Käytättekö voimakkaasti topattuja rintaliivejä?

Elzavivida

Olen parikymppinen nainen ja muutama vuosi sitten tulin siihen lopputulokseen, että haluan käyttää mahdollisimman ohuita rintaliivejä, joissa ei ole minkäänlaista push up effectiä. Kuppikokoni on B, eikä minulla ole tarvetta eikä halua näyttää siltä, kuin minulla olisi vaikka joku iso D-kuppi. Usein teinitytöt, jotka ovat muutenkin siroja, laittavat päälle push up-liivit ja vielä kireän paidan korostaakseen vaikutusta. Tämä on ihan naurettavan näköistä. Itsekin ostin teininä (onneksi vain) yhdet push upit ja vein ne tänään roskikseen kun siivosin kaappeja. Kävin myös lindexillä katsomassa rintsikoita ja siellä oli sellaisia push up-liivejä, jotka oli ulkoa päin katsottuna pyöreät, mutta sisältä päin melkein littanat, jotta omat tissit pursuais ylöspäin.

Että mitä mieltä olette tuollaisesta vaahtomuovilla huijaamisesta? Mun mielestä turhaa kilometrien päähän näkyvää teennäisyyttä.

37

4213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissimissi

      Inhoan sydämeni pohjasta täytteellisiä tissiliivejä, enkä siis käytäkään sellaisia. Paha vaan että suurin osa kaupassa myytävistä on näitä, ja vieläpä nykyään niin ikävän tyyppisiä ettei täytteitä saa irti. Lisäksi täytteiden määrä näyttäisi kasvaneen kymmenen vuoden aikana. Olen C70, ja omasta mielestä tissit ihan riittävän kokoiset, enpä mistään jättikokoisista ole koskaan haaveillutkaan. On melkein alkanut naurattaa kaupoissa kuvailemasi liivit kun jopa D-koon liiveissä on monta desilitraa vanua sisällä ja tilaa tisseille vaan siinä liivien yläosassa. Nauraa en ole kuitenkaan osannut, koska olisin mielellään jostain käytettävää ostanut itsellenikin, sitä vaan ei ollut tarjolla:(.

      Nuo kamalan topatut liivit aiheuttavat ongelmia muiden vaatteiden istuvuuden kanssa, kun tissit eivät mahtuisi enää nykyisiin vaatteisiin. Ja jos uusia pitäisi ostaa olisi sitten hartioiden ja vyötärön kohdalta ihan liian isoja jos toppaustissien mukaan pitäisi valita. Mietityttää mistä näiden liivien käyttäjät yläosansa oikeen hankkivat...

    • Narrowminded.

      Itse en käytä aivan extreme push-uppeja, mutta semmoisia normaaleja niitten tuen vuoksi. Tykkään enemmän napakoista liiveistä. Se, että ostaa push-upit ei siis aina tarkoita itsensä tyrkyttämistä. Vaikka käytän sellaisia liivejä, pidän paitoja joitten kaula-aukkojen avaruus pysyy kohtuuden rajoissa.

    • T-nnäinen

      Jos alat valittaa teennäisyydestä, annat varmaan itsesi olla kokonaan luonnontilassa? Siis karvat ajamatta, meikkaamatta, ei mitään korkokenkiä ja tietenkin kokonaan ilman rintaliivejä. Ethän haluaisi huijata, että oletkin jotenkin erinäköinen kuin oikeasti olet?

      • Elzavivida

        Ai että minä jätän varmaan karvatkin ajamatta, enkä varmaan rintsikoitakaan käytä ollenkaan? Hahhah hah! Pikku teini kiukkuntu, kun pilkkasin ylisuuria push uppeja, joita se itse näköjään käyttää.

        Mähän kerroin aloitusviestissä että käytän OHUITA rintsikoita. Koska mun oikeat rinnat on näyttämiskelpoisia! Sinun T-nnäinen lissukka on käytettävä tukalan kuumia turvatyynyjä, kun ei sulla ole mitään näytettävää. Kaks pientä hernettä vain.

        By the way
        Mun sääret on yhtä sileet kuin sun teiniakarat. Muttei yhtä kalpeet.


      • T-nnäinen
        Elzavivida kirjoitti:

        Ai että minä jätän varmaan karvatkin ajamatta, enkä varmaan rintsikoitakaan käytä ollenkaan? Hahhah hah! Pikku teini kiukkuntu, kun pilkkasin ylisuuria push uppeja, joita se itse näköjään käyttää.

        Mähän kerroin aloitusviestissä että käytän OHUITA rintsikoita. Koska mun oikeat rinnat on näyttämiskelpoisia! Sinun T-nnäinen lissukka on käytettävä tukalan kuumia turvatyynyjä, kun ei sulla ole mitään näytettävää. Kaks pientä hernettä vain.

        By the way
        Mun sääret on yhtä sileet kuin sun teiniakarat. Muttei yhtä kalpeet.

        En ole teini, enkä edes nainen. Ja viestini sarkasmi meni sinulta iloisesti yli hilseen.

        Asian ydin oli, että teennäisyyttä on monenlaista sorttia, ja listaamani asiat voi hyvin tulkita niin kuin sinä tulkitset topatut rintaliivit: huijaamiseksi, ulkonäön kohentamiseksi hivenen erilaiseksi kuin ihminen olisi luonnostaan.

        Kiinnostava kysymys on, miksi olet niin katkera ja vihamielinen suuririntaisille naisille tai naisille, jotka haluavat näyttää suurempirintaisilta kuin ovat. Sen ilmiön psykopatologiaa en aivan hahmota.


      • tino tyyli
        T-nnäinen kirjoitti:

        En ole teini, enkä edes nainen. Ja viestini sarkasmi meni sinulta iloisesti yli hilseen.

        Asian ydin oli, että teennäisyyttä on monenlaista sorttia, ja listaamani asiat voi hyvin tulkita niin kuin sinä tulkitset topatut rintaliivit: huijaamiseksi, ulkonäön kohentamiseksi hivenen erilaiseksi kuin ihminen olisi luonnostaan.

        Kiinnostava kysymys on, miksi olet niin katkera ja vihamielinen suuririntaisille naisille tai naisille, jotka haluavat näyttää suurempirintaisilta kuin ovat. Sen ilmiön psykopatologiaa en aivan hahmota.

        kyllä minä ain käytän topattujarintsikoita .muutn nännit on kylmät eikä ole pystys.jopa löytyy vielä kauniita pitsi kupeilla .talvi tulee kantsii pukeutua.


      • Ei tyrkky
        tino tyyli kirjoitti:

        kyllä minä ain käytän topattujarintsikoita .muutn nännit on kylmät eikä ole pystys.jopa löytyy vielä kauniita pitsi kupeilla .talvi tulee kantsii pukeutua.

        Minun nännini elää päinvastoin, kylmänä törröttää melkoisen kovana ja näkyy ohuimmista rintsikoista läpi.


      • hyvätissinen
        T-nnäinen kirjoitti:

        En ole teini, enkä edes nainen. Ja viestini sarkasmi meni sinulta iloisesti yli hilseen.

        Asian ydin oli, että teennäisyyttä on monenlaista sorttia, ja listaamani asiat voi hyvin tulkita niin kuin sinä tulkitset topatut rintaliivit: huijaamiseksi, ulkonäön kohentamiseksi hivenen erilaiseksi kuin ihminen olisi luonnostaan.

        Kiinnostava kysymys on, miksi olet niin katkera ja vihamielinen suuririntaisille naisille tai naisille, jotka haluavat näyttää suurempirintaisilta kuin ovat. Sen ilmiön psykopatologiaa en aivan hahmota.

        Minä olen esim. vähän katkera siitä kun toppaukset ovat niin yleisiä, etten voi enää käyttää sopusuhtaisella kropallani ohuita liivejä ilman että luullaan pienirintaiseksi. Kuulostat muuten siltä kuin sinulle ei luonnontilainen kaunis nainen kelpaisi. Miksi? Itse ainakin jätän muokkaamatta kaiken mikä on jo luonnostaan kaunista, jos kokisin itseni kauttaaltaan hyvännäköiseksi niin en tekisi kauneuden eteen yhtään mitään.


