Oon 14tyttö ja mun pitäis tehä kakku synttäreilleni, pohja on kaupasta jo ostettu mutta en osaa päättää makua. Houkuttaisi laittaa kakun väliin suklaamoussea js päälle mansikoita ja kermavaahtoa mutta en tiedä sopivatko maut yhteen. Toinen vaihtoehto on että laitan moussen kanssa banaania, mutta olen epävarma banaanin tummumisen takia... miten nopeasti banaani tummuu kakun välissä/päällä ja tuleeko siitä pahanmakuinen... kolmas vaihtoehto olisi mansikka-banaani kakku jossa ei ole mousse vaan pelkästään kermavaahtoa... Itse en oikein välitä kermavaahdosts joten en sitä välttämättä haluasi kakkuuni paljon... kertokaa hyviä ja helppoja kakuntäytteitä,
kakkumaut!:)
2
169
Vastaukset
- herkkusuu.
Ainakin minusta kuulostaa ihan hyvältä suklaamousse, mansikat ja kermavaahto. En ole aikoihin tehnyt täytekakkua, mutta joskus laitoin myös banaanisurvosta täytekakun väliin. Laitoinkohan sitä mansikkahillon sekaan? Siinähän ei sitten niin tuo banaani tummu ja jos tummuisikin niin mansikkahillon väri on päällimmäisenä.
Entä jos kakussa olisi välissä sekä suklaamoussea että mansikka-banaanisurvosta? Ja päällä voisi olla kermavaahtoa. Montako kerrosta kakkuun tulee?
Varmaan googlettamalla löydät myöskin hyviä ehdotuksia siitä, mitä kakkuun voi laittaa. Vaihtoehtojahan on vaikka miten paljon. Mutta kovin monta makua tuskin kannattaa sotkea samaan kakkuun, koska sitten ei oikein enää tiedä miltä se maistuu. Onnea synttäreillesi ja toivottavasti tulee maistuva kakku! - chokolatecake
Kiitos paljon mielipiteestäsi ja onnittelusta. Kakkuun tulee 3 kerrosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984