Oon 14tyttö ja mun pitäis tehä kakku synttäreilleni, pohja on kaupasta jo ostettu mutta en osaa päättää makua. Houkuttaisi laittaa kakun väliin suklaamoussea js päälle mansikoita ja kermavaahtoa mutta en tiedä sopivatko maut yhteen. Toinen vaihtoehto on että laitan moussen kanssa banaania, mutta olen epävarma banaanin tummumisen takia... miten nopeasti banaani tummuu kakun välissä/päällä ja tuleeko siitä pahanmakuinen... kolmas vaihtoehto olisi mansikka-banaani kakku jossa ei ole mousse vaan pelkästään kermavaahtoa... Itse en oikein välitä kermavaahdosts joten en sitä välttämättä haluasi kakkuuni paljon... kertokaa hyviä ja helppoja kakuntäytteitä,
kakkumaut!:)
2
201
Vastaukset
- herkkusuu.
Ainakin minusta kuulostaa ihan hyvältä suklaamousse, mansikat ja kermavaahto. En ole aikoihin tehnyt täytekakkua, mutta joskus laitoin myös banaanisurvosta täytekakun väliin. Laitoinkohan sitä mansikkahillon sekaan? Siinähän ei sitten niin tuo banaani tummu ja jos tummuisikin niin mansikkahillon väri on päällimmäisenä.
Entä jos kakussa olisi välissä sekä suklaamoussea että mansikka-banaanisurvosta? Ja päällä voisi olla kermavaahtoa. Montako kerrosta kakkuun tulee?
Varmaan googlettamalla löydät myöskin hyviä ehdotuksia siitä, mitä kakkuun voi laittaa. Vaihtoehtojahan on vaikka miten paljon. Mutta kovin monta makua tuskin kannattaa sotkea samaan kakkuun, koska sitten ei oikein enää tiedä miltä se maistuu. Onnea synttäreillesi ja toivottavasti tulee maistuva kakku! - chokolatecake
Kiitos paljon mielipiteestäsi ja onnittelusta. Kakkuun tulee 3 kerrosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733