Olen hoikka nuori nainen, mutta peppuni on iso ja lantioni leveä. Mittani 170cm 57kg, 82-62-100! siis lantioni on 100 cm! järkytyin.. Yläkroppani on super pieni ja peppu ja reidet eivät sovi yhtään kroppaani. Piari kertaa viikossa teen lihaskuntotreenin ja 3xvko lenkkeilen. Syön suht terveellisesti. Miten voisin estää etten saisi liian isoja lihaksia alakroppaan. Kaipaisin kipeästi neuvoja. Kiitos! toivon asiallisia vastauksia :)
Olen Päärynä!
7
183
Vastaukset
- Salikonsultti
Ihmiset on eri mallisia. Ne joilla on pitkät hoikat sääret ja pieni peppu, on sellaiset jo luonnostaan (elleivät sitten ole jostain syystä lihonneet).
Jos olet hoikka mutta lantiosi on iso niin olet luonnostaan sellainen. Mikään treeni ei tee lyhyestä pitkää tai kapeasta leveää tai toisinpäin. Jotkut asiat pitää vaan hyväksyä. - Tsemppiä vaan
Jotain aina voi tehdä eli yrittää muokata kropan mallia sopusuhtaisemmalsi.
Yksi vaihtoehto on, että pyrit tekemään yläkroppapainotteisia liikkeitä, jolloin hartianseutusi vahvistuu ja saat lihaksikkaammalta näyttävän yläkropan.
Lantionseutu on tyypillistä aluetta, johon monelle naiselle rasva kertyy.
Lenkkeily on hyvä keino vahvistaa jalkoja, mutta et kerro, mitä teet lihaskuntotreenissä. Painottuko harjoittelusi vahvimpiin kehon osiin, jolloin epäsuhta vain korostuu, vai pyritkö vahvistamaan heikoimpia kehon osiasi. - isopeppuuuuu
Kiitos neuvoista! Ei kai auta muu kun varata aika rasvanpoistoon.. ei vaan ;)
Teen kerran viikossa yläkroppaa isoilla painoilla ja kerran viikossa alakroppaa pienillä painoilla . ja Lisäksi noi aerobiset.- Ei peilin edessä
Älä ota liikaa paineita kehosta vaan nautia liikunnan tuomasta energiasta ;)
- Lantio82peppu94
Mittasitko lantion mistä kohtaa?
About lantioluiden kohtaa vai PEPUN leveimmästä kohtaa?
Ihmisillä kun tuntuu olevan eri käsitys mistä se kuuluu mitata. - isopeppuuuuu
Mittasin pepun leveimmästä kohdasta. Eikös se niin ole oikein mitattu? Olen aina ajatellut että missien ym. muittenkin takapuolet mitataan aina leveimmästä kohdasta? Tällä kertaa toivon että olen väärässä :)
- Lantio82peppu94
No kyllä se kai ihan oikeasti kuuluis leveimmästä kohtaa, mutta eihän sulla sitten ole mikään iso beba edes :) Oon sua 10 senttiä lyhyempi ja mun on 94 cm ja aika pieni sekin on kun mahdun kuitenkin 26 tai 27 tuuman farkkuihin tai xs farkkuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185596Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744571791Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201209Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111193Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48985- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23837