    • no, minen välitä siitä huijaamis- ja teennäisyyspuolesta,
      mut ne on epämukavia päällä. enkä pidä edes kaarituetuista, ne kaarituet tuntuu aina painavan mun rintalastaa mikä alkaa ahistaan.
      urheilurintsikoilla oon menny jo vuosia,

      mur

    • Clarie

      Käytän geelirintaliivejä jossa aika paljon geeliä, käytän kokoa 75 A, joten minulla on pienet rinnat. Minusta ne tasapainottavat vartaloni, kun ylävartalo on sirompi kuin alavartalo, käytän 34 koon yläosia ja 36 koon alaosia.
      En yritä ketään huijata, viihdyn vain itse paremmin kuin vartaloni näyttää tasapainoiselta.

    • aviv1

      Minä olen kokoa 75A, ja omistan vain yhdet topatut liivit. Ohuita liivejä en käytä, koska niistä terävät nännini näkyisivät paidankin läpi. En halua aiheuttaa nänni-kohua;) Ei toppaa mutta ei myöskään ohutta kangasta!

    • En käytä enää rintsikoita koska ne ei mitenkään ylipainoisella muuta rintojen ulkonäköä.Tieteellisesti tutkittuna eivät edes tue rintoja ja estä venymistä.Ja kolmannekseen ei mistään löydä mukavia rintsikoita joissa ei ole lateksia/elastaania jotka aiheuttaa kaikenlaista harmia.Joten jätin rintsikkani naulakkoon.

      Minulle riittä pelkkä tavallinen toppi paidan alle ettei nyt kaikki näy päälleppäin mitä paidan alla on.


      Onhan niitä kaikenlaisia ihanuuksia alusvaatteissa mutta tämän ikäisenä ja kokoisena ne on vain naurettavuus :D lahjoitin omat hepeneni tyttärelleni.

      • Neuvvojeesus

        "Tieteellisesti tutkittuna eivät edes tue rintoja ja estä venymistä."

        Katsopa rintaliivittömien alkuasukasheimojen naisten rintoja ja vertaa sellaisiin naisiin, jotka käyttävät.


    • nujaaa

      Miten muka liivit eivät tue rintoja??? Eihän tarvitse kuin laittaa liivit päälle niin eron huomaa. Nimittäin hyvät liivit helpottavat heti niskaa ja selkää tukemalla rintaa.

      Itse en pidä nykyisistä topatuista liiveistä enkä balconetteistakaan koska ne ovat huonosti suunniteltuja liivejä. Jos liivien tärkein tarkoitus suunnittelijoiden mielestä on suurentaa naisen rintaa ja asettaa ne "seksikkäästi" tyrkylle välittämättä siitä mikä naisesta itsestään tuntuu hyvältä ja mikä tukee naisen rakennetta, sitten ne ovat vaan huonot liivit.

      Ei voi verrata laadukkaisiin toppaamattomiin liiveihin, joissa kuppi on oikein muotoiltu useasta palasta. Nämä laadukkaat liivit tietysti maksavat enemmän. Ohuet liivit läpinäkyvää verkkoa tai sileää kangasta ovat myös kauniimmat kuin sellaiset "patjat" jotka tököttävät rinnan päällä tai sellaiset joissa liivin yllä hyllyy rintakudosta.

      Olin joku viikko sitten juhlissa ja huomasin että useimmilla naisilla oli huonot rintaliivit: juhlamekon läpi pullotti kummia möykkyjä ja rinnat roikkuivat lähes navassa liivien kanssa, kainlon alla ja selässä näkyi pursumista.

      On vaikea ymmärtää, että miten joku vetää juhliin ykkösvaatteet päälle, huolehtii tyylikkäät laukut ja kengät, käy kampaajalla ja kosmetologilla laitattamassa hiukset ja meikit - ja sitten vetää päälle surkeat koko asun pilaavat liivit???!

      • topatut rintsikat jes

        Ap:n kysymykseen. Käytän!
        Olen 14v tyttönen, oikeasti hyvin pienet rinnanalut omistava nuori nainen.
        Jos en käyttäisi paksusti topattuja liivejä, ei rintoja olisi lainkaan.
        Kiitos topattujen rintaliivien, jotka ovat tehneet minustakin naisen näköisen.


      • Elzavivida
        topatut rintsikat jes kirjoitti:

        Ap:n kysymykseen. Käytän!
        Olen 14v tyttönen, oikeasti hyvin pienet rinnanalut omistava nuori nainen.
        Jos en käyttäisi paksusti topattuja liivejä, ei rintoja olisi lainkaan.
        Kiitos topattujen rintaliivien, jotka ovat tehneet minustakin naisen näköisen.

        Miks sä 14-vuotias haluut olla naisen näköinen? Ethän sä ole nainen! Sä oot tyttö, alaikäinen, teini-ikäinen lapsi! Mä sain sun ikäsenä harjoittelurinsikat, joita pidin yksinkertasen T-paidan alla. Kouluu mennessä mul oli koulureppu.. koska kaikilla muillaki oli reppu. Mitä aikoja nää on?

        14-v sä oot lapsi!!!


    • vanhaHerras

      Johan tuohon vallan käsittämätöntä?,Miksi ihmiset voivat nuin hämätä?

      • rintsikkatytö 12v

        Oon 12v rintsikkatyttö ja mun äiti osti mulle ekat rintaliivit 75A ja ne on paksusti topatut. Mä tykkään tosi paljon niistä liiveistä, kun ne suurentaa mun tissejä ja mä näytän paremman näköseltä, kun on tissit koholla.
        Ilman rintsikoita mä olisin ihan lauta.
        Alussa mua jännitti pitää näitä rintsikoita, kun ajattelin, että kaikki huomaa ne ja sanoo jotain, mut äiti sano, et älä väitä mitään, pidä vaan niit rintsikoita, niin kaikki tottuu näkern ne sulla, eikä kukaan sano enään mitään.
        Mulla on kolmet samanlaiset rintsikat, mut eri väriset, eli valkoiset, mustat ja pinkit. Mä tykkään niist kaikista, mut lempiväri on pinkki.


      • 14 v tyttö
        rintsikkatytö 12v kirjoitti:

        Oon 12v rintsikkatyttö ja mun äiti osti mulle ekat rintaliivit 75A ja ne on paksusti topatut. Mä tykkään tosi paljon niistä liiveistä, kun ne suurentaa mun tissejä ja mä näytän paremman näköseltä, kun on tissit koholla.
        Ilman rintsikoita mä olisin ihan lauta.
        Alussa mua jännitti pitää näitä rintsikoita, kun ajattelin, että kaikki huomaa ne ja sanoo jotain, mut äiti sano, et älä väitä mitään, pidä vaan niit rintsikoita, niin kaikki tottuu näkern ne sulla, eikä kukaan sano enään mitään.
        Mulla on kolmet samanlaiset rintsikat, mut eri väriset, eli valkoiset, mustat ja pinkit. Mä tykkään niist kaikista, mut lempiväri on pinkki.

        Itellä 75B ja oisin muuten ostanu tavalliset rintsikat ilman täytteitä mut jossai h&m:llä ei oo ku jotai super pushuppeja mut onneks löyty omaa kokoa ihan pienellä täytteellä. :)

        Mun mielestä ei oo kaunista vaan pikemminkin noloa (mut jokaisen oma mielipide) kun jotkut samanikäiset ja nuoremmat käyttävät jotain supersupe pusuppeja, vaikkei välttämättä ees tarvis mitää.


      • tälleen
        14 v tyttö kirjoitti:

        Itellä 75B ja oisin muuten ostanu tavalliset rintsikat ilman täytteitä mut jossai h&m:llä ei oo ku jotai super pushuppeja mut onneks löyty omaa kokoa ihan pienellä täytteellä. :)

        Mun mielestä ei oo kaunista vaan pikemminkin noloa (mut jokaisen oma mielipide) kun jotkut samanikäiset ja nuoremmat käyttävät jotain supersupe pusuppeja, vaikkei välttämättä ees tarvis mitää.

        Mutta katsos jokainen tyylillään ja maunsa mukaan. Eikä kaikki aikuisetkaan mitään uhkleita ole. Itse olen jo yli 30-vuotias ja kuppikoko on ihan sama kuin oli 13-vuotiaanakin: 75AA. Ja varmasti käytän topattuja enkä toppaamattomia liivejä ja ihan samasta syystä kuin nää palstan nuoret neidoyt.


    • .......

      Ei push-up -liivejä, mutta hiukan topatut ovat tukevammat, povi veltostuu muutoin.

    • s778jö

      No, omalla kohdallani pidin/pidän sitä erittäin nolona teini-ikäisenä jos pystyy näkemään nänninen nöpöttävän paidan läpi niin silloin topatut liivit tuntuivat hyvin tärkeiltä. Myös se kun peppu ja reidet kasvoivat nopeammin kuin rinnat vaikuttivat asiaan. Pushupliivejä en ole koskaan kokeillut.

      Nyt aikuisena pidän ainoastaan toppaamattomiva liivejä tai urheiluliivejä koska olen oppinut teippaamaan nännini litteäksi apteekista saatavalla ihoystävällisellä teipillä. Suomen kaupoista ei melkein koskaan löydy mitään kivoja toppaamattomiva liivejä, niin ostan ne nykyään kaikki netistä, esim. Asoksesta tai Espritistä. Suomalaisissa Esprit-kaupoissa on muuten myynnissä ainoastaan ne topatut versiot niin on pakko tilattava ne toppaamattomat netin kauttta.

    • aivan niin!

      En ole koskaan tarvinnut topattuja liivejä mistään syystä. Pidän niitä myös hyvin rumina ja huonosti istuvina. Nehän ovat halpistekeleitä suurelta osin.

      Kuten sanoit Suomessa on joku kumma toppaamishysteria, edes erikoisliiviliikkeistä ei tahdo löytää kunnon valikoimaa toppaamattomia liivejä. Ja yllättäen suuri osa isoista kupeistakin on jonkinlaisilla toppauksilla.

      Kuten sinäkin, hankin liivini ulkomailta, pidän toppaamattomista, jotka ovat joko raikkaan värikkäitä ja kuviollisia tyyliltään ja sileää kangasta tai sitten läpinäkyvää verkkoa, jossa hillitysti pitsiä.

      Olen usein katsellut että Esprit'llä olisi ihan kivoja liivejä, ei vaan koskaan löydy toppaamatonta eikä mun kokoa.

    • Iloinen pikkutissi

      Olen kokoa 75 A ja ilman toppausta monet liivit eivät istuisi. Suosin balcony-mallia, jossa on pieni toppaus rinnan alapuolella. Urheillessa käytän ohutta toppia, missä on pelkkä kangas ilman mitään muotoilua, se ei hiosta. Kotona en käytä välttämättä mitään. Tukea en ole koskaan tarvinnut.

      • ristigg

        Voi sain kahdet topotut rintsikat joululahjaksi ystävältä .Oli istuvat ja sopivat ,olen aivan onnessa kun vielä asuun sopivat alkkaritkin oli mukana .nyt pärjää taas vähän aikaa. kiitos joulupukki.


    • MiesMaku

      Harhaanjohtamista, ja mauton teko.

    • Nainen 75 E

      En tod .käytä topattuja.Toppauksia omasta takaa..75 E.Enkä ole mikään lihava 171/66 eli muodokas

    • Sirkkuuli

      Olen kokoa 75A tai 80A. Kyllä hiukan topatut rinsikat parantavat vaatteiden istuvuutta ja vartalon muotoja. Kovin topattuja tai geelisellaisia en ilkeä ostaa. Kun alan tapailla vakavammin miestä, puen joku kerta toppaamattoman urheilutopin päälle, että näkee, mitä on ja mitä ei ole tarjolla. Eipähän tarvitse sitten nolostella, kun jossain vaiheessa aletaan vaatteita vähentämään - ehkä. Ohuita rintsikoita en käytä siitäkään syystä, että nännit ovat hieman omituisesti kehittyneet ja muistuttavat tutteja. Aika törkeän näköiset toppaamattomissa rintsikoissa.

    • Renlund

      Ei kannata käyttää totuus paljastuu kumminkin:)

    • styrox1

      Vaimollani on rintojen yläpuolella Ladan kampiakseli,siihen hän laittaa aina uretaania ja vuoleskelee sopivaan muotoon,kyllä centrumissa miesten päät kääntyy katsomaan ja emäntä on onnellinen,kysyy miksi minä en ole kiinnostunut!

    • jossukka20

      Itselläni on luonnostaan 75F/75FF joten push uppeja en ole koskaan tarvinnut :D Enkä kyllä täysin ymmärrä niiden tarkoitustakaan, mutta yhtälaillahan kaikki hoikentavat alusvaatteet yms. ajavat lähes samaa tarkoitusta. Tehkööt ihmiset mitä tahtovat, mutta en silti ymmärrä miksi nuorten (n. yläasteikäisten) pitää sellaisia käyttää ja pukeutua tiukkoihin paitoihin.

      Taisin myös joskus lindexillä käydä ja sieltä löytyi alushousut joissa oli takapuolelle tehty push up. Lisäksi löytyi myös käsien alleja pienentävä asuste ylävartalolle. Ihmiset on varmaan sekoamassa :D

    • Mieshän tuo ap o

      Toi ap on miehen kirjoittama. Ei kukaan nuor nainen noin kirjoita, eikä varsinkaan vastaa myöhemmin... Taitaa olla joku nännikkäfetissi ku noin harmittelee kun naisenalut ei käytä ohutkankaisia liiviköitä..

    • Arska0132

      Käyttäköön kukin sellaisia alusvaatteita mistä pitää, vaikka itse kerran näinkin sen että kun rintsikat avasi, tissit putosivat 10 cm, ja kuppikoko oli korkeintaan 80B :(

      Onhan ne hyvin tuetut "ulokkeet" yleensä söpöt kokoon katsomatta, mutta eniten naista kuin naista kaunistaa aito hymy :)

    • keesari

      Joo mua ärsyttää ku joutuu avovaimon kanssa selaamaan sitä liiviriviä joka kaupassa ja kaikki on niille pikkutisseille suunniteltu eikä meinaa yhtään hyvän näköstä liiviä löytyä. Lopulta pitää mennä kalliiseen alan puljuun. Ei siinä että mua haittais vaikka tissit korostuvat hehheh ;D

    • uiouiouiouyu

      Mää en oikeesti älyy et miks jokku käyttää ohuia rintsikoita koska niist näkyy nännit läpi määä ainaki käytä topattui

    • terhakat

      75DD ja käytän topattuja rintaliivejä koska ne tuovat ryhtiä poveen. Ilman toppausta rintamus näyttää löllöltä ja tiukat paidat oudolta päällä. Vahvasti topattuja rintsikoita kokeilin kerran (ajattelin jos kokeilisi makuuhuoneen puolella...) mutta rintamus tursui niin törkeästi niistä että heitin roskiin.

    • Voiettäpushupithämää

      Mä (04) kadehdin yhen mun kaverin(03) rintoja kun ne näytti niin suurilta ja pyöreiltä ja no just semmosilt täydellisilt. Kerran mun kaveri oli suihkus ku olin niil yötä ja sen rintsikat oli sen lattialla. Koko oli 75B eli aika pieni, ja toppausta oli aivan valtavasti. Sen jälkeen oon vaan nauranu kun mulla on 75C ja kadehdin joskus rintoja jotka näytti vähintään 75C.. Saisin ilmeisesti omanikin näyttämään 75F :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe