Kuntosalilla käyttäytyminen

Aloittaja3

Miksi julkisilla paikoilla ei osata käyttäytyä kuin ihminen? Mies, miksi lutraat vedellä pitkin vessaa, niin että pöytäkin lainehtii? Miksi et pese paskarantujasi pöntöstä? Miksi et osaa laittaa käsipapereita roskakoriin?

Nainen, miksi varastat vessapaperia? Miksi sotket meikeilläsi koko vessan lavuaarin ja peilin? Kun kampaat hiuksia, miksi heität hiukset lattialle vieressä olevan roskakorin sijaan?

Pukuhuoneiden ovissa pyydetään jättämään ulkokengät pukuhuoneen ulkopuolelle. Miksi ette tee näin, vaan kävelette kurasilla kengillä pukuhuoneen lattialla, jossa ihmiset kävelee sukkasillaan ja paljain varpain?

Jumppapatjat pyydetään laittamaan takaisin paikoilleen käytön jälkeen. Sen sijaan patjat jätetään semmoisinaan makaamaan pitkin lattiaa, tai parhaimmassa tapauksessa roiskastaan muiden patjojen päälle, ja epähuomiossa kaadetaan koko patjarivistö. Et tietenkään korjaa jälkiäsi, vaan annat kasan levitä ja jatkat matkaasi.

Juot kesken treenin. Sinulla lorahtaa vettä/protskua/ynnä muuta lattialle, et pyyhi niitä pois. Miksi et? Miksi annat parhaimmassa tapauksessa protskun kuivua läntiksi lattiaan, niin että työntekijät saavat seuraavana aamuna hinkata sitä hammasharjoin irti?

Mikä saa ihmisen unohtamaan käytöstavat, vai oletteko noin sikoja kotonakin?


Terveisin,
Vittuuntunut työntekijä

11

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7000€/kk

      Se taitaa olla sinun duunisi se siivoaminen ei minun.Tee työsi äläkä valita.

      • Co-ssum

        Moukka!


      • 7000€/kk
        Co-ssum kirjoitti:

        Moukka!

        Köyhä!


    • Aloittaja3

      Oksettavaa että aikuinen ihminen käyttäytyy noin lapsellisesti. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, ettet kasvata samanmoista roskasakkia mitä itse olet.

      Ps. "8500€/kk"

      • 7000€/kk

        Minä tai muu perheeni ei mitään siivoojia kumartele.


    • Co-ssum

      Tiedän pahempaakin.

      Suihkuhuoneen lattialle paskannettu.
      Kylmälle kiukaalle kustu. Lämmetessä havaittu.

    • Asiakkaanakin voi ja kannattaa puuttua jos näkee jonkun urpon käyttäytyvän salilla miten sattuu. Heti paikan päällä ja mielellään kovaan ääneen annettu palaute tehoaa yleensä poikkeuksetta. ;)
      Itse aina puutun epäkohtiin saleilla, riippumatta siitä, että olenko siellä töissä vai asiakkaana.

      PS. On muuten kovapalkkaista porukkaa tässä ketjussa..! XD

    • saliasiakas

      Purkkajämiä jätetään laitteisiin ja hiet vellomaan pitkin laitteita pyyhkimättä niitä pois. Yököttävää.

    • eller hur

      Kyllä kai niitä muita ihmisiäkin voi ajatella vaikka tienaisi 100.000€/kk

    • Olervo

      Olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa
      Suurin osa miehistä tarvitsee ÄIDIN MUKAAN KUNTOSALILLE!

      Sitten nämä itseriittoiset naiset,jotka luulevat,että kaikki laitteet on varattu vain heille .Vaikka joku saattaa juuri suorittaa niissä,tulevat vaatimaan,että laite on varattu
      heille.

      Huomioni kohdistuu GoGo:n Pirkkalan salille.

    • Yuks

      Ja tukitaan lavuaarit niillä taikajuomien mäskeillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe