http://www.stadium.fi/urheilu/pyoraily/pyorat/143989/occano-u-race-r110-s13?SelectedProductUUID=h2nCROin6PAAAAE9TMgkwoVN#.Ubg8u4_yWM8
onko kokemuksia...
hyvä ja halpa ?
14
1981
Vastaukset
- 5+16
Hyvä ja halpa? Eihän tuossa ole kuin yksi pyörä, se halpa.
- p.p. asentaja
Hyvä maantiepyörä ei paina lähes 10 kg, kuten tämä Occano, joka on siis ilmeisesti ainoastaan halpa...
Oleelliset speksit puuttuvat (esim. kiekoissa pelkkä "Shimano" ei kerro yhtään mitään, Simpalla on keikkoja alle satkusta useaan tuhanteen ja laatuja huonosta hyvään). Kahdella runkokoolla ei löydy kaikille sopivaa pyörää, 195 senttiselle runkokoko 58 cm ei taatusti ole sopiva. - kokemus-k
Kummallisesti muuten tuosta pyörästä mainitaan esittelytekstissä että siinä on "suositut Shimano 105-vaihteet" mutta spekseissä vaihteiksi sanotaan Shimano Tiagra? Nehän eivät ole todellakaan sama asia...
Eikös Tiagra ja 105 ole melkein sama -- tarkkuus -1... :)
Satulasta ei ole mitään mainintaa. Kaiketi joku 10..15e "yleissatula", niin käyttäjälle sopivaan vaihto menee vähillä ylimääräisillä kuluilla. Silti edulllinenkin voi olla käyttäjän mitoille sopiva, mutta ei kai sitä tiedä kokeilematta.- Börje 321
Sen verran puutteelliset speksit, että epäilen että Tiagraa onkin ainoastaan takavaihtaja. Perusmarkkinamiehen kikka mainostaa "Tiagran vaihteistoa" kun yksikin osa on sitä. Todennäköisesti kahvat ja etuvaihtaja Soraa. Käykää joku kurkkaan kuinka on.
- Ei ole halpa
Kun laatumerkkienkin alupyöriä saa samaan hintaan
- Kervelo
Mistä saa samaan hintaan laatumerkkien alupyöriä, kerro toki niin haen heti?!
Kävin tsekkaamassa:
Takavaihtaja Tiagra
Etuvaihtaja Sora
Kahvat Sora 2013 (tietysti)
Satula oli päin persettä ja takakumi laahasi maata koska hyvää ei voi saada halvalla eiko niin pellet?
Hintaa on juhannukseen asti 600 euroa, eli muuttui justiinsa 150 euroa paskemmaksi tuokin pyörä.
- hyvä tai halpa
Eipä näytä tuo linkkikään toimivan.
Mutta kuten tässä aiemminkin ovat jo todenneet: Hyviä ja halpoja pyöriä on saatavana. Ensin pitää päättää kumman haluaa. - 5+11
Mitä täällä valitetaan! Tuohan on ihan oikean hintainen peli. Ei se halvin alumiinirunko paremmaksi muutu vaikka siinä lukisi Colnago.
NoName-runko ja Simpan halvimmat palikat, saa juuri sitä mitä maksaa. Onhan toi sen satkun halvempi kuin esim joku Feltin halpismali (kivijalassa).- Joo, siis ei
Halpiksista kannattaa ostaa Kona Dew, koska siitä on kokoja.
- Nopeutta lisää
Mikä olisi 183cm kaverille hyvän kokoinen pyörä?
Onko tuo OCCANO U RACE R110 S13 54" ihan mahdoton ajatus?- LZ 127
54" runko on tarkoitettu kerrostalon korkuiselle kuskille. Sellaista kokoa tuosta pyörästä ei ole, eikä varmaan mistään muustakaan pyörästä. Sen sijaan siitä on koko 54 cm. Se puolestaan taitaa olla hieman liian pieni.
- Ykks
Ohjaamo tuntui itsellä pikkusen pitkälle, muuten olisin varmaan ostanut ton. Omat mitat on 178/82. Käy koklaan, ihan soiva peli!
- fdsvcxvcxxcv
Jos nuo osat saa 400 euroon niin ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa jos pyörää on hankkimassa edullisesti. Merkillä ole mitään väliä jos vain tuntuu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514