Suomalaisilla on perinteistä pieruosaamista ja pierun lämpöarvo on hyvä. Uusiutuvana energiana pierulle on EU:lta haettava kaikki mahdolliset tuet.
Jokaisen on kerättävä pieru talteen, sitä ei saa päästää ilmakehään vaan se on otettava hyötykäyttöön!
Pierustako uusi Nokia?
tri Pieru
4
168
Vastaukset 4
- älyn riemuvoitto
Huikea tämä suoli24 tiedepalstan taso. Eikä perseestä revitty aloitus ole edes huonoimmasta päästä.
- hanuriheikki
EI toki, mutta idea on kyllä aivan perseestä
- hernerokkaa
Tulevaisuus on pieruteknologian! Ei muuta kuin kaikki syömään hernerokkaa.
- Pakomatka
Maailmanhistoria tuntee pierun aiheuttamia tapahtumia. Esimerkiksi 1500-luvun Englannissa Edward de Vere, Oxfordin jaarli, pieraisi vahingossa vannoessaan uskollisuutta kuningatar Elisabet I:lle, minkä jälkeen hän lähti omatoimisesti maanpakoon seitsemäksi vuodeksi. Hänen palattuaan kuningatar totesi, että oli jo melkein unohtanut pieraisun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649