Tuskin päästy toukokuun ennätyshelteistä ja viime päivien sateista (pahimmat esim. Helsingissä 50 vuoteen) niin AGW järjestää meille uutta kivaa. Juhannukselta alkaa kjärvennys: 50 astetta Lappia myöten. Kun muistetaan että takavuosina näihin aikoihin oli säännönmukaisesti pakkasta 50 astetta ja ylikin, niin ei voi kuin todeta että kyllä nyt kohta alkavat kuumat paikat hörhöille.
Käsittämättömät helteet tulossa!
Kappashep
4
97
Vastaukset
- koleepaska
Joo saadaan 50 jos lasketaan helsingin turun ja tampereen päivän ylimmät yhteen..
- Eeli Spermanen
Tänä kesänä Päijänne kiehuu kuiviin. Ja monta kertaa.
- heppaskappi
Kun laskee yhteen pahimmat sateet 50 vuoteen, 50 asteen helteet ja 50 asteen pakkaset takavuoina, saadaan 150!!! Tämä ylittää kaikkin ilmastomallien ennusteet!!!
- onanonan
eisaaeisaa, naulattaa mahaan sattuu.. oikeasti tää on vakavaa... olin tänään mopedilla ajelemassa, tuli oikeen kylymä, vaikka pitäisi olla kesä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584