Skorpioni jne!

Voikkatypy

Hei! Täytän 11 vuotta tänä kesänä. Haluaisin olla notkea, joten onko kellään mitään vinkkejä miten venyttää esim skorpionia? Ja sivuspagukin ois kiva osata. Ois hyvä jos joku voimistelua harrastava neuvois :) Oon harrastanut jv ja aloitan taas

7

2628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voikkatypy

Eli siis niinkun vinkkejä :) osaan;

- Spagun (sillee et mun oikee jalka on edes vasen takana)
      - Sillan (pystyn koskeen toisel kädellä jalkaan)
      - Melkein rintaseisonnan (seki ois kiva tietää miten sitä reenata, ja sit se skorppari)
      - siltakaadon eteen melkein heti ylös
      - ristarin vasen käsi oikee jalka
      - kärrynpyörä

• gymnastics

miten venyttellä sivuspagu?! tavallinen spagu menee... ja kaatosilta..ja skorpioni..mut en tiiä spiraalivenytyksiä kuin pari:(

• Kerttuu123

Spiraali venytykset

Sammakko venytys
      (=Laita käsi varret maahan ja jalat viereen niin että siitä syntyy neliö, mutta kantapäät on maassa. Jos ei tunnu voit suoristaa toisen jalan ja toinen jää koukkuun.)

Haara venytys
      (=Mene maahan istumaan ja yritä että otsa ja vatsa osuvat maahan)

Skorppiooni venytys

Selän venytys
      (=Mene maahan vatsa edellä, niin että vatsa on maassa. Laita kädet suoraksi maahan niin että nouset vähän ilmaan ja pysy siinä hetki. koita linnunpesää jossakin vaiheessa, eli laitat siinä asennossa jalat päähän)

Ikkuna vaaka
      (=Mene seisalteen ja nosta yhdellä kädellä jalkaa ylös, niin että jalka on takana. Yritä nostaa jalkaa aina ylös pikkuhiljaa ja muista pitää ala jalka suorana. Koita lopuksi skorpioonia ja opit kyllä!

Sori tää on vaikee selittää.

• ärhh

Ärsyttää nää pikku voimistelijat jotka ei saa edes venyttelemällä skorpiooni suoristusta!

• Minäolenkdjwjbebeudu

Täytän syksyllä 12-vuotta, oon venytellä n. Vuoden ja saan kahellä kädellä skorpparin suoraks. Oisko kellään vinkkejä miten harjotella yliskorpparia, oon koittanut vaikka mitä. Siis se ei tunnu yhtään mut sitte se ei kuitenkaan vaa liiku?

• zxd

Hei etsin kanssa vinkkei mutta spagaan vaan pari 9cm

• Anonyymi

Haluisin itekki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      110
      6887
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      384
      6533
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3297
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      126
      2832
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2430
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      35
      1587
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe