutta jaloissa, mutta olen 100% varma, että kaukana ei ole se päivä, kun Vapahtajani, Jeesus Kristus tekee minut kokonaan uudeksi ja terveeksi!
Kehoitan Sinua, jatkamaan rukousta lakkaamatta, sillä Jumala ei anna meidän
kärsiä piiruakaan yli sen minkä me kestämme ja minkä Hän sallii.
http://hameenlinna.uusitoivo.fi/content/simon-todistus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5362928Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3091999Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391966Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111647- 801345
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29977- 47936