Muutos

Ovatko muut huomanneet palstalla tapahtuneen muutoksen. Palstalla on kirjoitusrauha. Pitääkö koputtaa puuta sen jatkuvuuden puolesta.

Onko jonkinlainen ryhtiliike palstojen pitäjillä menneillään. Saunalahtelaisille se valitettavasti on tuonut yhteyshäiriöitä lisääntyneiden IP-bannausten sijaiskärsijöinä. Kaikki eivät ole keksineet nopeaa häiriön sivuttamista.

14

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön lukija

Aiheiltaan palsta on mitäänsanomaton tällä hetkellä. Kesäaika lienee syynä kirjoittamattomuuteen, mutta tavanomainen jutustelu ei kiehdo millään lailla.
      Monta hyvää ja inspiroivaa kirjoittajaa on tauolla. Pari uutta (vanhaa) aktiivista onneksi on ilmestynyt. Niitäkin on kehoitettu esiintymään vähemmin.

• ketkähän inspiroivat

ovat tauolla, itseäsikö tarkoitat ?

• aamulukija

nimetön lukija
        Pari uutta (vanhaa) ja monta uutta jotka esiintyvät irtonikillä, lauseenpätkällä, numeroilla, kuka mitenkin, mutta monta nikkiä ei tarkoita monta kirjoittajaa.

Tuskin montakaan ihmistä löytyy kirjoittajista, eli yksi on monta kun suomi24:n voi kirjautuakin vaikka joka päivä eri nikillä (rekisteröidä uusia) ja siten "kasvattaa" kirjoittajien lukumäärää.

Olen jo menettänyt mielenkiintoni koko palstaan.
        Näin aamusella, kun linnut laulavat ja aurinko paistaa, istahdin lukemaan ja toteamaan, jokin rauha palstalla, kuten aloittaja sanoo.

Täällä on heitä joille kaikki asiat ovat tuttuja, ainakin se minä on kaiken kokenut, puhutaan vaikka puusta, se minä on sinnekin kiivennyt, minän kissa ja koirakin ovat ihan erikoisia ja se minä on tehnyt työtkin aina paremmin ja ollut töissä enemmän kuin muut!

Kyllästyttää, vaikka saisivat kertoa vaikka pihapihlajan kukinnasta enemmän kuin verkkarihousuista ja siitä kuinka juuri minulla nyt on jokaiseen aiheeseen jotain sanottavaa, jokaiseen mielipiteeseen jotain, vaikka ivallisestikin, sanottavaa.

(kuka täällä on lälläri)

Monta hyvää ja asiallista kirjoittajaa, monia vanhoja kaipaan enemmän mukaan, mutta se taitaa olla kyllästymistä muillakin kuin itselläni.

Maalaismies ja Lyyli, heidän tyyliinsä ei täällä ei enää yllä kukaan.
        Kiitos menneistä.

Mukavaa Helluntain aikaa.

• aamulukija kirjoitti:

nimetön lukija
        Pari uutta (vanhaa) ja monta uutta jotka esiintyvät irtonikillä, lauseenpätkällä, numeroilla, kuka mitenkin, mutta monta nikkiä ei tarkoita monta kirjoittajaa.

Tuskin montakaan ihmistä löytyy kirjoittajista, eli yksi on monta kun suomi24:n voi kirjautuakin vaikka joka päivä eri nikillä (rekisteröidä uusia) ja siten "kasvattaa" kirjoittajien lukumäärää.

Olen jo menettänyt mielenkiintoni koko palstaan.
        Näin aamusella, kun linnut laulavat ja aurinko paistaa, istahdin lukemaan ja toteamaan, jokin rauha palstalla, kuten aloittaja sanoo.

Täällä on heitä joille kaikki asiat ovat tuttuja, ainakin se minä on kaiken kokenut, puhutaan vaikka puusta, se minä on sinnekin kiivennyt, minän kissa ja koirakin ovat ihan erikoisia ja se minä on tehnyt työtkin aina paremmin ja ollut töissä enemmän kuin muut!

Kyllästyttää, vaikka saisivat kertoa vaikka pihapihlajan kukinnasta enemmän kuin verkkarihousuista ja siitä kuinka juuri minulla nyt on jokaiseen aiheeseen jotain sanottavaa, jokaiseen mielipiteeseen jotain, vaikka ivallisestikin, sanottavaa.

(kuka täällä on lälläri)

Monta hyvää ja asiallista kirjoittajaa, monia vanhoja kaipaan enemmän mukaan, mutta se taitaa olla kyllästymistä muillakin kuin itselläni.

Maalaismies ja Lyyli, heidän tyyliinsä ei täällä ei enää yllä kukaan.
        Kiitos menneistä.

Mukavaa Helluntain aikaa.

Totta kirjoitat! Olin Maalaismiehen ja lyylin suuri ystävä ja Maalaismiehen kanssa vaihdoimme mielipiteitä keskenämme sähköpostin välityksellä.

Maalaismies on varmaan kuuluisin suomalainen, joka palstalla on kirjoittanut. Muuta en hänestä sano kun olen tuon itselleni luvannut.

lyyli kirjoitti pienin kirjaimin hauskoja tarinoita elämästään. Kirjoitukset olivat kaikki karjalan murteella ja pitkiä. lyyli itsekin joskus ihmetteli kirjoitustensa pituutta, mutta jatkoi sitten sanomalla, eihä sitä voint lyhyemmäst sannoo. Taisin oppia karjalan murrettakin lyyliltä. Lyyli piti itseään palstan vähäisimpänä vaikka oli pienikokoisena ja vaatimattomana kaikkein suurin kirjoittaja.

Minä Ruuneperi, taidan olla palstan viimeinen mohikaani, joka vielä yritän jotain kirjoittaa.

• Kajon naapuri

On oikein hyvä, että ne aiheetta nimettöminä hyökkäilevät kirjoittajat on laitettu kuriin. Sellainen toiminta on eettisestikin hyvin heiveröistä, sanoisi Kettunen puheradion puolelta.

• minäkin lukija

Ei kai niitä kukaan kaipaakaan, mutta susmorsian sanoi oikean sanan "lälläri" juttuja on enimmäkseen! Kipinäpuuttuu.

• kaisu-liisa

Mitä ovat "lällärijutut"?
        Eikö koko elämä enimmäkseen perustu lällärimäisyyteen?
        Kuka meistä on korotettu lälläreitä korkeammalle?
        Ei ole niin tehty ainakaan minulle.

Sopevaa, sopuisaa, tavan taavin elämää meille useimmille on annettu, ja se ainakin minulle sopii.
        Vaikka omassani onkin ollut karikoita, jo pienestä pitäen, vaikka muille jakaa.
        Mikään Mata Hari en haluaisikaan olla, jolle elämä kai jakoi salojaan.

• havumetsien mies

Kirjoitusrauha on sikäli, että on aika rauhallista, ei kirjotella paljoa.
      Palsta ei enää innoita eikä ole innostavia aloituksia.

• tyytyVäine

Pitääkö sitä vaatia toisilta? itsehän voi kirjoittaa. Innoittavia aloituksia pitäisi toisten kirjoittaa vaan itse ei muuta tehdä kuin korkeintaanmiinuksia lisäillään.
      Voihan täällä kirjoittaa ja olla tyytyväinen jos on aikaa.

• jotkut tyytyväisiä

kun on saatu kahvipirtiksi koko palsta. Pitää varmaan anteeksi pyytää jos oikein asiallisen aloituksen tekee.

• tyytyVäine

Anteeks ny tyytyväisyyteni. Suuri työmäärä minkä olet tehnyt palstan asialliseksi saattamiseksi ei ole tuottanut toivottua tulosta. Eikähän nyt ole asiallista aloitusta edes malliksi nähtävissä: Asiattomuus suuresti surettaa minuakin enkä mahda sille tätä osanottoa enempää.

• Onhan palsta ollut rauhallinen, sen minkä olen lukenut viime viikkoina.
      Minusta on luonnollista kesäaikaan, ettei niin paljon tule oltua koneella, ja sitä myöten ei osallistuminenkaan ole niin tiivistä kuin talviaikaan.
      Päivittäin tulee käväistyä posti lukemassa, ja katsomassa lastenkin viestittely saaresta Facebookissa:D
      Siellä tehdään klapeja isot kasat, ja kuvia lähettävät rosvopaisteista, niin että vesi tulee kielelle!

En itse halua kirjoittaa vain niitä näitä, mutta kun sydän on tulvillaan kokemista ja onnea, joskus suruakin, on ihanaa voida jakaa se muiden kanssa:D

Minulle palsta merkitsee inhimillisyyttä yksin asuessa, jota ilman olisi surullista olla.

Nyt pitänee aamuaskareet saada tehtyä loppuun, kesäinen päivä kutsuu.

Ps.Kiitos uskollisille palstan kirjoittajille ja Ruuneperille:)

• "Ryhtiliike" iski ainakin minuun moneksi päiväksi. Saatoin lukea palstaa, mutta osallistuminen estettiin.
      Moni saattoi pahastua lopullisesti.
      Helposti täältä pois pääsee, jos ei vakituisesti seuraa keskusteluja.

Tällä kertaa Saunalahti kuitenkin selitti tapahtuman. Joskus aikaisemmin vain ilmoitti, että olin kirjoittanut jotain sääntöjen vastaista. Silloin olin todellä ällistynyt.

• Olen palannut ruotuun.Olen miehestäni huolehtiva omainen,en siis omaishoitaja.
      Eilen olimme lekurilla ja hän sai lääkkeet sydämmenvajaatomintaan.
      Muisti,no se on pohjalukemissa,mutta on hän niin herttainen,että ilman häntä en elää vois.
      Se aika jonka elimme eri osotteissa kasvatti kaiketi meitä enemmän,kuin puolenvuoden yhdessäolo.Kannattaa kokeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      132
      2782
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2227
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1783
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1318
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1270
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 130
      954
    Aihe