Ounouuuuuuu.
Minkälainen on "tajunnanräjäyttävä" kauluspaita?
15
239
Vastaukset
Se on Marimekon Jokapoika miesten paita. En tiedä mitää miehet siitä mallista ja väreistä tykkäävät. Omaan silmään toi on aika karsee, siis "tajunnanräjäyttävä".
http://www.ostnyland.fi/sites/ostnyland.fi/files/imagecache/thickbox/images/2011/04/08/nurmesniemi_jokapoika_pp.jpg- Mankelimimmi
Valkoinen ja silitetty.
- taas näitä
Mikä vaan kunhan on napaan asti auki ja aidot ristakarvat näkyy.
- melissande
Ruskettuneella iholla näytti turkoosi paita todella hotilta. Ei kyllä ollut suomalainen jolla se oli päällä.
- -ö-
Paita jossa EI ole kuvioita! Kuviopaidat on pellejä ja homppeleita varten.
Satsaa krakaan jos kuvioita kaipaat.- oujeeman
Erittäin värikkäät paidat taas yksinoikeudella Juhani Tammiselle.
- duunari Arska
Paska*nen ja hikinen t-paita räjäyttää tajunnan.
- palmut huojuu
Klassinen havaijipaita
- Kyöstix
Siitä millainen paita on ei ole väliä: kaikki riippuu siitä kenen päällä se on.
- Oasis67
Mä diggaan Vibran ajatonta turhapuropaitaa
Naisella! ----> http://tinyurl.com/jwsbzz2
Minun mielestä kauluspaita ei ole tajunnanräjäyttävä, vaan duunipaita joillekin, joiden töissä on pakko olla paidassa.
semmone misä on liian tiukka se kaulus,
taju lähtee..
murJuu, ylänappi kiinni ja solmio kuin espanjalainen kidutusväline garrote, vaikka niskamakkarat tulee melkein hartioille asti. Kokonaisuuden täydentää vuosia ajamatta olleet niskavillat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444