kerran vaihdoin jo...ja nyt etummaisesta on keskikohta siirtynyt 1/3 veydestä ei ei siis oe normaai 1/2 ei keskellä. lisäksi 2 keskimmäistä pyörii selvästi kauemmin kuin reunassa.
miten vaihdan rualuistimen pyörät
2
176
Vastaukset
- Rollersnif-:
Tuosta ei saa selvää Erkkikään,opettele ensin kirjoittamaan oikein.Mitä tuohon pitäisi vastata?
- spacer
Se että jotkut pyörät pyörii vinhemmin kuin toiset, johtuu varmaan että on mennyt pölyä tai hiekkaa yms. laakereihin. Etupyörän muuttuminen kantikkaaksi tai harjanteen siiryminen kertoo luistelutavastasi. Vähän kärkipotkua on varmaan jokaisella. Sen tavallisesti myös huomaa kumpi jalka on voimakkaampi.
Mutta eihän tuossa ongelmaa ole. Vaihda vain pyörien paikkaa esim. 1. rengas 3:nneksi toiseen luistimeen, samalla kääntäen. 4. pyörä toiseen luistimeen 2:nneksi, käännä jos on tarpeen.
Näihin vaihtoihin ja kääntöihin, on joskus kehitetty sääntöjä, miten ne pitää tehdä, mutta en minä usko, että niitä kannattaa orjallisesti noudattaa. Seuraa vähän miten pyörät kuluvat ja vaihtaa paikkaa aina tarpeen mukaan.
Lisää vähän öljyä niihin laakereihin, jotka pyörivät huonommin. Vaikka siitä päältä vähän ruiskasee avaamatta edes laakeria. Kyllä sekin vähän auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736