Miksi mies ei vastaa suoraan kysymykseen?

Mikä vikana?

Hei miehet, voisiko joku valaista asiaa minulle, sillä olen todella hyvin hämmentynyt! Eli olen kiinnostunut eräästä miehestä ja yritin soittaa hänelle. Hän ei vastannut. Myöhemmin tuli tekstari, että " tästä numerosta oli yritetty soittaa". Ajattelin, että onpa jännä, mutta laitoin sitten tekstarin menemään jossa kysyin, että haluatko lähteä ulos kanssani (jos olet vapaa) ja että olen kiinnostunut sinusta.

En saanut mitään vastausta! En yhtään mitään. Mies kyllä tietää kuka olen. Eli onko vika minussa? Mitä tein väärin? Vai onko mies jotenkin kummallinen, sillä minusta tuo on erittäin outoa käytöstä ettei suoraan pyyntöön vastaa. Onko tuollainen tyypillistä miesten toimintaa? Asiallisia kommentteja toivon, sillä olen aivan hukassa ja surullinenkin.

28

2599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh? :D tuo kertomus oli hiukan keskeneräinen. kaikesta päätellen se ei sun numeroa tiiä vaikka sinut ihmisenä tietäiski joten tuollaisen suoran ehdottelun vois ottaa lähinnä jonku käsityksenä hyvästä vitsistä jos sellaisen viestin sais eikä lähettäjää tiiä.. niin tai väärään numeroon lähettäjästä, ei kaikki jaksa niillekkään vastata.

      tai sitte sitä ei vaan yksinkertaisesti nappaa joten ei kannata murehtia sen enempää saati jäähä roikkuun, enempi sillä häviää.. varsinki omaa kieltään kertoo se jos on sun numeros joskus ylös ottanu ja sitte nähtävästi poistanu tai sulla väärä numero. niin tai näin, kaikkein varminta on mennä kysymään livenä :)

      • Anonyymi

        Mä en ainakaan soita itelle tuntemattomiin numeroihin välttämättä takas. Lisäks mulla ainakin puhelimen hajotessa hävis numerot (ja hölmönä kun en ollut pilveen siirtänyt niin paljon kuviakin). Jos ei saa kiinni niin tekstari perään, niin ku monet tekeekin.


    • Mikä vikana?

      Siis laitoin kyllä nimeni siihen viestiin, tietenkin.

      • lifemocker

        no ei se sun nimikään välttämättä kerro yhtään mitään jos ette ole tutustuneet kunnolla


    • Mikä vikana?

      Luuliko mies siis etten ole tosissani tmv.? Miksi en saisi kysyä suoraan jos haluan treffeille? Tämä mua ihmetyttää. Eli ei sitten ollut kiinnostunut?

      • ethän sinä tässä oo mitään väärää tehny, ei ne kaikki vaan aina välttämättä oo tuollaisen suoran toiminnan kannattajia, säikähtääkki voi.. joka sinällään on aika huvittavaa koska itseään mainostavat aina niin jämpteiksi ja suoraselkäisiksi joille menee vain suora puhe perille.

        eli niin, ei varmaan kiinnostunu.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Mies tietää minut mutta,ei vastaa mitään. Numero on varmistettu. Kysyin lähtiskö joskus seuraks mökille. Miksei voi vaikka vasta ees eitä jos en kiinnosta. Mies on ollut yksin kauan, sen verran tiedän. Ja ite oon 9 vuotta häntä miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Mies tietää minut mutta,ei vastaa mitään. Numero on varmistettu. Kysyin lähtiskö joskus seuraks mökille. Miksei voi vaikka vasta ees eitä jos en kiinnosta. Mies on ollut yksin kauan, sen verran tiedän. Ja ite oon 9 vuotta häntä miettinyt.

        Noniin mulakkii on vuodesta 1979 lankapuhelimen numero tallessa ja hällä minun, ei vaan soita.


    • Et mielestäni tehnyt kyllä mitään väärää, mutta ilmeisesti miehellä ei vain ole selkärankaa sanoa suoraan, ettei kiinnosta. Vähintä mitä voisi tehdä on sanoa reilusti, jollei kiinnosta, mutta toisaalta et ehkä menettänyt miehessä niin paljon, jollei hän tuohon kykene.

      • Mikä vikana?

        Kyllä mä koen menettäneeni paljon, koska olen todella kiinnostunut hänestä ;( Kai tämä nyt sitten oli tässä. Olisin halunnut ennemmin kunnon pakit. Nyt vieläkin elättelen toivoa. Taidan olla tyhmä.


      • Mikä vikana? kirjoitti:

        Kyllä mä koen menettäneeni paljon, koska olen todella kiinnostunut hänestä ;( Kai tämä nyt sitten oli tässä. Olisin halunnut ennemmin kunnon pakit. Nyt vieläkin elättelen toivoa. Taidan olla tyhmä.

        Tottakai tilanne harmittaa. Onpa syyt "torjumiseen" mitkä tahansa, niin ainahan se kirpaisee :(

        Mielestäni kuitenkin mies tekee itsestään surkimuksen, jollei saa suoraan sanottua, ettei ole kiinnostunut. Sen voi tehdä myös ystävällisesti.

        Toki on olemassa mahdollisuus, ettei mies käsitä tilannetta tms mutta aika epätodennäköistä se on.


      • Anonyymi
        oasis79 kirjoitti:

        Tottakai tilanne harmittaa. Onpa syyt "torjumiseen" mitkä tahansa, niin ainahan se kirpaisee :(

        Mielestäni kuitenkin mies tekee itsestään surkimuksen, jollei saa suoraan sanottua, ettei ole kiinnostunut. Sen voi tehdä myös ystävällisesti.

        Toki on olemassa mahdollisuus, ettei mies käsitä tilannetta tms mutta aika epätodennäköistä se on.

        Jospa miehellä meni vähän kuulat sekaisin, kun nainen otti aktiivisen roolin.

        Jos mies tosiaankin tietää aloittajan esim kaveripiiristä, niin ihan varmasti olisi antanut kieltävän vastauksen reilusti jos ei olisi yhtään kiinnostunut ja haluaisi eroon aloittajan ajatuksista.

        Jos olisin aloittaja, jäisin odottamaan, pitkäksikin aikaa. Jos olen oikeassa, miehen täytyy nyt saada unohtumaan, että olet saanut hänet tuntemaan itsensä neidiksi😂 Voi mennä parikin kuukautta, jotta mies saa koottua itsensä tuosta järkytyksestä.

        Vaikka jauhetaan tasaarvosta ja miehet kehuskelevat pitävänsä aktiivisesta naisesta, niin elämän peruskoodeja ei muoti muuta ikinä.

        Miehet haluavat tehdä aloitteen ja olla suhteen aktiivisen osapuoli. Jos mies ei uskalla tehdä aloitetta, se on koodi hänelle itselleen, että on nyt tavoittelemassa itselleen liian tasokasta naista. Tämä johtuu siitä, että maskuliinisuus tyydyttyy naisen tyydyttämisestä, siitä, että mies tekee naisen onnelliseksi ja nainen arvostaa hänen mieskykyään. Omastakin kokemuksesta tiedän, että miehet eivät pidä siitä, että naiset jahtaavat heitä tai paapovat kuin lapsia. Tämä loukkaa heidän miehisiä tunteita.

        Pidemmälle kehittyneessä suhteessa nainenkin voi joskus viedä ja tarjota, mutta vasta sitten, kun perusta on valmis.

        Varmasti on paljon välimaastoa tässäkin, kullekkin makunsa mukaisesti, mutta tämä mies ei selkeästi tykännyt aloitteesta. Jos hän pitää aloittajasta, niin antaa virheen anteeksi, jos jatkossa annat miehen viedä😉😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa miehellä meni vähän kuulat sekaisin, kun nainen otti aktiivisen roolin.

        Jos mies tosiaankin tietää aloittajan esim kaveripiiristä, niin ihan varmasti olisi antanut kieltävän vastauksen reilusti jos ei olisi yhtään kiinnostunut ja haluaisi eroon aloittajan ajatuksista.

        Jos olisin aloittaja, jäisin odottamaan, pitkäksikin aikaa. Jos olen oikeassa, miehen täytyy nyt saada unohtumaan, että olet saanut hänet tuntemaan itsensä neidiksi😂 Voi mennä parikin kuukautta, jotta mies saa koottua itsensä tuosta järkytyksestä.

        Vaikka jauhetaan tasaarvosta ja miehet kehuskelevat pitävänsä aktiivisesta naisesta, niin elämän peruskoodeja ei muoti muuta ikinä.

        Miehet haluavat tehdä aloitteen ja olla suhteen aktiivisen osapuoli. Jos mies ei uskalla tehdä aloitetta, se on koodi hänelle itselleen, että on nyt tavoittelemassa itselleen liian tasokasta naista. Tämä johtuu siitä, että maskuliinisuus tyydyttyy naisen tyydyttämisestä, siitä, että mies tekee naisen onnelliseksi ja nainen arvostaa hänen mieskykyään. Omastakin kokemuksesta tiedän, että miehet eivät pidä siitä, että naiset jahtaavat heitä tai paapovat kuin lapsia. Tämä loukkaa heidän miehisiä tunteita.

        Pidemmälle kehittyneessä suhteessa nainenkin voi joskus viedä ja tarjota, mutta vasta sitten, kun perusta on valmis.

        Varmasti on paljon välimaastoa tässäkin, kullekkin makunsa mukaisesti, mutta tämä mies ei selkeästi tykännyt aloitteesta. Jos hän pitää aloittajasta, niin antaa virheen anteeksi, jos jatkossa annat miehen viedä😉😝

        Oho!! Olipa vanha ketju, mahtavatko olla jo naimisissa😂😂😂


    • Puhelinmyyntiä

      No tuon tyyppistä spämmiä tulee muutenkin ja jos yhteenkään vastaa, niin spämmin määrä kaksinkertaistuu joka vastauksesta...

    • runontaja puskasta

      Kaikkien vastausten lisäksi on aina mahdollista, ettei mies ole vapaa tai ei ole kiinnostunut.

      Se, ettei hän vastannut, voi johtua myös siitä, että olettaa sinun lähettävän "Ei kiinnosta" vastauksen jälkeen "Miksi minä en sinua kiinnosta, perustele" tekstarin joten helpoin tapa on olla vastaamatta ja se kertoo myös, ettei kiinnosta.

      • lifemocker

        vähän vaikea lähteä jonkun kanssa ulos jos ei ole mitään hajua kuka tämä ihminen oikein on?


    • lifemocker

      se ei tiedä kuka sinä olet

    • Mikä vikana

      Kiitos vastauksista. Mies kyllä tietää kuka olen, tästä ei ole epäselvyyttä. On totta ettemme tunne hyvin ja tästä syystä pyysin häntä ulos, että voisimme tutustua ja katsoa onko ns. kemiaa vai ei.

      Mutta mies ei vastannut ja se siitä. Kai tämä sitten on ihan normaalia käytöstä miehiltä. Olisin kyllä ne pakit kestänyt. Todellakin ennemmin pakit kuin tuollainen vastaamattomuus. Ilmeisesti nainen ei saa olla aloitteellinen kun siitä näin ikävästi rangaistaan. Vituttaa.

      • lifemocker

        ei se pelkkä nimikään välttämättä kerro yhtään mitään, jos olette joskus vain sattumalta nopeasti tavanneet ja olette humalssa olleet?

        mutta jos ei vastaa tms niin ei kiinnosta. next!


      • Anonyymi

        Mulla on aivan sama tilanne. Taijan loppuikäni haaveilla hänestä ja en siksi ees voi muihin suhteisiin joutua. Parempi ois selvä ei, niin loppushaaveilu. Ikääkin on jo 54. Tämäkin mies yksinäinen. Mä tiiän kuitenkin hänet ja on juteltu autokaupan yhteydessä ja moikkaakun vastaan ajelee. Tosin nyt viestin jälkeen en ole nähnyt. Vieläköhän moikkaa. Oon ihan normaali nainen. Ihan nättikin.


    • mies.38---

      Sille tuli paniikki että voipi mennä vapaus tehdä mitä haluaa kun nainen on kiinostunut seurustelemaan. Eikä kai osaa sitoutua. Pyytäispä mua joku ulos edes kerran elämässä. Itse olen pyytänyt naisia ulos varmaan 100 kertaa mut kukaan ei ole lähtenyt.

      • Vientiä piisaa

        Mua tuli pyytämään ulos kaksi naista toissakesänä. Brunette ja blondi, ihan ok näköisiä noin kolmekymppisiä neitoja.
        Halusivat autoni avaimet sillä osamaksuerät oli neljä kuukautta jo maksamatta.
        Sitten ne lähti ja vei sen auton. Siinä oli minun kesäheilat. 8)


    • ei kykene

      Kaksi vaihtoehtoa:

      - Haluaisin kyllä mutten voi
      - En halua enkä voi

      Kumpikin johtaa samaan lopputulokseen eli ei voi. Ilman lisäinfoa tilanne on tuo.

    • iiics

      Mulle kerran yksi pelimiesideologiaan hurahtanut sinänsä ihan hyvännäköinen mies teeskenteli, ettei tiennyt keltä viesti oli. Yritti siis luoda vaikutelman, että kontakteja on paljon eikä kaikkia voi muistaa. Jätin vastaamatta tiedusteluun "Anteeksi, mutta kuka olet?", koska joka tapauksessa silloin on parasta jättää tyyppi väliin, jos se ei muka tiedä tai jos on niin lapsellinen, ettei ole tietävinään. No hällehän tuli tunnin päästä kauhea hätä ja oli muka jostain selvittänyt, kuka olen (numeroni on salainen) ja vastasi kuulumiskyselyyn auliisti.

      Oli miten oli, sun tapauksessa mies ei halua olla yhteyksissä, tai on niin hämmentynyt aloitteesta, että tarvitsee aikaa miettiäkseen ja ottaakseen tilanteen omiin käsiinsä. Miehet on hyvin hitaita ja jotkut kuluttaa aikaa ihan tietoisesti saadakseen henkisen yliotteen.

    • On mahdollista, että hän ei oikeasti muista, kuka olet eli numerosi ja nimesi ei sano mitään. Jos hänellä on vaikkatapana jaella numeroaan sinne sun tänne.

      Tai sitten hän esittää, ettei muista.

      Molemmissa tapauksissa kannattaa tyyppi unohtaa. Jos esittää ettei muista, tarkoittaa, että ei nyt oikein nappaa ja jos hän ei oikeasti muista.. niin et ole ollut hänelle muistamisen arvoinen. Kumpaakaan vaihtoehtoa ei kannata ottaa kovin henkilökohtaisesti, taustasyyt voivat olla mitä moninaiset, sinä olet silti oma hieno persoonasi. yhden ihmisen muistamattomuus tai "muistamattomuus" on asia, minkä voit ohittaa.

    • Mikä vikana?

      Mies kyllä tietää kuka olin! Uskokaa jo.

      Ei varmaan ole ollut varattukaan kun ei sitä ilmoittanut? Miten hyvin sitä sitten pitää tuntea, että voi pyytää ulos? Treffeillähän sitä tutustutaan, hyvänen aika.

      No oli miten oli. Miehet, antakaa ne pakit. Tuollainen on erittäin huonoa käytöstä. En itse ole koskaan jättänyt vastaamatta kenellekään ja pakitkin olen aina laittanut jämäkästi, mutta kohteliaasti. Tiedän, että teitä miehiä on niin eri persoonia, mutta tämä pyyntönä niille, jotka noin tekevät. Tehkää asia selväksi niin kukaan ei jää roikkumaankaan.

      • -------------

        Okei, jos olet varma, että hän tietää, kuka sinä olet. Sinun numeroasihan hänellä ei ollut. Laitoit oman nimesi vastaustekstariin, mutta laitoitko myös sukunimesi? Tai jonkin muun merkin siitä, missä olette tavanneet? Jos nimesi on vaikka Minna tai Anna tai Jaana, niin hän saattaa tuntea ja tietää ties kuinka monta samannimistä, eikä näin ollen osaa yhdistää kyselijää sinuun. Tai ei ainakaan ole varma. Eikä ehkä siksi vastaa, ettei tiedä, kenen kanssa viestii. Jos taas viestissä on ihan selkästi ollut jotain, minkä perusteella voit olettaa, että mitään väärinkäsityksen mahdollisuutta ei voi olla ja hän tietää kuka olet, niin silloin häntä ei kiinnosta ja hän ei vain viitsi nähdä vaivaa ilmoittaakseen sen sinulle.


    • et ole kiinnostava siitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe