Mikä vika on Vaaranlaita 5 asunnoissa, kun taitaa olla puoli taloa tyhjillään ja tarjolla edulliseen hintaan?
Vaaranlaita 5
46
5141
Vastaukset
- huikkios
Asuin siellä 90-luvun alussa,kaikki tietävät uskoakseni paikan,talojen levottomuuden.Taitaa olla samat kuviot edelleen...
- roope181
olen asunut yli 20 vuotta kyseisessä talossa eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia
- Anonyymi
sinä olet se joka aiheuttanaut 20 vuotta ongelmia herää pahvi..
- Anonyymi
sinähän se oot se ongelma et sitä tajuu itse muuta pois paska kasa rosvo rikollinen häirikkö
- juttutupa
Olen mahdollisesti muuttamassa Roihin ja kiinnostaa tuo Vaaranlaita 5 edullisuutensa vuoksi. Ovatko asunnot talvella lämpimiä ja minkälaista porukkaa siellä asuu? Saako asuntoihin tehdä remontteja itse, kun olen kuullut että kaikkiin ASO asuntoihin se ei onnistu ihan tuosta vain.
- Anonyymi
ei ole ikkunoita lumitulee sisää ite pittää mettästä hake ja pillkoa puut,,ei vettä eikä ovia..
- laykö
narkkareita ja maahanmuuttajia täynnä.syksyn pimeinä öinä saattaa olla jännä kävellä jotosta pitkin :-[
- Never
Ei kannata muuttaa sinne. Kaupungin pohjasakka kipataan juuri tuolle alueelle, he ovat juuri niitä joita kukaan muu ei ota asumaan vuokralle. Narkkareita, natsipellejä, mamuja, alkoholisteja, nappihemmoja yms. kajahtaneita koko alue täynnä.
- Kingi
Siellähän siekin oisit omies porukassa.
- Never
Anteeksi, mutta asun ihan toisessa kaupungissa. En siis ole tulossa naapuriksesi sinne Vaaranlaitaan, jatka rauhassa kaltaistesi kanssa.
- ei tää Rinne paha oo
muutettiin just kyseiseen taloon ja ihan kivalta/rauhalliselta vaikuttaa. Talossa ei asu yhtäkään mamua eikä varmaan ihan kuka vaan saa ASO-asuntoa esim nistit ja alkoholistit? :O Muista taloista en tiedä mut tää on tosi siisti ja lapsiystävällinen talo/piha-alue. Ja hyvin voin kävellä Jotosta pitkin pimeinä öinä :D
- juttutupa
Kiitos asiallisesta viestistäsi. Näin arvelinkin asian olevan ja muuten mamujenkin kanssa pärjää useimmiten hyvin, kun itse suhtautuu heihin ihmisenä.
- Anonyymi
niikö sie ja ukkos sielä kikkeli pystössä raiskaatte..
- Anonyymi
juttutupa kirjoitti:
Kiitos asiallisesta viestistäsi. Näin arvelinkin asian olevan ja muuten mamujenkin kanssa pärjää useimmiten hyvin, kun itse suhtautuu heihin ihmisenä.
eli olet perse pystyssä ratukko kädessä..
- Asukkaaksi
Mikäs meininki on nykyään vaaranlaidan alueella?
- 1-1
"Rinkeby"
- Anonyymi
Vaaranlaita 5,ei ole mitään vikaa juuri pihaki valmistu ja näite osta ei köyhät pitää olla rahaa
- Anonyymi
Ennen se oli yksinhuoltajaäitien toivio kortteli.
Ounasrinteellä asui vain yksinhuoltajia ja jokunen juokale .
Samat harrastukset siis molemmilla -sexi ja sahti.
Kakaroiden kasvettua muuttavat Syväsenvaaran gettoon
ja luulevat nostaneensa yhteiskunnallista asemaansa suuressakin määrin.
- Anonyymi
Palstan häirikkö "vttu" mollaaja asuu siellä.
- Anonyymi
Sinut sinne lähetetään eikä ole takas paluuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut sinne lähetetään eikä ole takas paluuta
Armoa !
Ei, älkää lähettäkö minua sinne Rovaniemen Ringgebyyn.
- Anonyymi
mina kulla tukka assu,mukkava paika ja huva tallo,muutta vain jos vappa asunto.
- Anonyymi
Sen tiiämme että olet sieltä niin kahjo olet!!!!
- Anonyymi
Nyt ei kirjoitella yleensä ounasrinteestä vaan vaaranlaita vitosesta kuten aloittaja tarkoitti joten ei talossa mitään vikaa talo täynnä asukkaita ei narkkareita mamuja juoppoja ja huomatkaa ei ole mikään vuokratalo pitää olla pätikkää
- Anonyymi
mina muti poois,ei tukka assu,liikka mahamutajia.mina asu nut puliranta ja on raaha paika.
- Anonyymi
No mihinkäs meni veemäiset kirjoittajat sitähän mi näki
- Anonyymi
Voi että kun kaikki hurtat lopettas haukkumisen vaaranlaita vitosessa ei kukaan enää jaksa kuunnella muuten hyvä talo ja enkä ole koira vihaaja
- Anonyymi
HULLU HUORA METSIRI NIITÄ YY HUORA NAINEN PEDOFIILI METSÄHALLITUKSEN MANNIKIINI OMA HUORA
- Anonyymi
METSURI HUORA
- Anonyymi
METSÄ HALLITUKSEN METSURI HUORA VAALETUKKAINNE HUORA
- Anonyymi
minu mieli ei mitta vikka,huva paika assua-
- Anonyymi
Älkää muuttako vaaranlaita vitoseen muuten hyvä talo ja mukavia asukkaita paitsi .... varmaan ymmärtettä yksi p....... a voi voi
- Anonyymi
Sääliksi käy tuommosta mitä lie onko hänellä ketään kaveria tai kumppania jos yksin mököttää kotana siinähän menee melkenkä pää pikkusen sekasin ja sitten pitää alkaa haukkua kaikkia
- Anonyymi
Ounasrinne tai Korkalovaara, ei kiitos ikinä. Miksi nuo asuinalueet yleensä perustettiin aikoinaan. Ilmeisesti joku kaupungin silloinen arkkitehti tajusi olla ennustaja. Oli katsonut kristallipalloon ja saanut näyn, jossa narkkeja, juoppoja ja mielenterveyspotilaita oli Roissa pilvin pimein. Johonkinhan nekin oli pakko sijoittaa ja sitten keksittiin nuo asuinalueet.
- Anonyymi
Metsurihuora jo on melko мосва🤣
- Anonyymi
Mikä ihme se semmoinen metsurihuora on onko kaikkiien metsurien tytttöystävä
- Anonyymi
Voi hyvät lapset miksi jatkuvasti haukutta ounasrinnettä ja korkalovaaraa olettako itse asuneet kyseisillä paikoilla jokainen asuinalue on semmoinen kuin asukkaat sen tekee jos yhdessä talossa on " epäsosiaalista " porukkaa ei se tarkoita että kaikki on missäs muuten te haukkujat asutta tuskin etelärinteellä
- Anonyymi
Koirat haukkuu aamusta iltaan. Vihkosta löytyy haukkumisajat viimeideltä 30-vuodelta!
- Anonyymi
on huva kirjota kaiki asia vihko ja sitte voi tarkista aika
- Anonyymi
Antaa koirien haukkua haukkuva koira ei pure
- Anonyymi
Vanhat ihmiset ei jaksa kuunnella jatkuvaa koirien haukkumista
- Anonyymi
Eikä kyllä muutkaan
- Anonyymi
Kyllä hävettää kun tulee vieraita ja käytävän matto on täynänsä valkoisia koiran karvoja
- Anonyymi
Ps siivoojat kyllä käy
ei heidän vikansa- Anonyymi
perkele perkele siellä kuuluu aamusta iltaa uus uskontoko..
- Anonyymi
Perkele on hyvä sana niin suomalainen edellinen kirjoittaja ei varmaan uskalla sitä sanoa niin tossun alla on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512