"Miksi naiset rakastuu renttuihin?

kacce

Mä en tiedä mut se sopii mulle" :P

36

295

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evoluutiosexologi

      Tunnollisen pehmoisän testosteronin eritys hiipuu ja tohvelisankarista ei ole enää edes riitelijäksi, miehestä tuli eunukki

      • Yllätys?

        No siksi, että rentut ei tajua tai välitä käyttää kortsuja. Eli rentuille sattuu enemmän vahinkoja.Renttu ei ole myöskään kovin nirso eli rumallakin siviilillä voi olla mahiksia.


      • Luonnon laki
        Yllätys? kirjoitti:

        No siksi, että rentut ei tajua tai välitä käyttää kortsuja. Eli rentuille sattuu enemmän vahinkoja.Renttu ei ole myöskään kovin nirso eli rumallakin siviilillä voi olla mahiksia.

        Jeps, renttujen tilanne on yleensä niin huono, että naisen on helppo käyttää renttua hyväkseen.


    • 0++

      Miehetkin rakastuu naisrenttuihin,silloin sattuu.

    • ....

      Rentusta on moneksi. Tavikseen kyllästyy aikas nopsaan.
      Niin se vaan menee.

    • Noup! Ei nappaa rentut, eikä taivaanrannanmaalarit.
      Hamppareista ei ole kun harmia.

      • ol.

        millainen mies sytyttää?Enemmän henkistä vai fyysistä puolta?


      • ol. kirjoitti:

        millainen mies sytyttää?Enemmän henkistä vai fyysistä puolta?

        Sekä että. Kokonaisuus ratkaisee.


      • minäsinäminä
        tosi..typy kirjoitti:

        Sekä että. Kokonaisuus ratkaisee.

        Mitä mies tarkoittaa sillä (eli onko ihastunut naiseen vai ei?) jos sanoo puolitutulle naiselle harkiten "Kokonaisuus ratkaisee", äänensävy normaali, kun nainen katsoo itseään peiliin ei tyytyväisen näköisenä.


    • .!!!.

      Ap. on siis homppeli.

    • Enpä ole vielä koskaan rakastunut renttuun, mutta ehkä pitäisi kokeilla.

      • Vau, kunnioitettava määrä miinuksia :)

        Ja minä kun ajattelin vain avartavani mieltäni miesmieltymysten suhteen. Tyyliin "parempi rehellisesti renttu kuin petollisesti puhtoinen" :)

        Mutta yksin kai paras.


      • Palstaforever
        oasis79 kirjoitti:

        Vau, kunnioitettava määrä miinuksia :)

        Ja minä kun ajattelin vain avartavani mieltäni miesmieltymysten suhteen. Tyyliin "parempi rehellisesti renttu kuin petollisesti puhtoinen" :)

        Mutta yksin kai paras.

        ei hätää, palsta on ja pysyy. :-)


      • Palstaforever kirjoitti:

        ei hätää, palsta on ja pysyy. :-)

        Lohduttavaa ;)


    • Pitäisiköhän ensin määritellä renttu? Asiasta taitaa olla yhtä monta määritelmää kuin vastaajaa. Toisille se viinalle perso, komea rokkari, toisille työtön vätys kaupungin vuokrayksiössä ja kolmannelle välillä lusiva pikkurikollinen.

      • Toikin on muuten ihan totta.


      • Renttu on narsistisen itserakas, psykopaatisen impulsiivinen, jännityksenhakuinen, tunteeton, sekä petollinen ja hyväksikäyttävä luonne. Nämä kaikki piirteet miellyttävät naista vaikka eivät sitä myöntäisikään. Miehen mielestä renttu on sellainen joka saa pillua joka tilanteessa, vaikka renttu olisi juuri kuristanut anoppinsa.


      • minusta...

        se rakastuttava renttu on omapäinen, huoleton ja silleen, öh, tulisesti rakastava... ja yleensä vähävarainen eli ei mukana kammottavassa oravanpyörässä. Tämmöiseen renttuun minä hurahtaisin. Olettaen tietenkin että sekin hurahtaisi minuun. Tai edes kauniiseen talooni ja viinikellariini...


      • .,.,
        minusta... kirjoitti:

        se rakastuttava renttu on omapäinen, huoleton ja silleen, öh, tulisesti rakastava... ja yleensä vähävarainen eli ei mukana kammottavassa oravanpyörässä. Tämmöiseen renttuun minä hurahtaisin. Olettaen tietenkin että sekin hurahtaisi minuun. Tai edes kauniiseen talooni ja viinikellariini...

        eihän tuollanen mikään renttu ees ole.


      • niinpä...
        .,., kirjoitti:

        eihän tuollanen mikään renttu ees ole.

        mikä sitten on rentun oikeaoppinen määritelmä?


      • minusta...
        niinpä... kirjoitti:

        mikä sitten on rentun oikeaoppinen määritelmä?

        Kyllä tuo on juurikin rentuista yleisin tänä aikana, ei duunia, piilottelee kotosalla eikä saa mitään aikaan. Elää yhteiskunnan varoilla.


