Olen hoikka nuori nainen, mutta peppuni on iso ja lantioni leveä. Mittani 170cm 57kg, 82-62-100! siis lantioni on 100 cm! järkytyin.. Yläkroppani on super pieni ja peppu ja reidet eivät sovi yhtään kroppaani. Piari kertaa viikossa teen lihaskuntotreenin ja 3xvko lenkkeilen. Syön suht terveellisesti. Miten voisin estää etten saisi liian isoja lihaksia alakroppaan. Kaipaisin kipeästi neuvoja. Kiitos! toivon asiallisia vastauksia :)
Olen Päärynä!
7
225
Vastaukset
- Salikonsultti
Ihmiset on eri mallisia. Ne joilla on pitkät hoikat sääret ja pieni peppu, on sellaiset jo luonnostaan (elleivät sitten ole jostain syystä lihonneet).
Jos olet hoikka mutta lantiosi on iso niin olet luonnostaan sellainen. Mikään treeni ei tee lyhyestä pitkää tai kapeasta leveää tai toisinpäin. Jotkut asiat pitää vaan hyväksyä. - Tsemppiä vaan
Jotain aina voi tehdä eli yrittää muokata kropan mallia sopusuhtaisemmalsi.
Yksi vaihtoehto on, että pyrit tekemään yläkroppapainotteisia liikkeitä, jolloin hartianseutusi vahvistuu ja saat lihaksikkaammalta näyttävän yläkropan.
Lantionseutu on tyypillistä aluetta, johon monelle naiselle rasva kertyy.
Lenkkeily on hyvä keino vahvistaa jalkoja, mutta et kerro, mitä teet lihaskuntotreenissä. Painottuko harjoittelusi vahvimpiin kehon osiin, jolloin epäsuhta vain korostuu, vai pyritkö vahvistamaan heikoimpia kehon osiasi. - isopeppuuuuu
Kiitos neuvoista! Ei kai auta muu kun varata aika rasvanpoistoon.. ei vaan ;)
Teen kerran viikossa yläkroppaa isoilla painoilla ja kerran viikossa alakroppaa pienillä painoilla . ja Lisäksi noi aerobiset.- Ei peilin edessä
Älä ota liikaa paineita kehosta vaan nautia liikunnan tuomasta energiasta ;)
- Lantio82peppu94
Mittasitko lantion mistä kohtaa?
About lantioluiden kohtaa vai PEPUN leveimmästä kohtaa?
Ihmisillä kun tuntuu olevan eri käsitys mistä se kuuluu mitata. - isopeppuuuuu
Mittasin pepun leveimmästä kohdasta. Eikös se niin ole oikein mitattu? Olen aina ajatellut että missien ym. muittenkin takapuolet mitataan aina leveimmästä kohdasta? Tällä kertaa toivon että olen väärässä :)
- Lantio82peppu94
No kyllä se kai ihan oikeasti kuuluis leveimmästä kohtaa, mutta eihän sulla sitten ole mikään iso beba edes :) Oon sua 10 senttiä lyhyempi ja mun on 94 cm ja aika pieni sekin on kun mahdun kuitenkin 26 tai 27 tuuman farkkuihin tai xs farkkuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483