Eipä hirveesti auttanut puli-ukkojen lasinsirpaleisiin.
50 metriä pääsin kunnes mentiin vanteella. Hyvin pientä ruskeaa lasia oli hiekoitussepelien seassa jota en huomannut.
Muistan joskus 15 vuotta sitten Bilteman kevlar-renkaat maasturissa.
Niitä ei saanut mitenkään rikki millään. 5vuoden käytön jälkeen lahjoitin ne lopulta naapurin kakrulle, että sain tekosyyn ostaa jotain uudempaa alle.
Viiltosuoja by Kenda
9
183
Vastaukset
- Schwalbe M
Schwalben Narathon Plus pesee mennentullen nuo mainitsemasi rengasmerkit.
- Schwalbe M
Piti siis olla Schwalben Marathon Plus
- Joo, siis ei
Kenda ei ole mikään rengastehdas. En tiedä, mitä tekevät, mutta olen törmännyt tuolla merkillä tehtyihin ensiasennusrenkaisiin. Ovat hirveitä.
- vs. biltema kevlar
Joo, ovat ensiasennuslaatua (Kenda Khan). Ei mitenkään erityisen hyvin rullaa muutenkaan hybridissäni. Valkosivuheijastimelle annan silti arvoa.
- kuukkeli tietää
Kenda on johtava polkupyörän renkaiden valmistaja maailmassa.
- Joo, siis ei
kuukkeli tietää kirjoitti:
Kenda on johtava polkupyörän renkaiden valmistaja maailmassa.
Eurooppaan tuotava tavara on ala-arvoista. Ehkä jossain päin Aasiaa myydään kelvollista laatua Kendana.
- kuukkeli tietää
Joo, siis ei kirjoitti:
Eurooppaan tuotava tavara on ala-arvoista. Ehkä jossain päin Aasiaa myydään kelvollista laatua Kendana.
"Kenda ei ole mikään rengastehdas"
- Joo, siis ei
kuukkeli tietää kirjoitti:
"Kenda ei ole mikään rengastehdas"
En minä pidä noita renkaina. Yhtään kelvollista Kendaa en ole koskaan nähnyt.
- fuji moto
Joo, siis ei kirjoitti:
En minä pidä noita renkaina. Yhtään kelvollista Kendaa en ole koskaan nähnyt.
Aika monta tuhatta km meni maasturin ensiasennus-Kendoilla. Ei yhtään rengasrikkoa koko aikana. Voi toki olla että ne ei kelpaa sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427