    • Ei kai naiset enää renttuihin rakastu? Eiks naiset jo tiedä ettei ne ole hyvää aviomies ainesta. ;)

      Tytöt taas vasta opettelee olemaan miesten kanssa ja silloin tulee kokemattomuuttaa helposti valittua renttu tai muuten kova jätkä sooloilemaan, kun se on niin ulospäinsuuntautunut ja uskaltaa olla esillä tms "coolia".

    • Pitäiskö se oikein eritellä - miksi?

      Sillä toisella oli liian hätäinen kosketus ja ensimmäisellä ei ollut. Mut en minä sitä kauaa rakastanut. Enkä oikeastaan oppinutkaan mitään siltä. En tiedä edes, saiko se. Mä sain.

    • yxnainen

      Voisin näin naisena kysyä miehiltä: Miks miehet rakastuu renttuihin?

      Minulla on laaja ystäväpiiri jossa on jos jonkinlaisia naisia. Hyviä tyyppejä kaikki minulle, mutta osa ei kohtele miehiä hyvin.
      Jostakin syystä näille "renttu" naisille on aina miehiä jonossa...

      Renttunaiset pelaavat hurmauspeliä miesten kanssa ja kun mies on kiikissä käytetään häntä hetken hyväksi ja siirrytään seuraavaan kun sattuu joku parempi kohdalle. Ja sitten mies itkee kun se jyystäri vei naisen... Heh... olisit valinnut paremmin sanon mä.

      Jo jonkin aikaa sinkkuiltuani huomaan sen etteivät miehet halua naista joka yhtään näyttää heikkoutensa. Pitäisi olla renttumainen diiva edes jollakin tavalla. Jos on liian kiltti, mies kyllästyy tai leikkii hetken ja jatkaa matkaa.

      Silloin kun haluan miehen en saa sellaista ja silloin kun en halua, niitä tulee ovista ja ikkunoista. Kummallista.
      Miehet mikä teitä vaivaa?

      • Onpa kummallinen maailma kuvattuna tässä. En kyllä tunne ketään, joka vaatii, että nainen on renttumainen diiva. Jos on, minuutti ja näkemiin. Kaikenlaista hyväksi käyttämistä kyllä näkee. Itsekeskeisyyden läpitunkemat ihmiset, joille ei edes etäisesti juolahda mieleen kuin oma napa (tai p^^lu/m^^kku).

        Ihmissuhteet ei synny sormia napsauttamalla. Sulla on ollut epäonnea ajoitusten kanssa.


      • yxnainen
        bravo.bravi kirjoitti:

        Onpa kummallinen maailma kuvattuna tässä. En kyllä tunne ketään, joka vaatii, että nainen on renttumainen diiva. Jos on, minuutti ja näkemiin. Kaikenlaista hyväksi käyttämistä kyllä näkee. Itsekeskeisyyden läpitunkemat ihmiset, joille ei edes etäisesti juolahda mieleen kuin oma napa (tai p^^lu/m^^kku).

        Ihmissuhteet ei synny sormia napsauttamalla. Sulla on ollut epäonnea ajoitusten kanssa.

        Kummallinen voi olla. Ja niiin on tuo naiset rakastuvat renttuihin lausahduskin... Ihan yhtä "hyvää" logiikkaa...


    • Ink84

      Itse ihastun ns. pahiksen näköisiin miehiin. Jotka valitettavasti ovat olleet ei- niin-mukavia-tyyppejä. Kaippa voisi sanoa siis rentuiksi. Olisikin ihmeellistä löytää pahiksen näköinen tyyppi, joka olisi luotettava, kiltti, kiihkeä ja huumorinajuinen. Tokkopa löytää.

    • Renttujen ay-liikkeen lanseeraama myytti. Särmää ja luonnetta omaaviin, mielenkiintoisiin, huumorintajuisiin, luotettaviin mutta yllätyksellisiin miehiin naiset voivat ehkä rakastua jos yleistää pitää. Niin ja sellasiin, jotka ymmärtää kuinka naista pidetään tasapainoisesti elämän eri osa-alueilla. Pelimiesoppaiden sijaan pitäiskin kirjoittaa naisenpito-oppaita :D

      • Bitchkouluttaja

        Voi Baawo, alfasankari aavikon--Naisenpito-oppaista löytyy simppeli viisaus vain

        "Älä pidä samaa äämää yhtä yötäa kauempaa"

        Akat alkavat jo jopa sinuttelemaan jo toisena yönä!!!111!!!


    • They know what is the name of the game. Siihen on helppo sokaistua, mutta totuus paljastuu onneksi nopeasti, kun riisuu ne sydämenmuotoiset aurinkolasit omilta silmiltään.

      • Genio Mente

        Heh mutjoo, kyllä dimangia jotain romanssistamme on oppinut


    • tenttu-33

      Koska vetelen naisia takaapäin mielellään.

    • jyysö

      yksi zipale ja kaikki uskoo ..

    • Misää ne kaikk naiset ova oikke?

    • ^-oj

      että elämä olis mahdollismman vaikeaa ja tippaleipä aivot kovilla.

    • murriperkele

      tuohan on se kauhia moikumisrenkutuskipale jostai vuodelta öö..

      mur

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe