kesällä pitäisi saada kulkea alasti

jhggf

kesällä kun on kuuma niin pitäisi saada kulkea alasti ihan kadulla, nythän siitä rapsahtaa syyte jos niin tekee. Alastomuus on maailman luonnollisin asia joten ei sitä pitäisi kainostella. Jos naiset ovat niin ujoja etteivät halua olla ilman vaatteita niin se on heidän asiansa mutta kyllä pitäisi antaa vapaus kulkea alasti jos niin haluaa. Minä ainakin kulkisin munat paljaana silloin kun olisi lämmintä.

33

2258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Ei siitä välttämättä syyte rapsahda, mutta rikesakko. Melkein sama asia...paitsi rikesakkoa pidetään jonakin lievempänä ja kauniimpana asiana, vaikka siihen voi liittyä ihmishenkien vaarantamista. Maineen pilaavan päiväsakon jostakin harmittomasta asiasta voi kyllä saada.

    • Muakin on aina ärsyttänyt suunnattomasti tämä nykyajan alastomuuskammo.

      Jos esim. hellepäivänä pyöräretkellä satut kivalle rannalle, mutta ei ole uimapukua mukana, niin et voi uida. Tai jos nyt uimapuku olisikin mukana, mutta rannalla ei ole pukukoppia, niin etpä ui, prkl!

      Alaston nainen julkisella paikalla on niiiiin vaarallinen juttu, että pitää oikein virkavalta hälyttää paikalle. Mutta annas olla, kun ripustetaan kolme postimerkin kokoista kangaspalaa naisen tiettyihin vartalonkohtiin, niin asia muuttuu täysin. Ihan kuin kukaan ei mitenkään osaisi arvata, että mitähän niiden kangaspalojen alta mahtaakaan löytyä.

      • Seuraavalla kerralla kun oon uimarannalla, niin soitan ihan piruuttani 112:een, ja sanon niille, että mua järkyttää aivan kauheasti nää kaikki yläosattomissa kulkevat miehet. Että lähettäkääpäs nyt heti tänne joku poliisipartio pistämään nämä itsensäpaljastajat kuriin. :D


      • kjjhg

        näin just, olin vähän aikaa sitteen kanarialla ja tuli testattua nudistiranta.kyllä oli upeeta kun sai olla nudistrannalla munat heiluen. Oli niin vapautunut olo olla ilman mitään vaatteita ja teki lerssille ja kasseillekin ihan hyvää saada aurinkoa. Aluks tietty vähän katteli niitä alastomia naisia mutta jonkin ajan kuluttua niiden alastomuus alkoi tuntua aivan normaalilta ja epänormaalilta tuntui se kun näki jonkun uimapuvussa.

        Eikä haitannut yhtään sekään vaikka siellä kulki alueen läpi uimapuvussa olevia naisia, ei nolottanut yhtään olla munat paljaaana niitten edessä, tästä lähtien meen aina nudistirannalle


      • Anonyymi

        Naine voi laittaa sellaiset jäätelötötterön paperitollerot rintojen päälle, niin ei ole enää alasti.
        Mies voi laittaa samanlaisen jöötelötööttetön osan munansa päälle, niin ei ole enää alasti, eikös vaan.


    • Kesämies-

      http://1.bp.blogspot.com/__vSB0bNTqRU/TGz9ICBeNyI/AAAAAAAAALM/63_kNiX-XJ8/s1600/kesamies.jpg

      • YÖKS

        Hynynen on iljetys!


    • Nude on luonnollista

      Tosiaan pitäisi olla sallittua kävellä kadulla alasti. On se niin inhottavaa kun hikiset kikkeli ja boltsit hiertyvät haisevissa märissä kalsareissa. Ja ajatelkaa kun vielä kävelee teininaisen perässä ihaillen kireiden pakaralihasten värähtelyä tiukoissa shortseissa jotka vielä oikein uppoavat syvälle vakoon. Silloin alkavat kalsarit kiristää ja kävely käy vaikeaksi.

      Mieluummin astelisin ilkialasti muna uljaasti pystyssä tuulta halkoen ja killuttimet valtoimenaan heiluen. Ja vielä kun teininainenkin olisi aivan au naturel ja välillä vielä pyllistäisi niin että pikku pimppi pilkahtaa! YEAH! Siinä saisi kurppalauma vaikka kiljua pedofiilia kurkut suorina, se ei tunnelmaa pilaisi.

    • ...

      Sehän olis ihan älyttömän epähygienistä, jos porukka istuisi terasseilla, kahviloissa, busseissa jne. alastomina. Eihän sellaisille tuoleille tai penkeille kenenkään tee mieli istua. Eli todella hyvä, että julkisella paikalla täytyy pitää vaatteet päällään.

      Kotona ja mökillä voit ihan rauhassa hengailla alasti juuri niin paljoin kuin haluat.

      • ei huolta

        Jokaisella voi olla oma istuma-alunen, vaikka alasti olisikin. Älä leiki tyhmää.


      • 8+5
        ei huolta kirjoitti:

        Jokaisella voi olla oma istuma-alunen, vaikka alasti olisikin. Älä leiki tyhmää.

        Moni ei kuitenkaan muista käyttää istuinalustaa, joten paljon parempi että on housut jalassa.


      • samaa logiikkaa
        8+5 kirjoitti:

        Moni ei kuitenkaan muista käyttää istuinalustaa, joten paljon parempi että on housut jalassa.

        Moni ei aja liikennesääntöjen mukaan, joten kielletään autot. Monella on joku tarttuvat tauti, kuten flunssa, joten pysytään kaikki kotona. Tietokoneesi voi räjähtää, joten laita se kiinni.


      • 8+5
        samaa logiikkaa kirjoitti:

        Moni ei aja liikennesääntöjen mukaan, joten kielletään autot. Monella on joku tarttuvat tauti, kuten flunssa, joten pysytään kaikki kotona. Tietokoneesi voi räjähtää, joten laita se kiinni.

        Ja sun mielestä kadulla pitäisi saada pissata, koska pissaaminen on ihan yhtälailla luonnollista kun alastomuuskin? Näinhän se sun logiikan mukaan menee.


      • pysy aiheessa
        8+5 kirjoitti:

        Ja sun mielestä kadulla pitäisi saada pissata, koska pissaaminen on ihan yhtälailla luonnollista kun alastomuuskin? Näinhän se sun logiikan mukaan menee.

        Virtsasta aiheutuu hajuhaitta. Alastomuudesta ei aiheudu haittaa (kuten jo todettu, jokainen voi käyttää istuma-alustaa jos hygienia kiinnostaa).


      • 8+5
        pysy aiheessa kirjoitti:

        Virtsasta aiheutuu hajuhaitta. Alastomuudesta ei aiheudu haittaa (kuten jo todettu, jokainen voi käyttää istuma-alustaa jos hygienia kiinnostaa).

        Kaikki ei kuitenkaan käytä istuinalustaa, jolloin paikat on epähygienisia. Vain muutaman henkilön istuma-alustan käyttö, ei tee paikoista hygienisia. Ei sitä tee mieli edes istuma-alustan kanssa istua tuolille/penkille, kun tietää kymmenien ihmisten istuneen siinä paljaalla perseellään.


      • Äly hoi..!
        pysy aiheessa kirjoitti:

        Virtsasta aiheutuu hajuhaitta. Alastomuudesta ei aiheudu haittaa (kuten jo todettu, jokainen voi käyttää istuma-alustaa jos hygienia kiinnostaa).

        Nuo terasseilla istuskelijat kyllä vaikuttavat usein sellaisilta, että nakupelleinä heistä olisi silmien lisäksi haittaa myös nenille. Ja pitää myös muistaa se, että erityisesti juntimmat miehet kaivelevat itseään aika estottomasti, joten kohta olisi ovissa, istuimissa, pöydissä, ratikoiden ja bussien tangoissa ja seinissä ja kaikenlaisissa kahvoissa ulosteperäinen bakteeri poikineen muhimassa. Hajut ja pieneliöt pysyvät housuissa sentään kohtalaisesti kurissa.


      • kelpaisi varmaan
        Äly hoi..! kirjoitti:

        Nuo terasseilla istuskelijat kyllä vaikuttavat usein sellaisilta, että nakupelleinä heistä olisi silmien lisäksi haittaa myös nenille. Ja pitää myös muistaa se, että erityisesti juntimmat miehet kaivelevat itseään aika estottomasti, joten kohta olisi ovissa, istuimissa, pöydissä, ratikoiden ja bussien tangoissa ja seinissä ja kaikenlaisissa kahvoissa ulosteperäinen bakteeri poikineen muhimassa. Hajut ja pieneliöt pysyvät housuissa sentään kohtalaisesti kurissa.

        Mitä jos sallittaisiin alastomuus naisille muttei miehille?


      • ....
        Äly hoi..! kirjoitti:

        Nuo terasseilla istuskelijat kyllä vaikuttavat usein sellaisilta, että nakupelleinä heistä olisi silmien lisäksi haittaa myös nenille. Ja pitää myös muistaa se, että erityisesti juntimmat miehet kaivelevat itseään aika estottomasti, joten kohta olisi ovissa, istuimissa, pöydissä, ratikoiden ja bussien tangoissa ja seinissä ja kaikenlaisissa kahvoissa ulosteperäinen bakteeri poikineen muhimassa. Hajut ja pieneliöt pysyvät housuissa sentään kohtalaisesti kurissa.

        Miehet varmaan haluaa haistella toistensa pallihikeä terasseilla/kaupoissa/kahviloissa jne. kun niin innoskkaasti kannattaa alastomuutta.


      • Äly hoi..!
        kelpaisi varmaan kirjoitti:

        Mitä jos sallittaisiin alastomuus naisille muttei miehille?

        Ihan sama koskee naisiakin, paitsi tuo estoton kaiveleminen muiden nähden. Naiset eivät liikuskelisi alastomina kuitenkaan, mutta onhan säännön tasapuolisuuden vuoksi koskettava ihan kaikkia ikään ja sukupuoleen katsomatta.


    • " Alastomuus on maailman luonnollisin asia "

      -Totta. Kuten on myös pas**lla käynti. Mutta en soisi näkeväni kumpaakaan harjoitettavan julkisesti.

      • ...

        Seksikin on luonnollinen asia (paitsi ehkä tän palstan ATM:ille), mutta en silti soisi harrastettavan julkisesti. Osa ihan luonnollisista asioita ei todellakaan kuulu julkisille paikoille ja ihmisten pitäisi se ymmärtää.


      • käytä järkeä

        Ulosteista aiheutuu haju- ja terveyshaittaa. Alastomuudesta ei.


      • käytä itse järkeä
        käytä järkeä kirjoitti:

        Ulosteista aiheutuu haju- ja terveyshaittaa. Alastomuudesta ei.

        No ei sekään oo hygieenistä, että istutaan alasti bussin-/puistonpenkillä tai vaikka terassilla. Silloin penkit ja tuoli on tosi ällöttävän likaisia, joten kyllä on paljon parempi pitää housut jalassa.


      • on se vaikeaa
        käytä itse järkeä kirjoitti:

        No ei sekään oo hygieenistä, että istutaan alasti bussin-/puistonpenkillä tai vaikka terassilla. Silloin penkit ja tuoli on tosi ällöttävän likaisia, joten kyllä on paljon parempi pitää housut jalassa.

        Pitääkö jokaisessa kommentissa muistuttaa erikseen, että alaston (ja tekstiilikin) voi käyttää istuma-alustaa?


      • ....
        on se vaikeaa kirjoitti:

        Pitääkö jokaisessa kommentissa muistuttaa erikseen, että alaston (ja tekstiilikin) voi käyttää istuma-alustaa?

        Kaikki ei kuitenkaan muista käyttää istuinalustaa, jolloin paikat tulee ällöttävän likaisiksi. Ja sellaisiin ei halua edes istuinalustan kanssa istua.

        Ehkä sinä haluat istua muiden paskassa ja pissassa, mutta moni muu ei halua.


      • on se vaikeaa
        .... kirjoitti:

        Kaikki ei kuitenkaan muista käyttää istuinalustaa, jolloin paikat tulee ällöttävän likaisiksi. Ja sellaisiin ei halua edes istuinalustan kanssa istua.

        Ehkä sinä haluat istua muiden paskassa ja pissassa, mutta moni muu ei halua.

        En halua. Miksi esität omia keksintöjäsi minun haluinani? Opettele keskustelemaan asiallisesti.


    • liian kaunista3

      En minä kyllä paljon viitsisi kulkea kadulla toisten alastomien miesten kanssa alasti.
      Ja jos alastomia naisia katsoo alastomana kadulla olisi noloa jos saisi erektion!!!

    • no mut

      Minä uiskentelen mökillä aina alasti. Nyt juhannuksena toivon et aurinko paista niin voin tyttöystävän kans saunoo ja uida alasti mökillä. Mökki naapuri on kerran soittanut poliisille kun oltiin porukalla mökillä ja uitiin alasti mut sanoin poliisille et menkää vit.tuun. Sit mä rakensin 3 metrisen aidan siihen mökin rajalle et naapuri ei voi kyylätä enään.

    • luonnollista

      Nyt puhutaan asiaa! Vapautta kaivataan tässäkin jutussa.

    • jfokk

      Sairasta.

    • 17poika

      mun mielestä alle 18 vee voi olla alasti julkisella paikalla jos haluaa 18 vee on vielä ihan lapsen mielinen

    • Anonyymi

      Mä oon 12 vee poika oon aina nakuna kesällä oon ollu myös kylillä nakuna kavereiden kanssa eikä kukaan oo sanonut mitään

    • Anonyymi

      Sinällään minua ei kiinnosta hittojakaan, jos joku haluaa kulkea kadulla alasti. Minusta itsestäni se olisi aivan äärimmäisen epämiellyttävää ja vaatteet päällä on paljon mukavampaa ja vilpoisempaa, mutta eipä tuo minun asiani ole. Paljon suurempi ongelma kuitenkin itselleni olisi tuon epähygienisyys. Mä en todellakaan halua istua vaikka nyt bussinpenkkiin, jossa joku muu on istunut perse paljaana hikoillen, enkä kenenkään killuttimia heilumaan ruokakaupassa elitarvikkeiden sekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe